*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι leonar,


Έχουμε ενημερώσει για να επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σου σχετικά με το ζήτημα που αντιμετωπίζεις.


Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Πραγματικά έχω απογοητευθεί με την nova με έβαλαν να ξηλώσω τους δέκτες για να τους πάω για Έλενχο ο master δέκτης ειναι ok,ο slave εχει ενα θεματάκι με τον σκληρό.Παρόλα αυτά ο master δέκτης έπρεπε να παίζει την υπηρεσία ondemand αλλά αυτός τιποτα.Ολο περίμενε και περίμενε να κατεβάσει τις ταινίες, μου λένε απο το τεχνικό τμήμα και εχει περάσει 1μήνας ,αυτός δεν πρόκειται να κατεβάσει ταινίες ούτε μέχρι την Δευτέρα παρουσία.Σας το ξαναλέω οτι το θέμα του προβλήματος ειναι απο εσάς συστημικό!!!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα leonar,

Κατανοούμε το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί όμως είμαστε εδώ και θα προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια χρειάζεται.

Για κάθε ζήτημα που υπάρχει πρέπει να γίνονται και τα ανάλογα βήματα ελέγχου. Για αυτό και έπρεπε να γίνει ο ανάλογος έλεγχος στους δέκτες. Από αυτά που μας αναφέρεις και από την στιγμή που δεν έγινε κάποια αντικατάσταση, επόμενο βήμα είναι να γίνει έλεγχος εγκατάστασης, καθώς το ζήτημα poy μας περιγράφεις, και σε περίπτωση που ήταν συστηματικό, δεν θα είχε τις υπηρεσίες αυτές κανένας συνδρομητής μας.

Εάν επιθυμείς να γίνει ο παραπάνω έλεγχος ενημέρωσε μας με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να γίνουν οι ανάλογες ενέργειες.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Έχω ενεργοποιημένο το nova εξοχικό και έχω στείλει sms για αλλαγή κάρτας. Έχει περάσει πάνω από 1 ώρα και δεν έχει γίνει η αλλαγή. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την υπηρεσία; Θα υπάρξει κάποια αποζημείωση που δεν βλέπω τα κανάλια που πληρώνω και έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να βλέπω.
Σας ενημερώνω πως την υπηρεσία την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, και τα sms που στέλνω είναι αντιγραφή/επικόλληση οπότε δεν υπάρχει περίπτωση λάθους. Έχω στείλει και μήνυμα στο facebook αλλά δεν έχω πάρει καμία απάντηση. Δεν έχω πάρει τηλέφωνο στο 18345 γιατί δεν θέλω να χρεωθώ διπλά (sms και τηλέφωνο) για μία υπηρεσία που έπρεπε να λειτουργεί σωστά.
Με Εκτίμηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα snbakos,

Έχουμε λάβει και το σχετικό μήνυμα στο facebook.

Kατόπιν ελέγχου που έγινε, βλέπουμε πως έχεις εικόνα στο δέκτη της κύριας κατοικίας σου.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα snbakos,

Έχουμε λάβει και το σχετικό μήνυμα στο facebook.

Kατόπιν ελέγχου που έγινε, βλέπουμε πως έχεις εικόνα στο δέκτη της κύριας κατοικίας σου.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support

Καλημέρα,

Όντως έχω εικόνα αλλά ήρθε μετά από 12 ώρες...., θα ήθελα να μάθω τον λόγο που καθυστέρησε να έρθει η εικόνα τόσες ώρες και δεν μπορούσα να δω.
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει και το αντίστοιχο μήνυμα στο facebook και έχουμε ενημερώσει σχετικά.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Χανω διαρκως τα καναλια eurosport που ειναι στο μπουκετο της νοβα.
Κανω απο την αρχη σκαναρισμα,τα βρισκει κανονικα αλλα μετα απο λιγο καιρο χανοντα....Ολα τα αλλα ειναι οκ.Το σημα που εχω ειναι πανω απο 90%...
Μπορω να κανω κατι αλλο?δεν νομιζω πως εχει προβλημα ο δεκτης απο τη στιγμη που ολα τα αλλα δεν εχουν προβλημα.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα lion009

Επιπλέον των ενεργειών που έχεις ήδη κάνει, θα προτείνουμε να πραγματοποιήσεις, επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.
Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει μετά και από την επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις θα χρειαστεί να γίνει έλεγχος της εγκατάστασης απο τεχνικό μας, ώστε να ελέγξει πλήρως την υπάρχουσα εγκατάσταση, και αφού εντοπίσει την αιτία του προβλήματος, εν συνεχεία να μπορέσει να σου προτείνει συγκεκριμένες εργασίες που θα επιλύσουν το πρόβλημα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Η αναβάθμιση που αλλάζει τα γραφικα στους 831 δεν θα γίνει και για τους 865;
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα,έχω σοβαρό πρόβλημα με όλα τα κανάλια, από χτες που έκανα την αναβάθμιση, σε όλα τα κανάλια αναβοσβήνει η εικόνα δε μπορώ να δω καθόλου
 
Re: *** Nova official support ***

Συγχαρητήρια στη Forthnet. Αφου η ταχυτητα μου με VDSL 50 έπεσε απο το 38 Mb συγχρονισμό, στο 26, ήρθε τεχνικός της εταιρίας να ελέγξει την εγκατάσταση. Αφου βεβαιώθηκε οτι πρόβλημα δεν ήταν του σπιτιού ούτε της οικοδομής έφυγε και με ειδοποίησε λίγο αργότερα οτι η Forthnet θεωρεί λογική αυτή την απόκλιση και δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. 12 Mb κάτω και το θεωρούν λογικό . Χαχαχα.. Αντε γεια Forthnet !
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα,έχω σοβαρό πρόβλημα με όλα τα κανάλια, από χτες που έκανα την αναβάθμιση, σε όλα τα κανάλια αναβοσβήνει η εικόνα δε μπορώ να δω καθόλου

Καλησπέρα al capone,

Θα χρειαστεί να γίνει επικοινωνία ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα με την εικόνα που μας αναφέρεις.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με το πότε θα είσαι διαθέσιμος ώστε να σε καλέσει τεχνικός μας για να είσαι και κοντά στον δέκτη σου;

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Θα χρειαστεί να γίνει επικοινωνία ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα με την εικόνα που μας αναφέρεις.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με το πότε θα είσαι διαθέσιμος ώστε να σε καλέσει τεχνικός μας για να είσαι και κοντά στον δέκτη σου;

Κώστας, Forthnet Support.

Aυριο μετα τησ 2 θα ειμαι στο σπιτη δεν ειναι κατασταση αυτη ειχα 5 ωρεσ δεν εβλεπα τιποτα
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ενημερώσουμε ώστε να πραγματοποιηθεί αύριο η επικοινωνία.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μετα την αναβαθμιση παντοσ εχω αρκετα θεματα οταν παταω να παει σε καποιο καναλι το καναλι ειναι κολημενο κ μετα απο λιγο ξεκολαει οταν παταω παραδειγμα το 200 να παει στα σινεμα δεν κανει τιποτα πρεπει να το πατησω 5 φορεσ για να πιασει και τελευταιο γιατη κατεβασε μονο 180 καναλια ενω πριν κατεβαζε πανω απο 600.?
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να πω και γω τις εντυπωσεις μου απο την νεα αναβαθμιση.
Κολλαει για 1δευτ η εικονα οταν αλλαζεις καναλια,
μερικες φορες οταν παταω πχ το καναλι 300 δεν το περνει με την μια,
ειδα και γω σε μερικα (αν οχι ολα) καναλια αρκετα χαμηλο σημα. Πχ στο novasport2 εχω ακριβεια 42% και σταθμη 56%. Δεν ξερω αν ειναι πραγματικο ή εχει φαει κολλημα ο δεκτης,
στο τηλεκοντρολ το μονο κολλημα του ειναι το πληκτρο κατω απο το ΟΚ (V) το οποιο θελει παρα πολλες φορες πατημα για να πιασει την εντολη.

Ελπιζω να μην φαω καμια φολα το Σ/Κ που εχει αγωνες και γω να βλεπω μαυρο.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μόλις έλαβα τον λογαριασμό, ενώ έχω στο πρόγραμμα δωρεάν διεθνής κλήσεις, χωρίς να έχει ξεπεραστεί κανένα όριο με έχετε χρεώσει στις διεθνείς κλήσεις 11,46
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Να πω και γω τις εντυπωσεις μου απο την νεα αναβαθμιση.
Κολλαει για 1δευτ η εικονα οταν αλλαζεις καναλια,
μερικες φορες οταν παταω πχ το καναλι 300 δεν το περνει με την μια,
ειδα και γω σε μερικα (αν οχι ολα) καναλια αρκετα χαμηλο σημα. Πχ στο novasport2 εχω ακριβεια 42% και σταθμη 56%. Δεν ξερω αν ειναι πραγματικο ή εχει φαει κολλημα ο δεκτης,
στο τηλεκοντρολ το μονο κολλημα του ειναι το πληκτρο κατω απο το ΟΚ (V) το οποιο θελει παρα πολλες φορες πατημα για να πιασει την εντολη.

Ελπιζω να μην φαω καμια φολα το Σ/Κ που εχει αγωνες και γω να βλεπω μαυρο.

Θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να επικοινωνήσει ένας συνάδελφος μαζί σου.

Καλησπέρα, μόλις έλαβα τον λογαριασμό, ενώ έχω στο πρόγραμμα δωρεάν διεθνής κλήσεις, χωρίς να έχει ξεπεραστεί κανένα όριο με έχετε χρεώσει στις διεθνείς κλήσεις 11,46

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.