*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα palm238,

Θα φροντίσουμε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος ώστε δείτε αναλυτικά όλα τα ενδεχόμενα αναβάθμισης της υπηρεσίας σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ενα λογαριασμο ΝΟΒΑ το προπληρωνεις, η πληρωνεις για το διαστημα που εκανες ηδη χρηση? Πληρωνω μεσω πιστωτικης καρτας εθνικης. Εκδοθηκε τελευταιος λογαριασμος μεσα Ιουλιου και πηρα να διακοψω. Μου ειπαν να μη το πληρωσω και οτι 1η Αυγουστου δε θα τραβηχτει απο τη καρτα το ποσο. Σημερα παρελαβα ενα ακομα λογ/σμο που εκδοθηκε μεσα Αυγουστου. Περιλαμβανε το ποσο του Μηνα που τηλεφωνικα μου ειπαν να μη πληρωσω, το τοκο επειδη δε πληρωσα και ποσο για Αυγουστο. Τηλεφωνησα ξανα πισω. Μου ειπαν οτι Αυγουστος κακως χρεωθηκε και θα με παρουν στο κινητο να μου πιστωσουν το ποσο, αλλα πως τελικα επρεπε να ειχα πληρωσει το ποσο που δε θα τραβαγανε καιπλεον και τον τοκο που προκευψε.

Τι πρεπει να πληρωσω?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα therock003,

Οι λογαριασμοί για υπηρεσίες Nova, αφορούν τη χρέωση για το μήνα που ακολουθεί.

Για να μπορέσουμε να παρέχουμε επιπλέον αναλυτικές πληροφορίες, θα χρειαστεί να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου.
Μπορείς εφόσον το επιθυμείς να μας ενημερώσεις, στέλνοντας μήνυμα εδώ.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σας εχω στειλει απο χθες ενα μηνυμα και ακομα δεν μου εχετε απαντηση για την διευθετηση του αιτηματος μου,παρακαλω περιμενω μια απαντηση,ευχαριστω..
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς.

Έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημα που μας έχεις αναφέρει.

Μόλις έχουμε οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειχνετε..
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα,
10/9 συμπληρώνω χρόνο στην υπηρεσία που έχω με την νόβα (3play-start pack), μπορείτε να μου πείτε που αναφέρει στην σύμβαση που έχω υπογράψει ότι πρέπει να είμαι στο δίκτυο της εταιρίας μέχρι 10/9? Εφόσον προ-πληρωνω την συνδρομή μου θα έχω πληρώσει μέχρι 10/9 και θα αλλάξω εταιρία πχ στις 2/9 εγώ είμαι χαμένος κατά 8 ημέρες και όχι η νόβα. Που το αναφέρει αυτό γραπτά το όποιο εάν αθετήσω θεώρει η νόβα ότι είμαι υπαίτιος και υπάρχει πέναλτι διακοπής γραμμής ? ρώτα επειδή μια συνάδελφος σας από εξυπηρέτηση μελάτων έτσι με ενημέρωσε σήμερα σε τηλεφωνική μου επικοινωνία.
Ευχαριστώ
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το τελευταίο διάστημα, παρατηρείται συχνά το φαινόμενο αποστολής pm προς το support, χωρίς να γίνεται στο θέμα η ερώτηση - απορία του χρήστη.
Παρακαλώ πολύ, να θέτουμε το όποιο πρόβλημα - ερώτηση στη θεματική ενότητα του φόρουμ.
Δεδομένου ότι το support ζητά (προσωπικά στοιχεία,) είναι ευνόητο ότι αυτά, και κάθε τι που κρίνει το support θ αποστέλνονται με pm από τους χρήστες.
Στο εξής το moderation θα είναι αυστηρό σε τέτοια φαινόμενα, και σε κάθε τι που παρεκκλίνει από τον κανονισμό λειτουργίας του, που σημαίνει και την αυτόματη διαγραφή μηνυμάτων χωρίς προειδοποίηση.

Το support δημιουργήθηκε και λειτουργεί για να εξυπηρετήσει το AVCLUB και τους χρήστες του, παρέχοντας συνεχή παρουσία και υποστήριξη.

Παρακαλώ για την σωστή τήρηση των κανονισμών.

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Είμαι σε διαδικασία φορητότητας στην forthnet
Πήγα στον ΟΤΕ (είχε λήξει το συμβόλαιο μου) και μετα δέχτηκα πρόταση από εσάς.
Στο my account λέει Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης 130,01.
Μπορείτε να το δείτε λίγο γιατί δεν αθέτησα το συμβόλαιο μου
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

καλησπέρα,
10/9 συμπληρώνω χρόνο στην υπηρεσία που έχω με την νόβα (3play-start pack), μπορείτε να μου πείτε που αναφέρει στην σύμβαση που έχω υπογράψει ότι πρέπει να είμαι στο δίκτυο της εταιρίας μέχρι 10/9? Εφόσον προ-πληρωνω την συνδρομή μου θα έχω πληρώσει μέχρι 10/9 και θα αλλάξω εταιρία πχ στις 2/9 εγώ είμαι χαμένος κατά 8 ημέρες και όχι η νόβα. Που το αναφέρει αυτό γραπτά το όποιο εάν αθετήσω θεώρει η νόβα ότι είμαι υπαίτιος και υπάρχει πέναλτι διακοπής γραμμής ? ρώτα επειδή μια συνάδελφος σας από εξυπηρέτηση μελάτων έτσι με ενημέρωσε σήμερα σε τηλεφωνική μου επικοινωνία.
Ευχαριστώ


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι κατά την αποδοχή της προσφοράς που έλαβες στις 10/9/2014 είχες συμφωνήσει για 12μηνη παραμονή στην υπηρεσία, η οποία λήγει στις 10/9/2015.

Σχετικά με την αναφορά σου, για την πληρωμή της συνδρομής, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι ο εκάστοτε λογαριασμός καλύπτει το διάστημα το οποίο χρεώνει έως ότου εξοφληθεί.

Επίσης, αν η μεταφορά σε άλλο πάροχο, πραγματοποιηθεί για παράδειγμα στις 2/9 και ο λογαριασμός έχει χρέωση για διάστημα ως 10/9, τότε με την διακοπή της υπηρεσίας, γίνεται και ο ανάλογος αντιλογισμός καθώς δεν μπορεί να υπάρχει χρέωση όταν δεν λαμβάνεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες από εμάς.



Καλημέρα
Είμαι σε διαδικασία φορητότητας στην forthnet
Πήγα στον ΟΤΕ (είχε λήξει το συμβόλαιο μου) και μετα δέχτηκα πρόταση από εσάς.
Στο my account λέει Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης 130,01.
Μπορείτε να το δείτε λίγο γιατί δεν αθέτησα το συμβόλαιο μου
Ευχαριστώ


Όπως σωστά μας αναφέρεις έχει ξεκινήσει η διαδικασία ενεργοποίησης εκ νέου σε εμάς.

Είναι λογικό να έχει εκδοθεί το παραστατικό που μας αναφέρεις καθώς έγινε διακοπή της υπηρεσίας όποτε έγινε και η χρέωση του αντίστοιχου penalty διακοπής.

Ωστόσο, έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε για να σε ενημερώσουμε.


Στη διάθεση σας.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

μαλιστα , οποτε για αυτο θεωθει η εταιρια οτι εχω αλλαξει παροχο πριν τον χρονο και υπαρχει το πεναλτυ? οποτε περιμενω μεχρι 10/10 :) ευχαριστω πολυ
 
Re: *** Nova official support ***

Σωστά, η δέσμευση για την υπηρεσία όμως λήγει στις 10/9/2015. :)

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,




Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι κατά την αποδοχή της προσφοράς που έλαβες στις 10/9/2014 είχες συμφωνήσει για 12μηνη παραμονή στην υπηρεσία, η οποία λήγει στις 10/9/2015.

Σχετικά με την αναφορά σου, για την πληρωμή της συνδρομής, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι ο εκάστοτε λογαριασμός καλύπτει το διάστημα το οποίο χρεώνει έως ότου εξοφληθεί.

Επίσης, αν η μεταφορά σε άλλο πάροχο, πραγματοποιηθεί για παράδειγμα στις 2/9 και ο λογαριασμός έχει χρέωση για διάστημα ως 10/9, τότε με την διακοπή της υπηρεσίας, γίνεται και ο ανάλογος αντιλογισμός καθώς δεν μπορεί να υπάρχει χρέωση όταν δεν λαμβάνεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες από εμάς.






Όπως σωστά μας αναφέρεις έχει ξεκινήσει η διαδικασία ενεργοποίησης εκ νέου σε εμάς.

Είναι λογικό να έχει εκδοθεί το παραστατικό που μας αναφέρεις καθώς έγινε διακοπή της υπηρεσίας όποτε έγινε και η χρέωση του αντίστοιχου penalty διακοπής.

Ωστόσο, έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε για να σε ενημερώσουμε.


Στη διάθεση σας.


Γιώτα, Forthnet Support

Γιατί είναι λογικό?
Το συμβόλαιο μου ήταν αορίστου χρόνου , δεν είχα δέσμευση (το συμβόλαιο μου έληξε τον Μάιο)?
 
Re: *** Nova official support ***

Κατά την αίτηση φορητότητας που έκανες έγινε επικοινωνία από συνάδελφο και αποδοχή προσφοράς, ώστε να παραμείνεις στις υπηρεσίες μας.
Το παραπάνω, με βάσει και την επικοινωνία επιφέρει δέσμευση για το διάστημα που έχει συμφωνηθεί. Βέβαια δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, καθώς το ποσό αυτό θα πιστωθεί με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έκανα τη αποδοχή της προσφοράς και παράλληλα ένα άλλο τμήμα σας έδινε την γραμμή στον ΟΤΕ.
Αυτό δεν είναι δικό μου λάθος γιατί έκανα έγκαιρα όλες τις απαραίτητες ενέργειες (ΦΑΞ σε ΟΤΕ για αίτηση ακύρωσης κτλ)
Tο λάθος το οποίο προκάλεσε την φορητότητα της γραμμής μου στον ΟΤΕ δεν είναι δικό μου και παρακαλώ για την αφαίρεση
του πόσου από τον λογαριασμό μου αλλιώς δεν έχει κάποιο νόημα η αποδοχή της παραμονής στην FORTHNET γιατί όταν έκανα αποδεκτή την προσφορά σας στις 18 Αυγούστου
δεν με ενημέρωσε κανείς για οποιαδήποτε ποινή η τέλος.
Παρακαλώ για την αποκατάσταση του λάθους αλλιώς ενημερώστε με για να ακυρώσω την πάγια εντολή γιατί δεν προτίθεμαι να πληρώσω 163 ευρώ για ένα λάθος.
 
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα με την παραπάνω αναφορά μας αλλά και βάσει της επικοινωνίας που υπήρξε στις 18/8, η πίστωση του ανάλογου ποσού θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σας εστειλα τα στοιχεια της συνδρομης μου και περιμενω τις οδηγιες σας για την επιλυση του προβληματος μου!
 
Status
Not open for further replies.