*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Νίκο ilise, σωστά κάνεις και γνωστοποιείς το πρόβλημα που σου δημιούργησε η αναβάθμιση αλλά είναι κάτι πολύ ειδικό αυτό που αντιμετωπίζεις. Εννοώ ότι υπάρχουν πρώτα άλλα θέματα για το δέκτη που χρήζουν επίλυσης και κατόπιν τα υπόλοιπα. Φυσικά ελπίζω να βρεθεί λύση και για σένα (και ζητώ συγγνώμη για το off topic).
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν χρειαζεται Σεαφειμ να ζητας συγγνωμη,
Εδω γραφουμε τις εμπειριες μας και τα παραπονα μας ελπιζοντας οτι θα βρεθει λυση.
Εγω με τον 831 τελειωσα τον εβαλα στο παταρι και ησυχασα. Το προβλημα μου λυθηκε με τον 865 αφου λειτουργει (οσον αφορα την αποδοχη σηματων τηλεχειρισμου μεσω video sender) οπως λειτουργουσε και ο 831 πριν την αναβαθμιση.
Δημοσιοποιω τους φοβους μου για την επερχομενη αναβαθμισηι του 865 φοβουμενος οτι θα τον καταστησει αναιοσθητο στην αποδοχη αναλογων σηματων.
Το τονιζω διαρκως για την εταιρια γιατι τωρα ξερουν και δεν δικαιολογειται να βγαλουν στον αερα το νεο λογισμικο με τα ιδια bugs
Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου....
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Παρακαλώ η συζήτηση να τελειώσει εδώ. Απάντηση δόθηκε, καλό που ως μέλη αναφέρετε προβλήματα ως feedback μα υπάρχουν τα λοιπά θέματα στο subforum της Nova για περαιτέρω ανάλυση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

ξερουμε ποτε θα ερθει το νεο firmware για το PVR 865?

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση.

Καλημέρα. Παρατηρώ σε αρκετούς γνωστούς που έχουμε τον ίδιο αποκωδικοποιητή HD 831, πως έχει αλλάξει το μενού τους προφανώς με κάποια αναβάθμιση. Δεν γνωρίζω αν περιλαμβάνει και άλλες αλλαγές. Ψάχνω και εγώ στον δικό μου αλλά τίποτα. Ψάχνω από τον λογαριασμό μου και πάλι δεν βλέπω κάτι. Έχει γίνει πράγματι αναβάθμιση; και αν ναι δεν γίνετε σε όλες τις συσκευές ιδίου τυπου;


Η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα γίνει αυτόματα μέσω δορυφόρου, το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα.
Ωστόσο εάν επιθυμείς να προχωρήσεις στην αναβάθμιση μπορείς να δεις εδώ την σχετική διαδικασία.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Να είσαι καλά και καλό βράδυ.!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Απλά σαν υπενθύμιση σας ενημερώνω ότι μέχρι και σήμερα
δεν έχω λάβει καμία κλήση σχετικά με τα εισιτήρια.
Μπορείτε να μου πείτε σε πόσες περίπου ημέρες θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο
γιατί έχει περάσει ένας μήνας και για να μη σας απασχολώ συνέχεια
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Είμαστε ενήμεροι και αναμένουμε τις σχετικές πληροφορίες.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να αλλάξω όνομα στο λογαριασμό που μου έρχεται,βασικά από του πατέρα μου που είναι τώρα να έρχεται στο δικό μου όνομα, διεύθυνση κλπ θα παραμείνουν τα ίδια, μπορεί να γίνει από εδώ η θα χρειαστεί να παω σε κάποιο κατάστημα?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα al capone,

Για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση της υπηρεσίας στο δικό σου όνομα,θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας με τον τωρινό κάτοχο της υπηρεσίας, έχοντας μαζί τις ταυτότητες σας.

Το παραπάνω είναι απαραίτητο ώστε να συμπληρωθεί και υπογραφεί η αίτηση που χρειάζεται.

Στη διάθεση σου για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και βοήθεια.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, μπορείτε να δείτε γιατί δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός ακόμα στην σύνδεση μου? Συνήθως εκδίδεται κάθε 20 του μήνα, ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα nik1965,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την υπηρεσία σου έχει εκδοθεί λογαριασμός στις 20/09/2015.

Αν θέλεις, επιβεβαίωσε μας και τυπικά τον ΑΦΜ σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε ενημερώσουμε με τα στοιχεία πληρωμής.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σε περίπτωση που αναφέρεις στο αντίστοιχο pdf, θα είναι διαθέσιμο εντός των επόμενων ημερών.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Στο my account δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός και μου δείχνει υπόλοιπο 0
 
Re: *** Nova official support ***

Το παραστατικό θα είναι διαθέσιμο εντός των επόμενων ημερών στην υπηρεσία My Account.

Εφόσον επιθυμείς, μπορείς να μας επιβεβαιώσεις και τυπικά τον ΑΦΜ σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε ενημερώσουμε με τα στοιχεία πληρωμής του παραστατικού που έχει εκδοθεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,

Συγνωμη εαν ειμαι off topic αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πει καποιος τι χρειαζεται γιατι εχω ξεχασει το pass στο internet της forthnet?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stonecityboys,

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με τον ΑΦΜ της υπηρεσία σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας. Την βοήθειά σας παρακαλώ! Είχα καταχωρήσει την υπηρεσία nova go σε ένα laptop και σήμερα διέγραψα την καταχώρηση αυτής της συσκευής για να καταχωρήσω ένα παλαιότερο laptop. Το καταχώρησα κανονικά και πήγα να δω αν παίζει και δυστυχώς κολλάει και δεν δείχνει εικόνα.. Είναι σχετικά παλιό το laptop αλλά είχε τις ελάχιστες απαιτήσεις για το nova go. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν θα μπορώ να καταχωρήσω το προηγούμενο laptop για ένα μήνα και το χρειάζομαι οπωσδήποτε κάποιες μέρες για να βλέπω τους αγώνες της ΑΕΚ όπως και σήμερα. Είμαι εκτός σπιτιού και έχω μόνο τα δύο laptop. Τι μπορεί να γίνει;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support

Μόλις τα έστειλα. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
 
Status
Not open for further replies.