*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα geozx,

Ενημέρωσέ μας σε pm με το username που χρησιμοποιείς, κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου καθώς και το μοντέλου του tablet, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα geozx,

Ενημέρωσέ μας σε pm με το username που χρησιμοποιείς, κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου καθώς και το μοντέλου του tablet, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε

Δημήτρης, Forthnet Support
Σας έστειλα πμ
 
Καλημέρα σας.
Πέρυσι υπήρξε μια προσφορά για 25 ευρώ τον μήνα μόνο τα αθλητικά κανάλια (μαζί με τα HD). Δυστυχώς δεν μπόρεσα να την εκμεταλλευτώ, καθώς δεν είχε περάσει το 12-μηνο της προηγούμενης προσφοράς. Γνωρίζετε αν θα τρέξει παρόμοια προσφορά πάλι σύντομα; Γιατί με ενδιαφέρει άμεσα. Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλημέρα Kostas75,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για την προτίμησή σου προς τις υπηρεσίες μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες Nova / Nova 3play με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε φροντίσουμε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Tι σημαινει το μηνυμα 'μεγαλη ανανεωση , το nova go ειναι live,αναβαθμισε την συσκευη με την εφαρμογη απο το app η το playstore' ?

ps .Eχω nova go
 
Καλημέρα rider,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το sms το οποίο μας αναφέρεις, αφορά ενημερωτικό μήνυμα που στάλθηκε προς τους συνδρομητές μας για τη νέα αναβάθμιση της εφαρμογής NovaGO που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Η νέα αναβάθμιση περιλαμβάνει τα εξής :

- Νέα, πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση
- Σημαντικές λειτουργικές βελτιώσεις
- Μία ενιαία εφαρμογή για Tablets και Phones
- Υποστήριξη για επεξεργαστές x86

Σε περίπτωση που δεν έχεις πραγματοποιήσει ακόμα την αναβάθμιση της εφαρμογής στη συσκευή σου, μπορείς να το κάνεις μέσα από το app ή το playstore του λογαριασμού της συσκευής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω και να παρακαλέσω να γίνει βέβαια: Πότε θα μπορούμε να βλέπουμε nova go όσοι έχουμε Mac υπολογιστή (ή λίνουξ) και όχι windows?
 
Καλησπέρα aragorn,

Προς το παρόν δεν έχουμε κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα για την διάθεση της υπηρεσίας στα λειτουργικά που αναφέρεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σας τελικά το έλυσα το πρόβλημα έφταιγε ο broser
 
Καλησπέρα kwtasb1983,

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Υπενθυμίζεται στα μέλη,ότι δεν πρέπει να γίνεται κανενός είδους κατάχρηση,όπως για παράδειγμα τα σχόλια στις απαντήσεις που παίρνουν από τους εκπρόσωπους του support.Τα οποιαδήποτε παράπονα μπορούν να εκφραστούν στο σχετικό "Κυτίο παραπόνων".

Ευχαριστώ!
 
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Forthnet, για τη χρέωση με κόστος 0,0295/λεπτό από 10/2/2016 των κλήσεων προς το 18381 από το σταθερό δίκτυο της Forthnet, θέλω μια διευκρίνιση.

Θα εξακολουθήσει να ισχύει, και μετά την 10?2/2016, ο τρόπος επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη που περιγράφεται εδώ
http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3946
δηλαδή χωρίς χρέωση για κλήση που πραγματοποιείται από το δίκτυο της Forthnet ;
 
Πρόσφατα έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι μπορώ να δω Νόβα go και στο εξωτερικό. Έκανα κάποιες προσπάθειες αλλά τελικά δε κατάφερα κάτι. Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε άμα Χρειάζεται κάτι που δεν ξέρω; Ευχαριστώ
 
Καλημέρα είμαι καινουργιος συνδρομητης ΝΟΒΑ θα ήθελα να ρωτησω κάτι τεχνικό. Παρατήρησα παρακολουθώντας το κανάλι RAI 3 το ιταλικό ότι μου έδινε την δυνατότητα υπότιτλων με τις εξής επιλογές ΑΠΕΝΕΡΓ/ΑΓΓΛΙΚΑ/ΙΤΑΛΙΚΑ αλλά μόνο τα ιταλικά μου εμφάνιζε στα αγγλικά όταν πάταγα κάτι έλεγε στα ιταλικά που πιθανόν αναφερόταν στο ΤΕΛΕΤΕΧΤ του καναλιού το οποίο και πάτησα αλλά και πάλι δεν μου τους εμφάνιζε έκανα κάτι λάθος? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δώ υπότιτλους? Υπάρχει πιθανότητα να μπορώ να δω και ελληνικούς?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης ξέχασα και κάτι άλλο μπορώ με δικό μου στικάκι να κάνω εγγραφή προγράμματος? Έχω τον απλό αποκωδικοποιητή .
 
Καλησπέρα σας,

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Forthnet, για τη χρέωση με κόστος 0,0295/λεπτό από 10/2/2016 των κλήσεων προς το 18381 από το σταθερό δίκτυο της Forthnet, θέλω μια διευκρίνιση.

Θα εξακολουθήσει να ισχύει, και μετά την 10?2/2016, ο τρόπος επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη που περιγράφεται εδώ
http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3946
δηλαδή χωρίς χρέωση για κλήση που πραγματοποιείται από το δίκτυο της Forthnet ;

Ο αριθμός 8001001112 θα παραμείνει χωρίς χρέωση για αναφορά βλαβών και τεχνική υποστήριξη.

Πρόσφατα έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι μπορώ να δω Νόβα go και στο εξωτερικό. Έκανα κάποιες προσπάθειες αλλά τελικά δε κατάφερα κάτι. Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε άμα Χρειάζεται κάτι που δεν ξέρω; Ευχαριστώ

To NovaGO δεν υποστηρίζεται στο εξωτερικό καθώς για την λειτουργία του θα πρέπει να υπάρχει παροχή internet με Ελληνική ip.
Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις το περιεχόμενο του μηνύματος που αναφέρεις;

Καλημέρα είμαι καινουργιος συνδρομητης ΝΟΒΑ θα ήθελα να ρωτησω κάτι τεχνικό. Παρατήρησα παρακολουθώντας το κανάλι RAI 3 το ιταλικό ότι μου έδινε την δυνατότητα υπότιτλων με τις εξής επιλογές ΑΠΕΝΕΡΓ/ΑΓΓΛΙΚΑ/ΙΤΑΛΙΚΑ αλλά μόνο τα ιταλικά μου εμφάνιζε στα αγγλικά όταν πάταγα κάτι έλεγε στα ιταλικά που πιθανόν αναφερόταν στο ΤΕΛΕΤΕΧΤ του καναλιού το οποίο και πάτησα αλλά και πάλι δεν μου τους εμφάνιζε έκανα κάτι λάθος? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δώ υπότιτλους? Υπάρχει πιθανότητα να μπορώ να δω και ελληνικούς?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης ξέχασα και κάτι άλλο μπορώ με δικό μου στικάκι να κάνω εγγραφή προγράμματος? Έχω τον απλό αποκωδικοποιητή .

Αναφορικά με το ζήτημα των υποτίτλων, η λειτουργία του πλήκτρου SUBTITLES, για εμφάνιση/απόκρυψη ή επιλογή εναλλακτικής γλώσσας υποτίτλων είναι διαθέσιμη όπου υπάρχει δυνατότητα.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου σε pm, ώστε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για το ζήτημα των εγγραφών


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

τωρα δες και στο εξωτερικο τισ μαχες τησ ομάδασ σου στη super league ,live και on demand χωρίς δεσμεύσεις με το novasport online. αυτο εγραφε το μηνυμα . καποια δευκρινυση?
ευχαριστώ
 
Το παραπάνω δεν αφορά την υπηρεσία NovaGo.

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας, σε pm, με τον αριθμό του κινητού στο οποίο έλαβες το συγκεκριμένο μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα bilis41,

Δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια αλλαγή στη διαδικασία ανανέωσης συσκευής. Η δυνατότητα ανανέωσης συσκευής υπάρχει εφόσον έχουν συμπληρωθεί 30 ημέρες από την ενεργοποίηση της υφιστάμενης συσκευής.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα, την περασμένη εβδομάδα ενεργοποιήθηκε η μετατροπή της σύνδεσης μου από ADSL σε VDSL, από τότε όμως έχει πάψει να λειτουργεί η αναγνώριση κλήσεων. Μπορείτε σας παρακαλώ να το ελέγξετε; σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία της σύνδεσης.
 
Status
Not open for further replies.