*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα journeyman, Το μήνυμα που λαμβάνεις δεν έχει σχέση με τους χρήστες, σου αναφέρει ότι το σύστημα βλέπει την υπηρεσία του NovaGo με τον κωδικό σου ήδη σε 2 φορητές συσκευές. Ουσιαστικά θα πρέπει να μπεις στο http://portal.novago.gr:33200/EPG/jsp/webtv/index.jsp#IFRAMEINSET/t_0/main και κάνεις ανανέωση συσκευών. Μετά από αυτή την διαδικασία να θυμάσαι ότι δεν μπορείς να βάλεις την υπηρεσία σε πάνω από δυο συσκευές και ότι μπορείς να κάνεις ανανέωση συσκευών μια φόρα κάθε 30 ημέρες.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Μα καλά έλεος ....θα βγει κάποιος απο την Nova να μας πει γιατί πετσόκοψαν με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο το τελευταίο επεισόδιο της σειράς True Detective..? Εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά....:twoguns:
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα skopelos1, έχουμε ήδη ενημερώσει και εμείς με την σειρά μας για το θέμα που αναφέρεις και θα επανέλθουμε προς οποιαδήποτε ενημέρωση ως προς εσάς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και από εμένα.Θα ήθελα να ρωτήσω,πριν από 10 μέρες αναβάθμισα την υπηρεσία μου με το sports pack.Ξέρω ότι τα hd τα δίνουν μόνο με πληρωμή μέσω πιστωτικής.Υπάρχει περίπτωση να μου τα δώσουν αν η πληρωμή γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού?Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dumakosx10, Η συγκεκριμένη πρόσφορα που αναφέρεις αφορά μόνο πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Μπορείς να περάσεις από κάποιο κατάστημα Forthnet να ενημερωθείς πλήρως για προσφορές και υπηρεσίες η να μας δώσεις με pm ένα τηλέφωνο επικοινωνίας να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος και να του θέσεις τα όποια ερωτήματα σου.

Παναγιώτης Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μα καλά έλεος ....θα βγει κάποιος απο την Nova να μας πει γιατί πετσόκοψαν με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο το τελευταίο επεισόδιο της σειράς True Detective..? Εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά....:twoguns:
Τα αιτήματά σας να τα διατυπώνετε ήρεμα. Την επόμενη φορά ανάλογο μήνυμα θα διαγραφεί.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα journeyman, Το μήνυμα που λαμβάνεις δεν έχει σχέση με τους χρήστες, σου αναφέρει ότι το σύστημα βλέπει την υπηρεσία του NovaGo με τον κωδικό σου ήδη σε 2 φορητές συσκευές. Ουσιαστικά θα πρέπει να μπεις στο http://portal.novago.gr:33200/EPG/jsp/webtv/index.jsp#IFRAMEINSET/t_0/main και κάνεις ανανέωση συσκευών. Μετά από αυτή την διαδικασία να θυμάσαι ότι δεν μπορείς να βάλεις την υπηρεσία σε πάνω από δυο συσκευές και ότι μπορείς να κάνεις ανανέωση συσκευών μια φόρα κάθε 30 ημέρες.

Παναγιώτης, Forthnet Support

έκανα αυτό που προτείνατε και μου εμφανίζει το ίδιο μήνυμα...ουσιαστικά δεν με αφήνει να μπω καν στην κεντρική διαχείριση.
παρακαλώ για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

και κάτι άλλο:
η υπηρεσία πως ακριβώς δουλέυει σε σχέση με τις συσκευές (διότι δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο από την σελίδα σας)?
Εγώ έφτιαξα ένα κεντρικό διαχειριστή (admin) και 2 χρήστες (user1 και user2).
 
Re: *** Nova official support ***

Καταρχήν μπράβο παιδιά για την άμεση εξυπηρέτηση και για αυτήν την πρωτοβουλία να εξυπηρετείτε μέσω του forum! Ηθελα να σας ρωτήσω αν παίζει προσφορά για τον PVR 865 για υφιστάμενους συνδρομητές
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

έκανα αυτό που προτείνατε και μου εμφανίζει το ίδιο μήνυμα...ουσιαστικά δεν με αφήνει να μπω καν στην κεντρική διαχείριση.
παρακαλώ για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

και κάτι άλλο:
η υπηρεσία πως ακριβώς δουλέυει σε σχέση με τις συσκευές (διότι δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο από την σελίδα σας)?
Εγώ έφτιαξα ένα κεντρικό διαχειριστή (admin) και 2 χρήστες (user1 και user2).

Καλησπέρα και πάλι, η λογική των συσκευών αφόρα τις συσκεύες παράδειγμα tablet-laptop κτλ. Τα προφιλ χρήστη έχουν το χαρακτήρα του "γονικού έλεγχου" με δικαιώματα για τον εκαστοτε χρήστη και ισχύουν και για όποια συσκεύη έχεις καταχώρησει. Για να μην σε ταλαιπωρούμε όμως αν θέλεις στείλε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με προσωπικό μήνυμα να φροντίσουμε να εξύπηρετηθείς.

Καταρχήν μπράβο παιδιά για την άμεση εξυπηρέτηση και για αυτήν την πρωτοβουλία να εξυπηρετείτε μέσω του forum! Ηθελα να σας ρωτήσω αν παίζει προσφορά για τον PVR 865 για υφιστάμενους συνδρομητές
Ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα maximusv, Αρχικά ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, καλό θα είναι να μας στείλεις και εσύ ένα pm με ένα τηλ επικοινωνίας και τον αριθμό της κάρτας Nova, ώστε να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το Forthnet Support για την πολυ καλη δουλεια που κανουν.

Η Forthnet δεν με εχασε ως πελατη χαρη σε αυτους .


Thanks !!
 
Μας τιμά ιδιαίτερα το σχόλιο σου και μας δίνει κουράγιο να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε!

Χαρά μας που μπορέσαμε να σε εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support

Μα καλά έλεος ....θα βγει κάποιος απο την Nova να μας πει γιατί πετσόκοψαν με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο το τελευταίο επεισόδιο της σειράς True Detective..? Εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά....:twoguns:

Καλησπέρα και πάλι, σε συνέχεια της προηγούμενης επικοινωνίας, λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε κατά την χθεσινή προβολή του επεισοδίου, το επεισόδιο προγραμματίστηκε ξανά για σήμερα στις 21.00 στο Novacinema1 και Novacinema1 HD. Η επανάληψη στο Novacinema 3 παραμένει στις 22.40 όπως ήταν εξ αρχής προγραμματισμένη.

Ζητάμε συγγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία και καθυστέρηση στην ενημέρωση σας,

Παναγιώτης Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι, σε συνέχεια της προηγούμενης επικοινωνίας, λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε κατά την χθεσινή προβολή του επεισοδίου, το επεισόδιο προγραμματίστηκε ξανά για σήμερα στις 21.00 στο Novacinema1 και Novacinema1 HD. Η επανάληψη στο Novacinema 3 παραμένει στις 22.40 όπως ήταν εξ αρχής προγραμματισμένη.

Ζητάμε συγγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία και καθυστέρηση στην ενημέρωση σας,

Παναγιώτης Forthnet Support
Σας ευχαριστούμε πολύ για την άμεση και έγκυρη ενημέρωση.Να ξέρετε ότι εκτιμούμε πολύ την προσπάθεια που κάνετε και τον άμεσο τρόπο που επιλύετε τα επιμέρους θέματα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι, η λογική των συσκευών αφόρα τις συσκεύες παράδειγμα tablet-laptop κτλ. Τα προφιλ χρήστη έχουν το χαρακτήρα του "γονικού έλεγχου" με δικαιώματα για τον εκαστοτε χρήστη και ισχύουν και για όποια συσκεύη έχεις καταχώρησει. Για να μην σε ταλαιπωρούμε όμως αν θέλεις στείλε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με προσωπικό μήνυμα να φροντίσουμε να εξύπηρετηθείς.
Παναγιώτης Forthnet Support

σας έχω στείλει με ΠΜ το κινητό μου, αναμένω επικοινωνία εκ μέρους σας
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει το πμ σου και έχουμε ήδη ενημερώσει να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα εχω το εξης προβλημα ενω δουλευε μεχρι προτινος μια χαρα το novago προσπαθω να μπω εδω http://portal.novago.gr:33200/EPG/jsp/webtv/index.jsp#Home/t_0/main και μου λεει : Λυπούμαστε, η περίοδος σύνδεσης για το χρήστη έχει λήξει. Παρακαλώ συνδεθείτε εκ νέου.παταω ok και φορτωνει o mozila και μου βγαζει ενα pop up που λεει : Ο λογαριασμός έχει ακυρωθεί. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 18345. παταω παλι ok και μετα λευκο και δεν μπορω να μπω καν στην σελιδα για να αλλαξω κωδικους η να κανω κατι καποια βοηθεια ευχαριστω πολυ.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα totos.

Στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία σου για να σε καλέσει ένας συνάδελφος να το δείτε μαζί.

Κώστας Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Τις 21 Φεβρουαρίου 2014, τηλεφωνικώς επικοινώνησαν μαζί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αλλά το βράδυ έστειλα διευκρινηστικό μήνυμα είπαν πως το έλαβαν από τότε περιμένω απάντηση.

Με εκτίμηση,

Φακίτσας Διονύσης
Υ.Γ.: Σας το έστειλα και σε pm.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα dionfakitsas

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει.
Έχουμε ενημερώσει ώστε να υπάρξει εκ νέου επικοινωνία και να ενημερωθείς για το παραπάνω.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis.

Σκοπός μας είναι η υπηρεσία να γίνεται ολοένα και καλύτερη, ποιοτικά και σε περιεχόμενο.
Παρ' όλα αυτά, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για προσθήκη άλλων καναλιών.

Αλέξης, Forthnet Support

Ευχαριστω για την απαντηση. Και μια ακομα ερωτηση.

Ποτε θα αναβαθμιστει για ios7 το novasports app για iphone;
 
Status
Not open for further replies.