*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα , επνέρχομαι με πρόβλημα που είχα αναφέρει και πριν λίγες ημέρες , όχι για γκρινιάξω αλλά γιατί φαντάζομαι πως οι πληροφορίες από τους χρήστες σαν είναι χρήσιμες για την βελτίωση των υπηρεσιών.
Κατά την θέαση ταινιών μέσω του VOD στον δέκτη HD 831 η λειτουργία συνέχειας από το σημείο που έχουμε σταματήσει την τελευταία φορά δουλεύει "όποτε θέλει" με τις περισσ'οτερες φορές 60%-40% να μην θέλει !
Επίσης 5-6 φορές και την έναρξη μιας ταινίας από το VOD αλλά και κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής ο δέκτης έχει παγώσει με αποτέλεσμα να επανέρχεται μόνο με reset ή αποσύνδεση από το ρεύμα.
Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις έχει γίνει αλλά τα ίδια προβλήματα έχουν ξαναπαρουσιαστεί.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Καλησπέρα portokali00,

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι επισημάνσεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν, ιδιαίτερα και στη συγκεκριμένη περίπτωση που αφορά τη πιλοτική διάθεση υπηρεσίας.

Από τη πλευρά μας, φροντίζουμε πάντοτε να μεταφέρουμε το ανάλογο feedback, προς τα αρμόδια τμήματά μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλημέρα stonecityboys.

Για οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Κώστας, Forthnet Supprt
 
Eπειδη αυτη την στιγμη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το δοκιμασω και επειδη θελω να κανω κατι αλλαγες στους δισκους , ειναι καρασιγουρο οτι το usb stick για τα επιγεια δεν παιζει μεσω usb hub ?

Eυχαριστω
 
Επίσης 5-6 φορές και την έναρξη μιας ταινίας από το VOD αλλά και κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής ο δέκτης έχει παγώσει με αποτέλεσμα να επανέρχεται μόνο με reset ή αποσύνδεση από το ρεύμα.
Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις έχει γίνει αλλά τα ίδια προβλήματα έχουν ξαναπαρουσιαστεί.

Μια απο τα ίδια και εγώ. Μέσα σε μια μέρα κόλλησε 5 φορές. Επικοινώνησα και μέσω chat με άνθρωπο της εταιρείας έστειλε κάποιο σήμα και έκανα εκ νέου επαναφορά. Είναι κουραστικό. Μήπως φταίει ο αποκωδικοποιητής (pace831);

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πρόβλημα συνεχίζεται.
 
Καλησπέρα σας,

Eπειδη αυτη την στιγμη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το δοκιμασω και επειδη θελω να κανω κατι αλλαγες στους δισκους , ειναι καρασιγουρο οτι το usb stick για τα επιγεια δεν παιζει μεσω usb hub ?

Eυχαριστω

Αναφορικά με τη σύνδεση του dongle, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι δεν υποστηρίζεται η σύνδεσή του μέσω hub.

Μια απο τα ίδια και εγώ. Μέσα σε μια μέρα κόλλησε 5 φορές. Επικοινώνησα και μέσω chat με άνθρωπο της εταιρείας έστειλε κάποιο σήμα και έκανα εκ νέου επαναφορά. Είναι κουραστικό. Μήπως φταίει ο αποκωδικοποιητής (pace831);

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πρόβλημα συνεχίζεται.

Σε ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις.
Καθώς η υπηρεσία παρέχεται σε πιλοτική διάθεση, φροντίζουμε ώστε όλες οι παρατηρήσεις να μεταφέρονται και αντίστοιχα να αξιολογούνται από το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης της υπηρεσίας.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα support, μια ενημέρωση για το πότε λήγει το συμβόλαιο ; νομίζω πως μπορώ να κάνω άμεση διακοπή απλά θέλω μια επιβεβαίωση, ευχαριστώ
Τα στοιχεία μου τα έχετε

HTC One M9
 
Καλημέρα dimtz,

Στις 12/6/2015 είχε αποδοθεί προσφορά με δωρεάν τα HD μέσα από το myaccount με 18 μήνες δέσμευση.

Βάσει του παραπάνω η ημερομηνία λήξης δέσμευσης είναι 12/12/2016.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπερα παιδια. Εκανα την αλλαγη στον δεκτη του εξοχικου μεσω myaccount (και φαινεται ως ενεργος) το μεσημερι αλλα μενει το Ε19-4. Εκανα αποστολή σήματος κύριου εξοπλισμού απο το myaccount χωρις αποτελεσμα. Θα ημουν υποχρεος αν μπορουσατε να το κοιταξετε.
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα kostikos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης.

θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα WolfRathmA,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλημέρα. Επαναλαμβάνω την ύπαρξη του προβλήματος που έχω αναφέρει και παλιότερα αλλά όσο περνά ο καιρός γίνεται χειρότερα. Χθες στην προσπάθεια να δω δύο ταινίες από το VOD ο δέκτης (835) "πάγωσε" δύο φορές. Επαναφορά γίνεται μόνο με reset η αποσύνδεση από το ρεύμα.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Για πολλοστή φορά επαναλαμβάνω πως το support είναι εδώ για να επιλύει προβλήματα και όχι για μας λύνει ερωτήσεις γενικής φύσεως . Όποια μηνύματα δεν ακoλουθούν αυτό το νόημα διαγράφονται.
 
Καλημέρα. Επαναλαμβάνω την ύπαρξη του προβλήματος που έχω αναφέρει και παλιότερα αλλά όσο περνά ο καιρός γίνεται χειρότερα. Χθες στην προσπάθεια να δω δύο ταινίες από το VOD ο δέκτης (835) "πάγωσε" δύο φορές. Επαναφορά γίνεται μόνο με reset η αποσύνδεση από το ρεύμα.

Καλημέρα portokali00,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν η συνδεσμολογία του Novabox δέκτη σου για τη λήψη σύνδεσης δικτύου της 3Play υπηρεσίας σου, πραγματοποιείται με απ' ευθείας σύνδεση καλωδίου ethernet στο router σου ή με χρήση Powerline;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.