*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα σας,

ΑΠο χτες το απογευμα εχω ενα θεμα με την γραμμη τηλ μου.
Δεν με ακουνε οταν παιρνω Η με παιρνουν τηλ.
Αλλαξα την συσκευη και παλι το ιδιο, δεν μπορουν να με ακουσουν ενω εγω τους ακουω κανονικα.
Εβαλα σταθερη (οχι ασυρματη) συσκευη αλλα παλι το ιδιο.
Επισης παρατηρησα οτι δεν μπορει να "παιξει" βιντεο youtube κτλ αρχει παρα πολυ να φορτωσει το βιντεο και τις σελιδες και κανει συνεχεια διακοπες στην αναπαραγωγη, αυτο ειναι σε 2 υπολογιστες και 3 android συσκευες καθως και οχι μονο στις δικιες μου αλλα και στον αδελφο μου που το δοκιμασα στο σπιτι μου.

Μπορειτε να βοηθησετε σας παρακαλω πολυ?

Περιμενω απαντηση σας.

ΥΓ σας εχω στειλει τα στοιχεια σε πμ καθως και το τηλ επικοινωνιας.
 
Καλημέρα stonecityboys,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα έχω συνδεδεμένο τον δεκτη στο homecinema και αρκετές φορές δεν έχω σήμα στο novacinema 3 και 4
 
Καλημέρα michkal91,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα, με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα yannisp2,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα μας για ανάλογη επικοινωνία.

Ενημερώνουμε εκ νέου από τη πλευρά μας για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

καλημερα, τελικα επικοινωνησατε, αποδεχθηκα το πακετο family, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα ενημερωση οτι εχει διαφορα με το family + θα ειχα εξτρα κινητα 12 ωρες και καποια καναλια.....εγινε ενεργοποιηση η γραμμη και αργοτερα καταλαβα μεσω nova.gr οτι τελικα δεν εχω το + , εχω το απλο..επειδη η ενεργοποιηση εγινε την Δευτερα, τωρα γινεται να αλλαξει το πακετο?
 
Καλημέρα yannisp2,

Το πακέτο περιγράφεται και στο συμβόλαιο που έχει αποσταλεί κατά την αίτηση, όπου έχει σταλεί στα στοιχεία σου.
Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, καθώς όπως και από την ενημέρωση που είχες και από την τηλεφωνική σου επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, υπάρχει η δυνατότητα να μεταβείς στο 3play family+ πακέτο.
Θα ήθελες να ενημερώσουμε να πραγματοποιηθεί ανάλογη επικοινωνία για αποδοχή και την μεταβολή σε αυτό το πακέτο;

Κώστας, Nova Support
 
ναι μιλησα πριν απο λιγο με καποιον εκπρoσωπο σας αλλα μου ειπαν οτι δεν μου δινουν την προσφορα 29,90 ....(δηλαδη 12 ωρες κινητα , με δωρο 7 κανάλια με αθλητικό θέαμα από όλο τον κόσμο
- Nova On Demand), οπως περιγραφεται στο site http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova-3play-/3playfamilyplus/
δεν μπορω να καταλαβω πιο ειναι το κολλημα γιατι ειμαι νεος πελατης...ελπιζω να γινεται και αν ναι επικοινωνηστε μαζι μου.
 
Last edited by a moderator:
Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για την νέα αναβάθμιση γιατί ενώ ξεκίνησε σε μερικούς συνδρομητές στη συνέχεια διακόπηκε; Πότε θα ξανά είναι διαθέσιμη; Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα nmeletiou,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η νέα αναβάθμιση θα γίνει σταδιακά διαθέσιμη για όλους τους συνδρομητές μας. Θα χρειαστεί να αναμείνεις μέχρι να γίνει διαθέσιμη στον δέκτη σου.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Παιδιά εδώ και δύο τρεις μέρες δεν λειτουργεί το on demand... Κολλάει συνέχεια... Βγάζει μηνύματα είτε για ταχύτητα, ειτε για ενεργοποίηση κοκ. Ο δέκτης είναι συνδεδεμένος πάνω στο router με ταχύτητα άνω των 10... ΕΧΩ κάνει reset... Επαναφορά... εως τωρα δούλευε έστω και με τα γνωστα προβλήματα... Δεν βρίσκω νέα αναβάθμιση
 
Παιδιά εδώ και δύο τρεις μέρες δεν λειτουργεί το on demand... Κολλάει συνέχεια... Βγάζει μηνύματα είτε για ταχύτητα, ειτε για ενεργοποίηση κοκ. Ο δέκτης είναι συνδεδεμένος πάνω στο router με ταχύτητα άνω των 10... ΕΧΩ κάνει reset... Επαναφορά... εως τωρα δούλευε έστω και με τα γνωστα προβλήματα... Δεν βρίσκω νέα αναβάθμιση

Καλησπέρα agrino,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Αν το τηλεκοντρολ κολλαει ειναι ευκολη η αντικασταση η πρεπει να παμε ολο τον δεκτη για τεχνικο τσεκαρισμα ?
 
Καλησπέρα rider,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γιώργος, Nova Suport
 
Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής με 3play nova full pack και με ενδιαφέρει η υπηρεσία multiview, συγκεκριμένα αν μπορεί να γίνει μέσω δικτύου η ένωση των δύο δεκτών.
 
Καλησπέρα andrdive,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, πως η σύνδεση μεταξύ των δύο αποκωδικοποιητών, πραγματοποιείται με rf καλώδιο και δεν είναι εφικτή η σύνδεση με καλώδιο ethernet.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Στα καλα καθουμενα δεν δειχνει τιποτα παρα μπλε οθονη.Πεθανε ο δεκτης ?
 
Στα καλα καθουμενα δεν δειχνει τιποτα παρα μπλε οθονη.Πεθανε ο δεκτης ?

Δοκίμασες να βγάλεις το καλώδιο του ρεύματος για μερικά δευτερόλεπτα από πίσω και να το ξανά βάλεις να δεις αν θα επανέρθει ?? Αν επανέρθει κάνε μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.
 
Δοκίμασες να βγάλεις το καλώδιο του ρεύματος για μερικά δευτερόλεπτα από πίσω και να το ξανά βάλεις να δεις αν θα επανέρθει ?? Αν επανέρθει κάνε μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Tελικα το κανει μονο στα fox hd και fox life . cmoustakas ειναι ευκολο να μου πεις αν σε εσενα παιζουνκανονικα ?
 
Status
Not open for further replies.