*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Ευχαριστω για την απαντηση.

Φυσικα δεν μπορειτε να παρεμβετε με κανενα τροπο στην εκπομπη σηματος του εν λογω καναλιου, αλλα δεν χρειαζεται κατι τετοιο.

Ειμαι βεβαιος ομως οτι μπορει ευκολα να επικαιροποιηθει η "βαση δεδομενων" που χρησιμοποιει ο δεκτης αναφορικα με τα ελευθερα καναλια του δορυφορου, ωστε να καταστει και παλι δυνατη η ληψη του STARS.TV μεσω του μπουκετου public, οπως απροσκοπτα συνεβαινε μεχρι πριν καποιους μηνες.

Σε καθε περιπτωση, ευχαριστω και παλι.
 
Καλημέρα supacoopa,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα, θα ήθελα να με ενημερώσετε για το κόστος μηνιαίας συνδρομής για nova sport pack.
Eυχαριστώ.
 
Καλησπέρα Antony,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα σας,

Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να αλλάξω τον αποκωδικοποιητή του νόβα που έχω γιατί συνέχεια χαλάει το τηλεκοντρόλ στο σημείο που είναι το "οκ" και τα βελάκια, δεν ανταποκρίνεται τίποτα. Έχω αγοράσει 2 τηλεκοντρόλ και συνέχεια παθαίνουν το ίδιο από την χρήση.

Έχω δει κάποιον καινούριο αποκωδικοποιητή με καινούριο τηλεκοντρόλ πιο καλά κατασκευασμένο. Πως γίνεται να κάνω αίτηση για αλλαγή;
 
Καλημέρα WolfRathmA,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αντικατάσταση του δέκτη γίνεται εφόσον διαπιστωθεί το οποιοδήποτε ζήτημα στην ορθή λειτουργία του, κατόπιν ελέγχου σε ένα από τα καταστήματα των τεχνικών μας.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον επιθυμείς να αποκτήσεις τον νέο δέκτη Novabox, μπορείς να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματά μας και να προβείς στην αγορά του, με κόστος είναι 69 .

Κώστας, Nova Support
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εγγύηση του εξοπλισμού Novabox περιλαμβάνει αντίστοιχα και όλα τα παρελκόμενα του.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα, θα μπορούσατε να δείτε γιατι δεν εχω παραλάβει ακόμα στο email μου τα εισιτήρια που κερδισα για τον αγώνα του παναθηναικού την Δευτέρα? Μου ειχαν πει οτι θα τα έστελναν το αργότερο την Παρασκευή. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα nik1965,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), σε προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Επειδή βλέπω περίεργα πράγματα μετά τη ν ανανέωση - αλλαγή της 3ple play υπηρεσίας μου, δύο χρεωσεις 68 και κάτι και 65 και κάτι σε διάστημα μικρότερο του 1 μήνα, μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει; Σας στέλνω τα.στοιχεία μου με πμ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αντώνης, Nova Support
 
Υπαρχει καποια ενημερωση για vdsl στην περιοχη του Καματερου;;;;
Ολες οι υπολοιπες εταιρειες εχουν εκτος απο forhnet.....
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Εχω νόβα full pack και διεθνή, τα οποία δεν χρειαζούμε. Εχω δεχτεί προσφορά για οτε full pack 24 ιντερνέτ 38.60 ευρώ plus κινητά 2.5 ώρες .Η προσφορά που μου έγινε από ΝΟΒΑ δεν με ικανοποιεί .και δεδομένου ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου πριν προβώ σε αλλαγή εταιρίας .περιμένω καλύτερη προσφορά ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Υπαρχει καποια ενημερωση για vdsl στην περιοχη του Καματερου;;;;
Ολες οι υπολοιπες εταιρειες εχουν εκτος απο forhnet.....

Εχω νόβα full pack και διεθνή, τα οποία δεν χρειαζούμε. Εχω δεχτεί προσφορά για οτε full pack 24 ιντερνέτ 38.60 ευρώ plus κινητά 2.5 ώρες .Η προσφορά που μου έγινε από ΝΟΒΑ δεν με ικανοποιεί .και δεδομένου ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου πριν προβώ σε αλλαγή εταιρίας .περιμένω καλύτερη προσφορά ευχαριστώ

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσία σας;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλημέρα, σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα σχετικά με προσφορά για ανανέωση συμβολαίου.

Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα, σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα σχετικά με προσφορά για ανανέωση συμβολαίου.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα akatonomastos και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, σας έστειλα προσωπικό μήνυμα σχετικά με προσφορά για συμβόλαιο 3play
 
Καλησπέρα, σας έστειλα προσωπικό μήνυμα σχετικά με προσφορά για συμβόλαιο 3play

Καλησπέρα rioener,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας
Θα χρειαστώ για ακόμη μία φορά τη βοήθειά σας.
Στον τελευταίο λογαριασμό σας με ημερομηνία έκδοσης 5/10/2017 για την περίοδο παροχής υπηρεσιών 04/10/2017 - 03/11/2017 'εξαφανίστηκε' η Έκπτωση λόγω πληρωμής με Πάγια Τραπεζική Εντολή, παρόλο που κανονικά έχουν πληρωθεί οι τελευταίοι λογαριασμοί μέσω πάγιας εντολής
Παραθέτω τα στοιχεία πληρωμών της πάγιας εντολής από το winbank:
Ημ/νία Χρέωσης Ποσό Κατάσταση
10/10/2017 27,58 EUR Εξοφλημένη
04/09/2017 19,14 EUR Εξοφλημένη
09/08/2017 17,38 EUR Εξοφλημένη
Σας στέλνω και τα στοιχεία με ΠΜ

Εποικοδομητικό Off-Topic
Θα ήταν καλό τώρα με την λήξη της συνεργασίας του κυρίαρχου παίκτη με την Discovery, να βελτιώσετε κι εσείς τα προβαλλόμενα κανάλια της εν λόγω εταιρείας, θα μπορούσε να φύγει το Eurosport 1 σε SD που προβάλει τα ίδια με το HD και να αναβαθμιστεί το Eurosport 2 σε HD στο bandwidth που θα ελευθερωθεί.
Επίσης τι θα γίνει βρε παιδιά με το multiview; Κέρδος θα έχει η εταιρεία!
 
Status
Not open for further replies.