*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας, είμαι χρόνια συνδρομητής Νοva 3play, το συμβόλαιό μου έχει λήξει εδώ & καιρό, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή μου αλλά όσο & αν φωνάζω για αντικατάσταση η Nova δεν με ακούει, την προηγούμενη βδομάδα με κάλεσαν από την COSMOTE & μου έκαναν πολύ ενδιαφέρουσα προσφορά, πριν αποχωρήσω λοιπόν θα ήθελα ν' ακούσω την αντιπροσφορά της Nova.
 
Καλησπέρα ΙΩΑΝΝΑ Κ.,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Τελικα μετα απο απειρες επαναφορες εργοστασιακων αλλαγες καλωδιων-θυρων ρυθμισεων κλπ κλπ πηγα το δεκτη σε καταστημα της νοβα οπου και αποδειχτηκε οτι ειχε προβλημα παροτι εδειχνε οκ την κατασταση συνδεσης και το τοπικο δικτυο στο μενου. Αγορασα τον 3001 και το προβλημα λυθηκε.
 
Τελικα μετα απο απειρες επαναφορες εργοστασιακων αλλαγες καλωδιων-θυρων ρυθμισεων κλπ κλπ πηγα το δεκτη σε καταστημα της νοβα οπου και αποδειχτηκε οτι ειχε προβλημα παροτι εδειχνε οκ την κατασταση συνδεσης και το τοπικο δικτυο στο μενου. Αγορασα τον 3001 και το προβλημα λυθηκε.

Καλημέρα per-1212,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα σας , ειμαι συνδρομητης με 3play full pack και με τον 865. Θα ηθελα να ρωτησω αν με το usb και τοποθετωντας επιγεια κεραια θα εχω προσβαση στον alpha. Επισης ηθελα να ρωτησω τι κοστος εχει το usb.
Σας εχω στειλει με πμ τα στοιχεια μου.
Ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας , ειμαι συνδρομητης με 3play full pack και με τον 865. Θα ηθελα να ρωτησω αν με το usb και τοποθετωντας επιγεια κεραια θα εχω προσβαση στον alpha. Επισης ηθελα να ρωτησω τι κοστος εχει το usb.
Σας εχω στειλει με πμ τα στοιχεια μου.
Ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα aenaos15,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Kαλημέρα σας. Οφείλω να ευχαριστήσω τα παιδιά του support για την βοήθειά τους στην επαφή μου με την Νova, έγιναν κατανοητά τα προβλήματά μου & προχωρήσαμε σε νέο συμβόλαιο! Ευχαριστώ πολύ!
 
Kαλημέρα σας. Οφείλω να ευχαριστήσω τα παιδιά του support για την βοήθειά τους στην επαφή μου με την Νova, έγιναν κατανοητά τα προβλήματά μου & προχωρήσαμε σε νέο συμβόλαιο! Ευχαριστώ πολύ!

Καλημέρα ΙΩΑΝΝΑ Κ.

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα σας εχω στειλει και PM με το νουμερο της συνδεσης, Αναβαθμισα σε VDSL και δεσμευτηκα μεχρι τον Ιουλιο με ρητρα 270 ευρω. Η ταχυτητα που κλειδωνει ο router ηταν αρχικα 37700 και που ειπαν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση οτι ειναι ανεκτο , αλλα μετα απο προσφατο reset ειναι πλεον στα 34.500. Θα παρακαλουσα την επαναφορα μου σε adsl και ακυρωση της δεσμευσης
 
Καλημερα σας εχω στειλει και PM με το νουμερο της συνδεσης, Αναβαθμισα σε VDSL και δεσμευτηκα μεχρι τον Ιουλιο με ρητρα 270 ευρω. Η ταχυτητα που κλειδωνει ο router ηταν αρχικα 37700 και που ειπαν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση οτι ειναι ανεκτο , αλλα μετα απο προσφατο reset ειναι πλεον στα 34.500. Θα παρακαλουσα την επαναφορα μου σε adsl και ακυρωση της δεσμευσης

Καλημέρα spyhap,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Πριν λιγες μερες σας ειχα στειλει τα στοιχεια μου για επικοινωνια και προσφορα για double play απο 3play. Χθες ειχα κληση απο το 13831 που ομως δεν την προλαβα, μετα καμια αλλη επικοινωνια. Μπορει να γινει ξανα επικοινωνια μαζι μου; Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς είναι δρομολογημένο αίτημα επανάκλησης.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα σας ,
ειμαι συνδρομητης με 3play full pack με τον 831. Θα ηθελα να ρωτησω αν τοποθετωντας το usb θα εχω προσβαση στον alpha καθώς και τι κοστος εχει το usb.
Ευχαριστω πολυ
 
Καλημερα σας ,
ειμαι συνδρομητης με 3play full pack με τον 831. Θα ηθελα να ρωτησω αν τοποθετωντας το usb θα εχω προσβαση στον alpha καθώς και τι κοστος εχει το usb.
Ευχαριστω πολυ

Καλημέρα alvarez,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, καθώς ο ο ALPHA είναι διαθέσιμος μόνο μέσω επίγειας ψηφιακής λήψης (DTT), πως για τη λήψη επίγειων ψηφιακών καναλιών στον δέκτη σου, χρήσιμες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε πως το κόστος του USB Dongle είναι 10.08 και μπορείς να το προμηθευτείς, σε ένα από τα καταστήματά μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να μάθω πότε λήγει το συμβόλαιο μου. Σας έχω στείλει σε προσωπικό τα στοιχεία μου.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
 
Καλησπέρα geokap951,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα προσπαθώ να αλλάξω την κάρτα στο νοβα εξοχικό... Ενώ μου δείχνει ότι έχει γίνει αλλαγή το σήμα δεν έχει έρθει... Σας έστειλα και pm με τα στοιχεία.. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα shipsoccer,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.