*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Εννοώ ότι σας έστειλα πμ όχι ότι επιλυθηκε το πρόβλημα
Και, για να σας προλάβω, έχω ήδη κάνει τα πάντα. Και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και στους δυο και βάλε βγάλε τα καλώδια
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα.Στο πακέτο ''public'' υπάρχουν τα κανάλια της ΡΑΙ με τις εκδόσεις SD.Πάνω στο λογότυπο λέει ότι για την HD έκδοση συντονιστείτε στην ch τάδε.Εμείς μπορούμε να το κάνουμε;
 
Καλησπέρα.Στο πακέτο ''public'' υπάρχουν τα κανάλια της ΡΑΙ με τις εκδόσεις SD.Πάνω στο λογότυπο λέει ότι για την HD έκδοση συντονιστείτε στην ch τάδε.Εμείς μπορούμε να το κάνουμε;

Καλημέρα MIKU,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή ή όχι του προγράμματός τους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα MIKU,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή ή όχι του προγράμματός τους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support

Ευχαριστώ, καλή συνέχεια.
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Το πρωί δούλεψε ο slave
Τώρα, πάλι όχι από τις 14:00 που γύρισαν σπίτι τα παιδιά καιπήγαν να ανοίξουν tv στην κρεβατοκαμαρα
Επανελαβα τα πάντα -όχι ότι δούλεψε χτες το βγάλε ξαναβάλε τα rf και επανεκκίνηση - μια από τα ίδια!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, όταν θα είσαι διαθέσιμος στον χώρο σου, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε από την μεριά μας σε σχετικές ενέργειες αναφορικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Επιπλέον, στο προσωπικό σου μήνυμα, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με την έκδοση λογισμικού που είναι εγκατεστημένη στους δέκτες σου.

Για τον Master, είναι η πληροφορία "Load Ver/Var" και μπορείς να τη δεις στο menu του δέκτη σου ακολουθώντας την διαδρομή:

Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Πληροφορίες - Γενικές Πληροφορίες

Στην 8η γραμμή είναι διαθέσιμη η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Για τον slave, είναι η πληροφορία "Software / Download Version" και μπορείς να τη δεις στο menu του δέκτη σου ακολουθώντας την διαδρομή:

Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες

Αντώνης, Nova Support
 
Μόλις επιστρέψω θα ενημερώσω
Ωστόσο, σε οτι αφορά τον 865, δεν υπάρχει νέο λογισμικό εδώ και πάρα πολλούς μήνες - οπότε αυτή είναι μια πληροφορία που μάλλον την έχετε
Anyway, θα επικοινωνήσουμε
Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλημέρα σας

Είμαι συνδρομητής Nova 3 Play. Επειδή θέλω να αλλάξω modem-router στο σπίτι, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι μάρκες να προτιμήσω έτσι ώστε να μην έχω προβλήματα συμβατότητας και συγχρονισμού. Συγκεκριμένα έχω επιλέξει ένα modem - router της D-link. Θα έχω πρόβλημα; Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Καλημέρα σας

Είμαι συνδρομητής Nova 3 Play. Επειδή θέλω να αλλάξω modem-router στο σπίτι, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι μάρκες να προτιμήσω έτσι ώστε να μην έχω προβλήματα συμβατότητας και συγχρονισμού. Συγκεκριμένα έχω επιλέξει ένα modem - router της D-link. Θα έχω πρόβλημα; Ευχαριστώ.

Καλησπέρα nmeletiou,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα ξανά!
Παιδιά, Χθες μου ήρθε ένας ακόμα λογαριασμός από την μετατροπή της υπηρεσίας μου, επειδή είναι λίγο "μπερδεμένα" τα πράγματα με τις χρεώσεις θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος αρμόδιος για να γίνει ένα "ξεσκαρτάρισμα" τελειωτικό;
Ευχαριστώ

υγ. σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου.
 
Καλημέρα ξανά!
Παιδιά, Χθες μου ήρθε ένας ακόμα λογαριασμός από την μετατροπή της υπηρεσίας μου, επειδή είναι λίγο "μπερδεμένα" τα πράγματα με τις χρεώσεις θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος αρμόδιος για να γίνει ένα "ξεσκαρτάρισμα" τελειωτικό;
Ευχαριστώ

υγ. σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου.

Καλημέρα algedan,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα στην παρέα. Πρώτα απ όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά από τη NOVA , τα οποία είναι εξυπηρετικότατα και μας διευκολύνουν πάρα πολύ!!!

Κατά δεύτερον, εάν γίνεται θα ήθελα μια βοήθεια. Μόλις Προχθές ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία VDSL (αναβάθμιση από ADSL) και με μετρήσεις που παίρνω μόνος μου (μέσω wifi) η ταχύτητα είναι πάρα πολύ ασταθής και αρκετά χαμηλά θα έλεγα. Να φανταστείτε ότι μπορεί σε μια μέτρηση να είναι 30 Mbps και μετά από λίγο να είναι 7 με 8 Mbps. Πάντως, ποτέ δεν έχει πάει πάνω από 30.

Εάν μπορούσε κάποιος τεχνικός να επικοινωνήσει μαζί μου για μέτρηση και ίσως κάποια ρύθμιση, θα ήμουν υπόχρεος.
Σας στέλνω με πμ τα στοιχεία μου.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Σας έστειλα pm. Μάλλον ξεκαθάρισε το θέμα με το λογαριασμό και την διαφορά. Ευχαριστώ για όλα!
Καλημέρα παιδιά και καλή συνέχεια.
 
Σας έστειλα pm. Μάλλον ξεκαθάρισε το θέμα με το λογαριασμό και την διαφορά. Ευχαριστώ για όλα!
Καλημέρα παιδιά και καλή συνέχεια.

Καλημέρα algedan,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.