*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Ε ναι σου βαλανε 3 μηνη χρεωση μεχρι τελος νοεμβρη (20 ευρω οκτωβρη+20 ευρω νοεμβρη=40 +19 ευρω τον σεπτεμβρη που αρχισε η χρεωση 3 του μηνα)

τσεκαρε την περιοδο χρεωσης στον λογαριασμο και θα δεις οτι αυτο εγινε
 
Αν είναι έτσι ποτέ θα έρθει δηλαδή ο επόμενος λογαριασμός ?
Και γιατί πλέον τρίμηνα ?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

3/9 έγινε ενεργοποίηση .


Sent from my iPad using Tapatalk

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Μια χάρη σε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο είχε ξεχαστεί να πληρωθεί ο λογαργιασμος , σήμερα το πρωί πληρώθηκε κανονικά αλλά ακόμα και τώρα δεν το έχουν ενεργοποίησει .
Είναι φίλος που έχει το καφέ και τον έχουν στην αναμονή πάνω από μια ώρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Μια χάρη σε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο είχε ξεχαστεί να πληρωθεί ο λογαργιασμος , σήμερα το πρωί πληρώθηκε κανονικά αλλά ακόμα και τώρα δεν το έχουν ενεργοποίησει .
Είναι φίλος που έχει το καφέ και τον έχουν στην αναμονή πάνω από μια ώρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Για επαγγελματικά συμβόλαια θα χρειαστεί να καλέσει ο κάτοχος της υπηρεσίας στο 13832.

Γεωργία, Nova Support
 
Το κάνει απλά είναι στην αναμονή ώρες και δεν απαντάει κανείς ,είναι κρίμα γιατί σε λίγο έχει τον Ολυμπιακό .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

@ manosvitacar Σέβομαι απόλυτα το όποιο πρόβλημα και εύχομαι να λυθεί σύντομα.
Βάζω το παραπάνω για να θυμηθούμε και το λόγο ύπαρξης των ανθρώπων της Νόβα.

@ Να θυμίσω οτι υπάρχει και το pm
 
Το ξέρω και ζητάω συγνώμη ,απλά είπα να βοηθήσω γιατί έχει κόσμο στο μαγαζί για τον αγώνα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Σεβαστή η κάθε βοήθεια. Γι αυτό έμειναν και τα μηνύματα.
Άλλωστε τα παιδιά του support είναι πάντα πρόθυμα να βοηθήσουν.

Καλή συνέχεια
 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά στην nova για την εξυπηρέτηση .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. :smile:

Γεωργία, Nova Support
 
#manosvitacar ολόσωστος ήρθε ο λογαριασμός.....σε χρεώνει το Σεπτέμβριο τον Οκτώβριο που βλέπεις τώρα και δεν έχεις πληρώσει και τον Νοέμβριο που έρχεται... πάντα προπληρώνουμε...
 
Λογικά από αύριο θα έχει ανεβεί και ο λογαργιασμος να τον δω ,αν είναι έτσι όλα οκ.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
έχω 2 3001hd (ένα στο σπίτι και ένα στο εξοχικό). Σε αυτόν στο εξοχικό έχω βάλει ένα usb stick και λειτουργούν κανονικότατα οι λειτουργίες παύσης, μπρος - πίσω κτλ. Σε αυτόν που έχω στο σπίτι, βάζω ένα ολόιδιο usb stick (patriot) με αυτό στο εξοχικό ...και στην διαμόρφωση που του κάνει κολλάει πάντα στο 90% ...

Καμιά βοήθεια;;;;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
έχω 2 3001hd (ένα στο σπίτι και ένα στο εξοχικό). Σε αυτόν στο εξοχικό έχω βάλει ένα usb stick και λειτουργούν κανονικότατα οι λειτουργίες παύσης, μπρος - πίσω κτλ. Σε αυτόν που έχω στο σπίτι, βάζω ένα ολόιδιο usb stick (patriot) με αυτό στο εξοχικό ...και στην διαμόρφωση που του κάνει κολλάει πάντα στο 90% ...

Καμιά βοήθεια;;;;

Καλησπέρα fragman.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
σας εχω στειλει pm. παρακαλω θα ηθελα μια αμεση απαντηση.ευχαριστω.
 
Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω πόσο σύντομα μετά το βήμα της αποστολής κωδικών και ολοκλήρωσης καλωδίωσης ως την πολυκατοικία, σε πόσες μέρες γίνεται η ενεργοποίηση; Στο site λέει το αιτημά σας καταχωρήθηκε επιτυχώς αλλά δεν βγάζω και πολύ άκρη από το παραπάνω μήνυμα. Ευχαριστώ!!!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω πόσο σύντομα μετά το βήμα της αποστολής κωδικών και ολοκλήρωσης καλωδίωσης ως την πολυκατοικία, σε πόσες μέρες γίνεται η ενεργοποίηση; Στο site λέει το αιτημά σας καταχωρήθηκε επιτυχώς αλλά δεν βγάζω και πολύ άκρη από το παραπάνω μήνυμα. Ευχαριστώ!!!

Καλησπέρα Tabanoprokas

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της αίτησής σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα και απο μενα για γενικη ερωτηση στην υποστηριξη. Ειμαι κατοχος triple play με VDSL αλλα το ρουτερ κλειδωνει στα 33 (με το ζορι 37) mbps , λογω μεγαλου μηκους καλωδιου απο το κεντρο (αν και απεχει λιγα τετραγωνα στον Αγ. Διονυση στον Πειραια που μενω). Προσφατα ο ΟΤΕ εσκαψε τους δρομους και εβαλε καλωδια οπτικων ινων προφανως και ακριβως εξω απο το σπιτι μου εστησε και μια καμπινα. Η ερωτηση ειναι η εξης: υπαρχει περιπτωση αν λειτουργησει η καμπινα αυτη να εξυπηρετηθω κι εγω σαν VDSL συνδρομητης απο αυτην, βελτιωνοντας την ταχυτητα συνδεσης; Εχω καταλαβει οτι η εγκατασταση γινεται απο ενα παροχο και τη μοιραζονται ολοι .
 
Status
Not open for further replies.