*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα,
Ειμαι πελατης 3play απο το 2012. Τελευταια ανανεωση πριν 6 μηνες, αρα εχω ακομη 18 μηνες δεσμευση σε 24αρα γραμμη (ταχυτητες 12-13 max). Τους τελευταιους μηνες που η περιοχη μου αρχισε να καλυπτεται απο vdsl, οι διακοπες του ιντερνετ σε ασχετες ωρες, ειναι πολλαπλες και πολυλεπτες. Ενδιαφερθηκα να μεταβω σε vdsl προγραμμα αλλα η κυρια που επικοινωνησε μαζι μου, μου προτεινε τιμες 50+ ευρω. Υπαρχει περιπτωση μεσω εσας να γινει κατι καλυτερο?
Σας εχωστειλει σε pm στοιχεια της συνδεσης μου.
Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα Nick G.D.,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Nick G.D.,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support

Eυχαριστω για την ερευνα και την απαντηση.
Οπως ειπα οι διακοπες ειναι στο ασχετο. Συνηθως τα ΣαββΚυριακα. ΟΧΙ στο wifi. Πριν απο τις 3μερες 17 ωρες, οπως βλεπεται, ΓΙΑΤΙ σταματησε? Φαινεται? Και με τη ταχυτητες μεσο ορο κλειδωνει? Τις περισσοτερες ωρες, ondemand ή netflix ΔΕΝ μπορεις να δεις.
Γιαυτο ζητησα καποια προσφορα μηπως αξιζει να μεταβω σε vdsl.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Eυχαριστω για την ερευνα και την απαντηση.
Οπως ειπα οι διακοπες ειναι στο ασχετο. Συνηθως τα ΣαββΚυριακα. ΟΧΙ στο wifi. Πριν απο τις 3μερες 17 ωρες, οπως βλεπεται, ΓΙΑΤΙ σταματησε? Φαινεται? Και με τη ταχυτητες μεσο ορο κλειδωνει? Τις περισσοτερες ωρες, ondemand ή netflix ΔΕΝ μπορεις να δεις.
Γιαυτο ζητησα καποια προσφορα μηπως αξιζει να μεταβω σε vdsl.

Καλησπέρα Nick G.D.,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
καλησπέρα σας
θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος από το τμήμα ανανεώσεων ώστε να μου γίνει προσφορά ανανέωσης τις υπηρεσίας που εχω Nova Sports Pack

ευχαριστώ Παναγιώτης


σας εχω στείλει pm με τα σττοιχεια μου
 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για την πρόοδο της Αίτησης Ενεργοποίησης της Σύνδεσής μου? (ΝΕΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ).....έχει παρέλθει 1 μήνας και δεν έχω λάβει ΚΑΜΙΑ συγκεκριμένη ενημέρωση, παρά μόνο γενικές και αόριστες απαντήσεις!!! Τουλάχιστον εσείς έχετε κάποια δυνατότητα-πρόσβαση να με ενημερώσετε σχετικά?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτέρων!
:drool:39 Ημέρες Αναμονή για Σύνδεση και ακόμη Περιμένω...:guitarist:
 
Καλησπέρα σας,

καλησπέρα σας
θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος από το τμήμα ανανεώσεων ώστε να μου γίνει προσφορά ανανέωσης τις υπηρεσίας που εχω Nova Sports Pack

ευχαριστώ Παναγιώτης


σας εχω στείλει pm με τα σττοιχεια μου

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

:drool:39 Ημέρες Αναμονή για Σύνδεση και ακόμη Περιμένω...:guitarist:

Είναι ενήμερο σχετικά το αρμόδιο τμήμα μας και αναφορικά με την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σου θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα,
το Mezzo, το οποίο ήταν μια βασική παράμετρος για επιλογή Nova,
δεν αναμεταδίδεται πλέον.
Θα επανέλθει,
ή θα υπάρξει ανάλογου περιεχομένου κανάλι αντικατάστασης;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
το Mezzo, το οποίο ήταν μια βασική παράμετρος για επιλογή Nova,
δεν αναμεταδίδεται πλέον.
Θα επανέλθει,
ή θα υπάρξει ανάλογου περιεχομένου κανάλι αντικατάστασης;

Καλημέρα evanfotis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως λόγω λήξης της σύμβασης μεταξύ των δύο εταιρειών, το μουσικό κανάλι Mezzo έχει σταματήσει την εκπομπή του από τις 30/8/2019.

Σε περίπτωση που μελλοντικά φιλοξενηθεί στο δορυφορικό μπουκέτο της Nova, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση στα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας μας.

Παράλληλα ωστόσο, προχωρήσαμε στην ενδυνάμωση της υπηρεσίας, καθώς προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε διαρκώς την πλατφόρμα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Πρόσφατα προστέθηκαν τα κανάλια Insight TV που είναι κανάλι δράσης και περιπέτειας, το οποίο παρουσιάζεται από influencers παγκοσμίου βεληνεκούς, καθώς και το MyZen TV, το κανάλι της υγείας και ψυχικής ευεξίας. Εστιάζει στην ενίσχυση της σωματικής και ψυχικής υγείας με ολιστική προσέγγιση.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως οποιεσδήποτε αλλαγές, προσθήκες και διαφοροποιήσεις, γίνονται με γνώμονα την καλύτερη παροχή υπηρεσιών σε αυτούς που είναι το σημείο αναφοράς μας, τους συνδρομητές μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,


Είναι ενήμερο σχετικά το αρμόδιο τμήμα μας και αναφορικά με την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σου θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση σου.

Γεωργία, Nova Support

:help:40 Ημέρες Αναμονή για Σύνδεση και ακόμη... ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και ΕΧΘΕΣ !!! :chinscratch:
 
:help:40 Ημέρες Αναμονή για Σύνδεση και ακόμη... ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και ΕΧΘΕΣ !!! :chinscratch:

Καλησπέρα satuser,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα satuser,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Γιώργος, Nova Support
Καλησπέρα σας.

Σας έχω ενημέρωσει πολλάκις και από εδώ και από άλλους ιστότοπους-support αλλά λαμβάνω πάντοτε τυποποιημένη απάντηση....
Θα επικοινωνήσω μέσω του επίσημου ιστότοπού σας για να με ενημερώσετε για την δυνατότητα αποδέσμευσής ατελώς από την αίτησή μου.

Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα σας,είμαι πελάτης double play 24 και ενδιαφέρομαι για 💯 άρα γραμμή .
Θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου για πληροφορίες
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,είμαι πελάτης double play 24 και ενδιαφέρομαι για 💯 άρα γραμμή .
Θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου για πληροφορίες

Καλημέρα Parevale,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Διέκοψα το 3play συμβόλαιο μου κατόπιν δικής σας προτροπής (πολλές φορές) μιας και επί 2 μήνες αδυνατούσατε να ανταποκριθείτε στο εγγυημένο vdsl 50.
Μόλις έλαβα email με εκκαθαριστικό λογαριασμό και χρέωση 140 ευρώ για αθέτηση δέσμευσης!
Παρακαλώ ευγενικά για άμεση διόρθωση.
Με εκτίμηση
 
Καλησπέρα mech_eng,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
πως μπορω να διακοψω την παγια εντολη; απο το nova my account δεν γινεται.
 
Καλησπέρα adok13,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Είχα προγραμματισμένη διακοπη της σύνδεσης μου τέλος του μήνα μετά τα άπειρα παράπονα που έχω κάνει.
Την αίτηση διακοπής την έκανα ΑΡΧΕΣ Νοέμβρη και θα πραγματοποιούνταν στον τέλος του μήνα :

Τη Πέμπτη 29 του μήνα βλέπω μύνημα ΧΡΕΩΣΗΣ 25 ευρώ στην κάρτα μου.
Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω και μου λένε ότι ΧΡΕΩΘΗΚΑ το Δεκέμβριο επειδή ΔΗΘΕΝ το σύστημά τους έχει πρόβλημα και ότι θα μου πιστώσουν το ποσό στον τελικό λογαριασμό.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Μιας και χρεώθηκα ΚΑΙ τον Δεκέμβρη και μιας και ήταν Black Friday την Παρασκευή ζητάω να με καλέσουν από το τμήμα προσφορών μήπως καταφέρω τελικά να εξυπηρετηθώ.

Παρασκευή με καλούν για να μου πουν :

1. ΔΕ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ 39,64 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΕΤΕ ΦΑΞ ΑΠΟ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΛΛΟΥ ΠΕΛΑΤΗ...
2. Μπορούμε να σας δώσουμε 53,27 το VDSL 100 ΧΩΡΙΣ κινητά σύν full pack της Νόβα.

Τους λέω για ΑΛΛΗ μια φορά ότι μου δίνουν τιμή ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ουσιαστικά του τιμοκαταλόγου καθώς έχω Νόβα full pack στα 25 ευρώ που λήγει τον Αύγουστο και έχω και τον τελευταίο μήνα δωρεάν λόγω πιστωτικής. Αν στα παραπάνω βάλω τα 29.9 που κοστίζει από το καλοκαίρι το internet 100 χωρίς κινητά πάω στα 54.9. Και όλα αυτά χωρίς να έχω δέσμευση με τη Νοβα από τον Αύγουστο και μετά.

ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ δηλαδή να δεσμευτώ για άλλα 2 χρόνια για ΤV συν τηλεφωνία για να μου κόψουν 1.5 ευρώ από την τιμή καταλόγου τη στιγμή που μου αρνούνται πεισματικά το 39.64 που έχει πάρει ΤΟΣΟΣ κόσμος. Όταν εξήγησα σε αυτόν που με κάλεσε ότι ΔΕΝ μπορεί να μου δίνει τιμή καταλόγου καθώς δεν έχω κίνητρο για να δεσμευτώ και για τα 2 , ότι στην περίπτωση μου ΔΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΝΕΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ + ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ για τη δορυφορική , κλπ μου παραδέχτηκε ότι εχω ΔΙΚΙΟ , ότι θα ρωτήσει κάποιον υπεύθυνο και ότι θα με καλέσει την ίδια μέρα.

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ , ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ...
 
Είχα προγραμματισμένη διακοπη της σύνδεσης μου τέλος του μήνα μετά τα άπειρα παράπονα που έχω κάνει.
Την αίτηση διακοπής την έκανα ΑΡΧΕΣ Νοέμβρη και θα πραγματοποιούνταν στον τέλος του μήνα :

Τη Πέμπτη 29 του μήνα βλέπω μύνημα ΧΡΕΩΣΗΣ 25 ευρώ στην κάρτα μου.
Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω και μου λένε ότι ΧΡΕΩΘΗΚΑ το Δεκέμβριο επειδή ΔΗΘΕΝ το σύστημά τους έχει πρόβλημα και ότι θα μου πιστώσουν το ποσό στον τελικό λογαριασμό.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Μιας και χρεώθηκα ΚΑΙ τον Δεκέμβρη και μιας και ήταν Black Friday την Παρασκευή ζητάω να με καλέσουν από το τμήμα προσφορών μήπως καταφέρω τελικά να εξυπηρετηθώ.

Παρασκευή με καλούν για να μου πουν :

1. ΔΕ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ 39,64 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΕΤΕ ΦΑΞ ΑΠΟ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΛΛΟΥ ΠΕΛΑΤΗ...
2. Μπορούμε να σας δώσουμε 53,27 το VDSL 100 ΧΩΡΙΣ κινητά σύν full pack της Νόβα.

Τους λέω για ΑΛΛΗ μια φορά ότι μου δίνουν τιμή ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ουσιαστικά του τιμοκαταλόγου καθώς έχω Νόβα full pack στα 25 ευρώ που λήγει τον Αύγουστο και έχω και τον τελευταίο μήνα δωρεάν λόγω πιστωτικής. Αν στα παραπάνω βάλω τα 29.9 που κοστίζει από το καλοκαίρι το internet 100 χωρίς κινητά πάω στα 54.9. Και όλα αυτά χωρίς να έχω δέσμευση με τη Νοβα από τον Αύγουστο και μετά.

ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ δηλαδή να δεσμευτώ για άλλα 2 χρόνια για ΤV συν τηλεφωνία για να μου κόψουν 1.5 ευρώ από την τιμή καταλόγου τη στιγμή που μου αρνούνται πεισματικά το 39.64 που έχει πάρει ΤΟΣΟΣ κόσμος. Όταν εξήγησα σε αυτόν που με κάλεσε ότι ΔΕΝ μπορεί να μου δίνει τιμή καταλόγου καθώς δεν έχω κίνητρο για να δεσμευτώ και για τα 2 , ότι στην περίπτωση μου ΔΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΝΕΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ + ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ για τη δορυφορική , κλπ μου παραδέχτηκε ότι εχω ΔΙΚΙΟ , ότι θα ρωτήσει κάποιον υπεύθυνο και ότι θα με καλέσει την ίδια μέρα.

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ , ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ...

Καλησπέρα Looter και καλή εβδομάδα,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.