*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα κανάλια NovacinemaHD είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές, οι οποίοι έχουν ενεργή υπηρεσία τηλεόρασης στην συνδρομή τους.

Γεωργία, Nova Support
 
Γεια σας.
Εδώ και κάποιες μέρες και κατά τις ώρες 13:00 με 23:00 περίπου, η ταχύτητα του ίντερνετ πέφτει κάτω από τα 4 Mbps (αν και συνεχίζει η σύνδεση να δείχνει ότι συγχρονίζει γύρω στα 10 Mbps), με αποτέλεσμα να γίνεται αδύνατη η θέαση του ondemand.
Σας στέλνω pm.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα,
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον mitsoskappa και παρά τις αλλεπάλληλες επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη δυστυχώς δεν έχει υπάρξει αποτέλεσμα, με την αιτιολογία ότι λόγω του ότι είναι όλοι κλεισμένοι στα σπίτια τους έχει αυξηθεί ο φόρτος στις γραμμές.
Η κατάσταση έχει γίνει πλέον αφόρητη και παρακαλώ για μια προσπάθεια διόρθωσης.

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα,
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον mitsoskappa και παρά τις αλλεπάλληλες επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη δυστυχώς δεν έχει υπάρξει αποτέλεσμα, με την αιτιολογία ότι λόγω του ότι είναι όλοι κλεισμένοι στα σπίτια τους έχει αυξηθεί ο φόρτος στις γραμμές.
Η κατάσταση έχει γίνει πλέον αφόρητη και παρακαλώ για μια προσπάθεια διόρθωσης.

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλησπέρα Andy73,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
PM sent, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
PM sent, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα Andy73,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα
Σας έστειλα pm γιατί έχασα ξαφνικά τα κανάλια nova

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημερα
Σας έστειλα pm γιατί έχασα ξαφνικά τα κανάλια nova

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Όλα ΟΚ. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εδώ και αρκετό καιρό το τηλεχειριστήριο του δέκτη μου έχει πολύ αργή ανταπόκριση στην εναλλαγή των καναλιών.
Στον δέκτη ανάβει το Led ότι πήρε την εντολή και η αλλαγή γίνεται μετα απο 15-20". Τι μπορώ να κάνω για αυτό ;
Όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες του ΤΧ είναι άμεσες, άρα δεν μπορεί να φταίει αυτό.
 
Καλησπέρα yaZoo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα! Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εγκατάσταση του novago σε λάπτοπ με windows 10. Έχω δοκιμάσει τα πάντα(όσα μου έχει υποδείξει) η τεχνική υποστήριξη της nova.
Χρησιμοποιώ το novago εδώ και πολλά χρόνια. Το πρόβλημα υπάρχει εδώ και δύο περίπου μήνες
 
Καλησπέρα DimVret,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
καλησπέρα , έχω Νοβα 3 play sport και 24 ίντερνετ , θέλω να μάθω πότε λήγει η συνδρομή μου και προσφορά για αναβάθμιση σε vdcl ( τιμές κτλ ) .
 
καλημερα σε ολους στο φορουμ και καλη διαμονη στο σπιτι!μια προταση προς την νοβα τωρα που εχουν δημιουργηθει νεες συνθηκες.με την ενεργοποιηση του e-bill να υπαρξει εκπτωση στην αξια καθε λογαριασμου ενα ευρω.ειναι κατι που το κανουν και αλλες εταιριες του κλαδου!με εκτιμηση ηλιας απο αρτα!

επισης αλλη μια προταση οταν με το καλο στρωσουν τα πραγματα ενσωματωστε στο novaflix και τα αθλητικα καναλια και καταργηστε αυτην την μπιμπ διαχειριση θεασης στο novago.ετσι θα επιτυχεται και αυξηση στο πελατολογιο σας.της εταιρειας εννοω!!
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα σας,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

καλησπέρα , έχω Νοβα 3 play sport και 24 ίντερνετ , θέλω να μάθω πότε λήγει η συνδρομή μου και προσφορά για αναβάθμιση σε vdcl ( τιμές κτλ ) .

123abc123, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

καλημερα σε ολους στο φορουμ και καλη διαμονη στο σπιτι!μια προταση προς την νοβα τωρα που εχουν δημιουργηθει νεες συνθηκες.με την ενεργοποιηση του e-bill να υπαρξει εκπτωση στην αξια καθε λογαριασμου ενα ευρω.ειναι κατι που το κανουν και αλλες εταιριες του κλαδου!με εκτιμηση ηλιας απο αρτα! επισης αλλη μια προταση οταν με το καλο στρωσουν τα πραγματα ενσωματωστε στο novaflix και τα αθλητικα καναλια και καταργηστε αυτην την μπιμπ διαχειριση θεασης στο novago.ετσι θα επιτυχεται και αυξηση στο πελατολογιο σας.της εταιρειας εννοω!!

lousio77, σ' ευχαριστούμε για την πρότασή σου, η οποία θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε πως η εταιρεία μας παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις όπως έχουν διαμορφωθεί μέχρι στιγμής και προσπαθούμε να παρέχουμε πάντοτε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για όλους τους συνδρομητές μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου σχετικά με πιθανή αναβάθμιση του προγράμματος μου.
Σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου.

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα! Δεν έχω καταφέρει να δω novago σε λάπτοπ με windows 10. Εγκαθιστώ το πρόγραμμα και όταν συνδέομαι μου ζητάει να (ξανα)κατεβάσω την εφαρμογή. Χρησιμοποίησα Internet explorer, firefox, edge (αφού έσβησα cookies κλπ) αλλά τίποτα. Έχετε καμία ιδέα;
 
Καλησπέρα σας

Καλησπέρα,
Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου σχετικά με πιθανή αναβάθμιση του προγράμματος μου.
Σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου.

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα! Δεν έχω καταφέρει να δω novago σε λάπτοπ με windows 10. Εγκαθιστώ το πρόγραμμα και όταν συνδέομαι μου ζητάει να (ξανα)κατεβάσω την εφαρμογή. Χρησιμοποίησα Internet explorer, firefox, edge (αφού έσβησα cookies κλπ) αλλά τίποτα. Έχετε καμία ιδέα;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, πως γίνεται να αναστείλω την συνδρομή μου για τον μήνα Απρίλιο; Οι υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνω στο nova sport είναι σε αναστολή, όχι με δική σας ευθύνη βέβαια, αλλά είναι. Επίσης εγώ τελω σε αναστολή εργασίας από εκεί που εργάζομαι, άρα η δυνατότητα πληρωμής δεν υπάρχει. Θεωρώ άδικο να πληρώνουμε κάτι, το οποίο δεν χρησιμοποιούμε.
 
Καλησπέρα pathos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.