*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Εχω την νέα streaming υπηρεσία με το EON smart box. Ενώ η ποιότητα της εικόνας στο σύνολο των καναλιών έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με τις δύο πρώτες μέρες υπάρχει ένα κανάλι που έχει ακόμα σπασίματα στην κίνηση της εικόνας και αναφέρομαι στο novacinema 1. Δεν το έχω παρατηρήσει σε άλλο κανάλι.
 
Καλησπέρα...σε επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών και σε επιθυμία μου να μεταβώ σε ΕΟΝ+ (κρατώντας τον δορυφορικό μου εξοπλισμό και λέγοντάς τους ότι δεν θέλω κανένα box) ώστε να αποκτήσω πρόσβαση σε Smart Tv μου απάντησε μια υπάλληλος ότι δεν γίνεται...όταν επέμεινα ότι έχει γίνει σε άλλους με 24μηνη ανανέωση συμβολαίου μου είπε μετά από ερωτήσεις που έκανε ότι ναι γίνεται αλλά με 50€ τέλος ενεργοποίησης και 120€(!) τέλος διακοπής της υπάρχουσας σύνδεσης..μόνο και μόνο για μια αλλαγή ονόματος της υπηρεσίας δηλαδή...! Ισχύει κάτι τέτοιο;
Καλησπέρα Joker19,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα,,
Σήμερα είδα στο my account αρνητικό υπόλοιπο 22,73, που σημαίνει ότι από τα 120 που μου ζητούσατε τελικά μου χρωστάτε κιόλας. Αυτά πως θα τα πάρω πίσω? Δεδομένου ότι τη Νόβα την έκοψα.
Παω σε κατάστημα η στελνω iban?
Καλησπέρα al capone,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα στην σελίδα μας και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Εχω την νέα streaming υπηρεσία με το EON smart box. Ενώ η ποιότητα της εικόνας στο σύνολο των καναλιών έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με τις δύο πρώτες μέρες υπάρχει ένα κανάλι που έχει ακόμα σπασίματα στην κίνηση της εικόνας και αναφέρομαι στο novacinema 1. Δεν το έχω παρατηρήσει σε άλλο κανάλι.
Καλησπέρα mike75,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπήρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα, είμαι συνδρομητής NOVA Nova3play Family & NovaCinema1 & NovaSports1 VDSL 100. Θέλω να αλλάξω την υπηρεσία μου σε eon+ fiber 100 και να κρατήσω το δορυφορικό δέκτη για κύρια θέαση χωρίς να πάρω tv box. Είναι εφικτό ή όχι.
 
Καλημέρα, είμαι συνδρομητής NOVA Nova3play Family & NovaCinema1 & NovaSports1 VDSL 100. Θέλω να αλλάξω την υπηρεσία μου σε eon+ fiber 100 και να κρατήσω το δορυφορικό δέκτη για κύρια θέαση χωρίς να πάρω tv box. Είναι εφικτό ή όχι.
Καλησπέρα simosz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα.... Στην νέα πλατφόρμα,η εικόνα στα Novasports 2(κυρίως), Novasports 1 και στα Novacinema κάνει σπασίματα...... Δεν μπορούμε να δούμε αγώνα......... Πάρα πολλοί συνδρομητές το αναφέρουν εδώ μέσα, δεν είναι ειδικό το πρόβλημα.... Ευτυχώς δεν το κάνει στο Novasports prime που είναι το κορυφαίο σας αθλητικό κανάλι....
 
  • Like
Reactions: g7maks
Καλησπέρα. Όπως αναφέρουν και σε γειτονικό φόρουμ υπάρχει πρόβλημα και στο star, ακόμα και στον δορυφόρο. Δώστε το στο τεχνικό τμήμα να το δουν.
 
Καλησπέρα.... Στην νέα πλατφόρμα,η εικόνα στα Novasports 2(κυρίως), Novasports 1 και στα Novacinema κάνει σπασίματα...... Δεν μπορούμε να δούμε αγώνα......... Πάρα πολλοί συνδρομητές το αναφέρουν εδώ μέσα, δεν είναι ειδικό το πρόβλημα.... Ευτυχώς δεν το κάνει στο Novasports prime που είναι το κορυφαίο σας αθλητικό κανάλι....
Εμένα μου το κάνει σήμερα κ στο prime
 
Kαλησπερα.Θελω να βαλω την εφαρμογη σε ταμπλετ android.Ποιους κωδικους χρησιμοποιω?Αυτους με τους οποιους μπαινω στο myaccount?
 
Καλησπέρα.... Στην νέα πλατφόρμα,η εικόνα στα Novasports 2(κυρίως), Novasports 1 και στα Novacinema κάνει σπασίματα...... Δεν μπορούμε να δούμε αγώνα......... Πάρα πολλοί συνδρομητές το αναφέρουν εδώ μέσα, δεν είναι ειδικό το πρόβλημα.... Ευτυχώς δεν το κάνει στο Novasports prime που είναι το κορυφαίο σας αθλητικό κανάλι....
Καλησπέρα Joker19,

Θα ηθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Όπως αναφέρουν και σε γειτονικό φόρουμ υπάρχει πρόβλημα και στο star, ακόμα και στον δορυφόρο. Δώστε το στο τεχνικό τμήμα να το δουν.
Καλησπέρα pepis,

Θα ηθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Εμένα μου το κάνει σήμερα κ στο prime
Καλησπέρα g7maks,

Θα ηθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Kαλησπερα.Θελω να βαλω την εφαρμογη σε ταμπλετ android.Ποιους κωδικους χρησιμοποιω?Αυτους με τους οποιους μπαινω στο myaccount?
Καλησπέρα Clairvoyant,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από 19/10, η εφαρμογή Nova GO αντικαταστάθηκε από την υπηρεσία ΕΟΝ.

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ: https://myaccount.nova.gr/

Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπες εδώ: https://int.eon.tv/

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Κ.Γεωργία σας αναφέρω ότι το ζήτημα είναι γενικό, όχι ειδικό.... Όλοι οι συνδρομητές έχουν το ίδιο θέμα στα κανάλια Novasports 1 και 2, Novacinema 1 και National Geographic στην νέα πλατφόρμα ΕΟΝ...( Όχι σε φορητές συσκευές. Το πρόβλημα αφορά Smart Tv και το box.) Μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς αν ανοίξετε να δείτε. Συνεχόμενα σπασίματα.. Ευχαριστώ πολύ.
 
Κ.Γεωργία σας αναφέρω ότι το ζήτημα είναι γενικό, όχι ειδικό.... Όλοι οι συνδρομητές έχουν το ίδιο θέμα στα κανάλια Novasports 1 και 2, Novacinema 1 και National Geographic στην νέα πλατφόρμα ΕΟΝ...( Όχι σε φορητές συσκευές. Το πρόβλημα αφορά Smart Tv και το box.) Μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς αν ανοίξετε να δείτε. Συνεχόμενα σπασίματα.. Ευχαριστώ πολύ.
Καθώς θα χρειαστεί να προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο αναφορικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις, εφόσον το επιθυμείς μπορείς να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα.

Γεωργία, Nova Support
 
Και να φτιάξετε αν έχετε την καλοσύνη την ώρα που στέλνει το caller-ID γιατί έχουν περάσει αρκετές ώρες από την αλλαγή της ώρας.
Θα φανταζόμουν ότι εν έτει 2021 δεν θα χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση αυτό το σύστημα, αλλά προφανώς σφάλω.
Και δεν φαντάζομαι να χρειάζεστε στοιχείο της υπηρεσίας μου για κάτι τόσο αυτονόητο.
Ευχαριστώ
 
Και να φτιάξετε αν έχετε την καλοσύνη την ώρα που στέλνει το caller-ID γιατί έχουν περάσει αρκετές ώρες από την αλλαγή της ώρας.
Θα φανταζόμουν ότι εν έτει 2021 δεν θα χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση αυτό το σύστημα, αλλά προφανώς σφάλω.
Και δεν φαντάζομαι να χρειάζεστε στοιχείο της υπηρεσίας μου για κάτι τόσο αυτονόητο.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα winlink,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις το ζήτημα στο οποίο αναφέρεσαι ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Η υπηρεσία τηλεφωνίας στο πακέτο με τις πληροφορίες του caller-ID στέλνει και την ώρα της κλήσης, και τα τηλέφωνα που είναι ρυθμισμένα να παίρνουν ώρα από το δίκτυο (τα περισσότερα), παίρνουν από αυτό το πακέτο την ώρα. Ε, στέλνετε ακόμη την θερινή ώρα!
 
Σε ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.

Θα προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο αναφορικά με το πάραπάνω.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.