*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα, στο box της ΕΟΝ μπορώ να μπω στο PlayStore και να εγκαταστησω το Netflix και να βλεπω ;
Καλησπέρα teris3

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν είναι διαθέσιμη η εφαρμογή του Netflix μέσω του EON box.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Ποτε θα σταματησετε αυτην την τρελα με τις διακοπες σε αγωνα; 3 μεγαλες διακοπες στο σιτυ λιβερπουλ. Στα παρανομα ειμαι σιγουρος καμια
Καλησπέρα yiannisav

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν προέκυψε κάποιο σφάλμα στον αγώνα που αναφέρεις.

Είμαστε στη διάθεση σου να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα προκειμένου να κάνουμε τεχνικό έλεγχο.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Σας παρακαλώ πολύ, τα παράπονα να γράφονται στο κυτίο παραπόνων.
Το support δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα που άπτονται γενικής πολιτικής της εταιρίας.

Τα μηνύματα που είναι offtopic θα μεταφερθούν στο παραπάνω νήμα.
 
Σας παρακαλώ πολύ, τα παράπονα να γράφονται στο κυτίο παραπόνων.
Το support δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα που άπτονται γενικής πολιτικής της εταιρίας.

Τα μηνύματα που είναι offtopic θα μεταφερθούν στο παραπάνω νήμα.
Κύριε διαχειριστά πως θα τα δουν εκεί τα μηνύματα; Αν δεν πούμε τα παράπονά μας εδώ στα παιδιά του forum να το μεταφέρουν στους αρμόδιους πως θα διορθωθεί η κατάσταση;
 
  • Like
Reactions: antonispgs
Το support εδώ, μπορεί να απαντήσει σε μεμονωμένα προβλήματα του εκάστοτε συνδρομητή τους.
Όταν πρόκειται για τεχνική ή εμπορική πολιτική της εταιρίας η οποία προκαλεί δυσαρέσκεια, να είστε σίγουροι πως θα διαβαστεί και στο κυτίο παραπόνων.
 
σπασιματα πολλα ειναι ενοχλητικο!τι πρεπει να γινει?
Καλησπέρα krotsi86,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα προκειμένου να κάνουμε τεχνικό έλεγχο.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Γεια σας, σήμερα κατά τη διάρκεια του αγώνα τοτεναμ Νιούκαστλ στο nova premier league, για αρκετά λεπτά βλέπαμε το pre game του ΠΑΟΚ Αστέρας Τρίπολης με αποτέλεσμα να χάσουμε την επίτευξη του πρώτου γκολ της Νιούκαστλ. Οι ερασιτεχνισμοί συνεχίζονται, οι διακοπές και η αισχρή ποιότητα εικόνας επίσης. Παρακαλώ πολύ επικοινωνήσατε μαζί μου για πίστωση όλου του ποσού αυτού του μήνα μιας και δεν λαμβάνω το προϊόν για το οποίο είμαι συμβεβλημένος μαζί σας. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στο αίτημα επικοινωνίας μου ή δεν εγκριθεί η πίστωση καθολοκηρια του ποσού αυτού του μήνα, θα κινήσω διαδικασίες καταγγελίας στην ΕΕΕΤ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Γεια σας, σήμερα κατά τη διάρκεια του αγώνα τοτεναμ Νιούκαστλ στο nova premier league, για αρκετά λεπτά βλέπαμε το pre game του ΠΑΟΚ Αστέρας Τρίπολης με αποτέλεσμα να χάσουμε την επίτευξη του πρώτου γκολ της Νιούκαστλ. Οι ερασιτεχνισμοί συνεχίζονται, οι διακοπές και η αισχρή ποιότητα εικόνας επίσης. Παρακαλώ πολύ επικοινωνήσατε μαζί μου για πίστωση όλου του ποσού αυτού του μήνα μιας και δεν λαμβάνω το προϊόν για το οποίο είμαι συμβεβλημένος μαζί σας. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στο αίτημα επικοινωνίας μου ή δεν εγκριθεί η πίστωση καθολοκηρια του ποσού αυτού του μήνα, θα κινήσω διαδικασίες καταγγελίας στην ΕΕΕΤ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλημέρα antonispgs.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα προκειμένου να ελένξουμε το αίτημα σου;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλημέρα
Περίμενα δύο μήνες για τη διακοπή του multiview επιδή ήταν σε εξέλιξη η μετατροπή της υπηρεσίας μου σε Fiber 200 (επαναλαμβάνω, κακώς, γιατί αν πχ είχε χαλάσει ο δέκτης, αυτή τη χρέωση θα εξακολουθούσα να την υφίσταμαι, ο ορισμός του παράλογου!)...Μία εβδομάδα μετά, σας έχω ενοχλήσει ήδη κι εσάς με προσωπικά μηνύματα (κανένα παράπονο από εσάς, να το ξεκαθαρίσω, με ενημερώσατε για τις δικές σας ενέργειες) έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση και μέσα από το my account και τηλέφωνο πήρα, τίποτα!!! Δεν πάρχει καμία δικαιολογία, κατά την άποψή μου...Και, μια απορία, επί τη ευκαιρία..... Μέσα από το my account, αφού μπορώ να ζητήσω ενεργοποίηση μιας υπηρεσίας, ΓΙΑΤΙ να μην μπορώ να ζητήσω και απενεργοποίηση; Σεβασμός στον πελάτη λέγεται, αλλά το "εδώ είναι Βαλκάνια" δείχνει να επικρατεί σε όλα, δυστυχώς!!!
 
Καλημέρα
Περίμενα δύο μήνες για τη διακοπή του multiview επιδή ήταν σε εξέλιξη η μετατροπή της υπηρεσίας μου σε Fiber 200 (επαναλαμβάνω, κακώς, γιατί αν πχ είχε χαλάσει ο δέκτης, αυτή τη χρέωση θα εξακολουθούσα να την υφίσταμαι, ο ορισμός του παράλογου!)...Μία εβδομάδα μετά, σας έχω ενοχλήσει ήδη κι εσάς με προσωπικά μηνύματα (κανένα παράπονο από εσάς, να το ξεκαθαρίσω, με ενημερώσατε για τις δικές σας ενέργειες) έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση και μέσα από το my account και τηλέφωνο πήρα, τίποτα!!! Δεν πάρχει καμία δικαιολογία, κατά την άποψή μου...Και, μια απορία, επί τη ευκαιρία..... Μέσα από το my account, αφού μπορώ να ζητήσω ενεργοποίηση μιας υπηρεσίας, ΓΙΑΤΙ να μην μπορώ να ζητήσω και απενεργοποίηση; Σεβασμός στον πελάτη λέγεται, αλλά το "εδώ είναι Βαλκάνια" δείχνει να επικρατεί σε όλα, δυστυχώς!!!
Καλησπέρα MATTHIAS.

Αναμένουμε την ολοκήρωση των αιτημάτων και θα ακολουθήσει ενημέρωση σου όπως σου έχουμε αναφέρει και σε προσωπικό μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Δεν σταματατε να με εκπλήσσετε....Βγήκε λογαριασμός σήμερα €70 και!!!
Στον οποίο:
1) Βάζετε περίοδο χρέωσης 19-10 έως 24-11, ενώ ο προηγούμενος έχει περίοδο έως 24-10, δηλαδή περίοδο 5 ημερών την διπλοϋπολογιζετε
2) Χρεώνετε εκ νέου, ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΉΝΑ, το multiview που έχω ζητήσει να διακοπεί
Και το χειρότερο από όλα, το πάγιο που βάζετε είναι ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΠΟΝΙΟΎ ΤΗς ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ sfbb, με το οποίο δελεάστηκα να προχωρήσω στην αναβάθμιση σε υπηρεσίες FTTH. Η συμφωνία ήταν για μηνιαίο πάγιο που έβγαινε 45,3€ Και τι βάζετε;;;; 65€ πάγιο; Είμαστε καλά;
Πραγματικά, δεν υπάρχουν λόγια ούτε για την αργοπορία στη διακοπή του multiview, ούτε, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, σ αυτές τις τουλάχιστον περίεργες αλχημείες που γίνονται στους λογαριασμούς
Γιατί μας ταλαιπωρείτε κατά αυτόν τον τρόπο, πελάτες δεκαπέντε ετών και βάλε;
 
Διορθώνω: Αφαιρείτε το ποσό που αντιστοιχεί στο παλιό πάγιο, και χρεώνετε ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ , που ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ, ξαναλέω, την έκπτωση από το κουπόνι της SFBB!!!
Θα ήταν για γέλια, αν δεν ήταν για κλάματα!!!
Παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος ΑΜΕΣΑ, και να αποκατασταθεί τάχιστα αυτό το χάλι...
 
Διορθώνω: Αφαιρείτε το ποσό που αντιστοιχεί στο παλιό πάγιο, και χρεώνετε ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ , που ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ, ξαναλέω, την έκπτωση από το κουπόνι της SFBB!!!
Θα ήταν για γέλια, αν δεν ήταν για κλάματα!!!
Παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος ΑΜΕΣΑ, και να αποκατασταθεί τάχιστα αυτό το χάλι...
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Δύο φορές κλήση σήμερα στο 13831 για να μου πουν ότι βλέπουν αίτημα διακοπής στο multiview, από 24-10....στο πρωινό τηλέφωνο μου είπαν ότι το τακτοποιούν αμέσως και θα πάρω μήνυμα μέχρι το μεσημέρι... τώρα, δεν βλέπουν το πρωινό, βλέπουν το από 24-10, και η διακοπή θα γίνει εντός 2 εργάσιμων....
Για το λογαριασμό αντιλογισμός ΘΑ γίνει, τον άλλο μήνα.... ουσιαστικά δηλαδή κάνω προπληρωμή τον επόμενο....

Μόνο εξυπηρέτηση πελατών δεν λέγεται αυτό....
Έλεος ρε παιδιά!!!
 
Δύο φορές κλήση σήμερα στο 13831 για να μου πουν ότι βλέπουν αίτημα διακοπής στο multiview, από 24-10....στο πρωινό τηλέφωνο μου είπαν ότι το τακτοποιούν αμέσως και θα πάρω μήνυμα μέχρι το μεσημέρι... τώρα, δεν βλέπουν το πρωινό, βλέπουν το από 24-10, και η διακοπή θα γίνει εντός 2 εργάσιμων....
Για το λογαριασμό αντιλογισμός ΘΑ γίνει, τον άλλο μήνα.... ουσιαστικά δηλαδή κάνω προπληρωμή τον επόμενο....

Μόνο εξυπηρέτηση πελατών δεν λέγεται αυτό....
Έλεος ρε παιδιά!!!
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα,
θα μπορούσα να μετατρέψω την συνδρομή μου (δορυφορικό 3play) σε δορυφορικό με EON TV ώστε να έχω και δυνατότητα προβολής σε smart tv;
 
Καλημέρα,
θα μπορούσα να μετατρέψω την συνδρομή μου (δορυφορικό 3play) σε δορυφορικό με EON TV ώστε να έχω και δυνατότητα προβολής σε smart tv;
Ναι με ανανέωση συμβολαίου για 24 μήνες.....πάρε τηλ 13831.....
 
  • Like
Reactions: alvarez
Καλημέρα,
θα μπορούσα να μετατρέψω την συνδρομή μου (δορυφορικό 3play) σε δορυφορικό με EON TV ώστε να έχω και δυνατότητα προβολής σε smart tv;
Καλημέρα alvarez.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα να επικοινωνήσουν μαζί σου;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.