Ευχαριστώ! Και μια ερώτηση ακόμα. Υπαρχει πρόβλημα αν θέλω να εγκαταστήσω το πιάτο σε διαφορετική διεύθυνση απο αυτή που έχω δηλώσει στο συμβόλαιο;
Καλησπέρα nektar.
Το δορυφορικό κάτοπτρο (σαν προϊόν), παραδίδεται μόνο στη περίπτωση που απαιτείται η εγκατάστασή του.
Στην περίπτωση που υπάρχει υφιστάμενη εγκατάσταση, πραγματοποιείται πάντα έλεγχος για το αν είναι λειτουργική και φυσικά υπάρχει εγγύηση εγκατάστασης ενός χρόνου (όπως ισχύει και στην νέα εγκατάσταση).
Αλέξης, Forthnet Support
Τι γίνεται όμως όταν με το ζόρι σου έκαναν 18μηνη δεσμευση λόγω χορήγησης εξοπλισμού;
@iceman H διάρκεια της δέσμευσης διαφέρει ανάλογα με την εμπορική πολιτική της εκάστοτε προσφοράς, χωρίς να εξαρτάται πάντα από την παροχή ή μη εξοπλισμού.
Θα θέλαμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι με τη λέξη εξοπλισμός, αναφερόμαστε στον αποκωδικοποιητή.
Το κάτοπτρο παρέχεται δωρεάν σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει εγκατάσταση.
Εάν θέλεις διευκρίνισε μας τι εννοείς με το παρακάτω
Παρακαλώ διευκρινίστε μου τι συνέπεια έχει το παραπάνω για την τύχη του πιάτου;Όσον αφορά το επόμενο ερώτημα, από τη δική μας πλευρά μπορεί να πραγματοποιηθεί εγκατάσταση όπου είναι τεχνικά εφικτό.
Αν συντρέχει το ανωτέρω bold τι γίνεται;Εγκατάσταση κατόπτρου πραγματοποιείται εφόσον δεν υπάρχει υφιστάμενη, και επιπλέον δεν συντρέχει οποιοδήποτε πρόβλημα που να καθιστά αδύνατο στον τεχνικό μας, σε σχέση με τον χώρο του πελάτη, την ολοκλήρωσή της.
Κώστας, Forthnet Support
Εγκατάσταση κατόπτρου πραγματοποιείται εφόσον δεν υπάρχει υφιστάμενη, και επιπλέον δεν συντρέχει οποιοδήποτε πρόβλημα που να καθιστά αδύνατο στον τεχνικό μας, σε σχέση με τον χώρο του πελάτη, την ολοκλήρωσή της.
Όπως έχουμε αναφέρει και σε παρόμοια ερωτήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα για παροχή μεμονωμένου κατόπτρου.
Η διάθεση των δορυφορικών κατόπτρων της Εταιρείας συνοδεύεται πάντα από εγκατάσταση εξουσιοδοτημένου τεχνικού μας.
Σε περίπτωση που στην αίτηση παρέχεται κάποιου είδους επιπλέον προσφορά η οποία εκ παραδρομής δεν επιλέχθηκε, μπορεί να ελεγχθεί η κατ' εξαίρεση παροχή της εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
Προκειμένου να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά θα χρειαστούμε τα στοιχεία της σύνδεσής σου, ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα για το πακέτο/προσφορά που έχεις λάβει και να αποφευχθούν τυχόν ασάφειες.
Κώστας, Forthnet Support
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.