*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Εννοείται ότι υπάρχει πρόβλημα σε αυτό...αν παίρνεις τον εξοπλισμό της προσφοράς ο τεχνικός θα σου κάνει εγκατάσταση στη δ/νση που λέει το συμβόλαιο
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ! Και μια ερώτηση ακόμα. Υπαρχει πρόβλημα αν θέλω να εγκαταστήσω το πιάτο σε διαφορετική διεύθυνση απο αυτή που έχω δηλώσει στο συμβόλαιο;

Η εγκατάσταση του κατόπτρου πραγματοποιείται στην διεύθυνση η οποία έχει δηλωθεί στη αίτηση (και στην περίπτωση Nova 3play υπηρεσίας, είναι κοινή με την διεύθυνση λειτουργίας της τηλεφωνικής σύνδεσης).

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να ρωτησω το εξης.
Εγω ειχα επιγεια Nova και πληρωνα 14,90 euro το μηνα μονο για Novacinema1. Πριν μερικες ημερες με ενημερωσαν οτι η υπηρεσια επιγεια Nova δεν θε ειναι εμπορικα διαθεσιμη και οτι θα επρεπε να λαμβανω πλεον δορυφορικα και μαλιστα εδωσαν επιπλεον δωρο ας πουμε για την ταλαιπωρια δωρο το start pack.
Εγω ειχα ουτως η αλλως συνδεδεμενο τον 831 με πιατο συνεπως δεν εκανα απολυτως τιποτα απλα συντονιστηκα δορυφορικα.
Παιρνω λοιπον σημερα τηλεφωνο και ζητω να πληρωσω τα 5 ευρα γισ την ενεργοποιηση της υπηρεσιας HD.
Πηρα και μιλησα και με το εμπορικο τμημα και με το τεχνικο \ακρη δεν εβγαλα περαν του οτι αυτο δεν ειναι δυνατον να γινει.
Εγω δεν θελω να βλεπω κατι που δεν πληρωνω . Θελω να βλεπω σε HD οτι υπαρχει διαθεσιμο στο start pack και φυσικα το novacinema1HD.
Οι απαντησεις που πηρα με λιγα λογια εχουν ως εξης.
1. Ειναι καινουργια υπηρεσια (η μεταβαση δηλαδη απο επιγειο σε δορυφορικο αν καταλαβα καλα) και δεν ειναι δυνατον να ενεργοποιηθει το HD.
2. Δεν ειιναι δυνατον διοτι θα πρεπει να ενεργοποιηθει Novacinema1HD kai Novacinema2HD διοτι ξεχωριστα δεν γινεται.
Διαφωτειστε με σας παρακαλω εξ οσων γνωριζω η ενεργοποιηση HD αφορα μια ολοκληρωμενη υπηρεσια η οποια ειτε υπαρχει ειτε οχι. Δεν ενεργοποιειται καθε ομαδακαναλιων ξεχωριστα. Ετσι ο καθενας βλεπει σε HD οτι πληρωνει και στην standard ευκρινεια.
Μ αυτη την παραδοχη σας παρακαλω εξηγειστε μου γιατι δεν μπορω να εχω Novacinema1HD & οτι HD υπαρχει στο start pack?
Τελος αν οντως ειναι αδυνατο στην παρουσα φαση λογω ας πουμε μεταβασης των υπηρεσιων επιγειας σε δορυφορικες ειναι κατι το οποιον εινα ας πουμε τεχνικα δυσκολο σημερα η ειναι κατι το οποιον ειναι αδυνατο να λυθει και στο κοντινο μελλον?
Απο τις απαντησεις που ελαβα δεν πειστηκα οτι ειναι κατι σχετικα προσκαιρο και καθοτι στην Ελλαδα ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου με ζωνουν τα φιδια.!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ilise

Σωστά αναφέρεις ότι τα HD είναι μία υπηρεσία και το περιεχόμενό της διαμορφώνεται ανάλογα με το πακέτο που έχεις.
Για την συγκεκριμένη προσφορά, δεν είναι εφικτό να γίνει ενεργοποίηση επιπλέον υπηρεσίας (HD - Adult).

Κώστας, forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητε Κωστα ευχαριστω για την απαντηση. Να συμπερανω απο την απαντηση σου οτι εχω δικιο και οτι μπορω να βλεππω novacinema1hd kai startpachhd αλλα οχι adult hd? H καταλαβα λαθος?
Aν ειναι ετσι τι να πω στην εξυπηρετηση πελατων η στο τεχνικο τμημα.
Μεχρι που σκεφτηκα να τους πω να ενεργοποησουν την υπηρεσια για 1-2 ωρες να δουμε επιτελους ποιος εχει δικιο αλλα και παλι απαντηση δεν πηρα. Τι με συμβουλευεις να κανω?
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα ilise.

Ίσως να μην διατυπώθηκε σωστά από πλευρά μας και ζητούμε συγνώμη για αυτό.

Γενικά στο start πακέτο υπάρχει η δυνατότητα προβολής HD με τα κανάλια που αντιστοιχούν στο πακέτο.
Για την συγκεκριμένη προσφορά που έχεις (που είναι από την μετατροπή Nova επίγεια 14,90 σε δορυφορικό) δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση των HD καναλιών, αλλά ούτε και των Adult.

Κώστας Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αν παλι εννοεις οτι δεν γινεται ενεργοποιηση της τοσο της υπηρεσιας hd οσο και της υπηρεσιας adult ειναι κατι το οποιο τωρα δεν ειναι διαθεσιμο ας πουμε λογω τεχνικων δυσκολιων αλλα κατι που προβλεπεται στο εγγυς μελλον η κατι το οποιο θα παραμεινει ετσι στο διηνεκες? γιατι να θελω να πληρωσω τα 5 euro το μηνα αλλα αυτο να μην προσφερεται σαν υπηρεσια μου ακουγεται κομματακι κουλο!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ilise,

Για τις συγκεκριμένες προσφορές (μετατροπή Nova επίγεια σε δορυφορικό) δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση των HD καναλιών, αλλά ούτε και των Adult, για μηχανογραφικούς λόγους.

Οι συνδρομητές που θέλουν να ενεργοποιήσουν extra υπηρεσίες (HD, adult κτλ) και έχουν εκμεταλλευτεί προσφορά παρόμοια με την παραπάνω (από επίγεια σε δορυφορική), έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, με μετατροπή της υπηρεσίας τους σε κάποιο απο τα παρακάτω πακέτα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nektar.
Το δορυφορικό κάτοπτρο (σαν προϊόν), παραδίδεται μόνο στη περίπτωση που απαιτείται η εγκατάστασή του.
Στην περίπτωση που υπάρχει υφιστάμενη εγκατάσταση, πραγματοποιείται πάντα έλεγχος για το αν είναι λειτουργική και φυσικά υπάρχει εγγύηση εγκατάστασης ενός χρόνου (όπως ισχύει και στην νέα εγκατάσταση).
Αλέξης, Forthnet Support

Τι γίνεται όμως όταν με το ζόρι σου έκαναν 18μηνη δεσμευση λόγω χορήγησης εξοπλισμού;
Πως μπορώ να δεσμευθώ επί 18μήνες (αντί για 12) και να ΜΗΝ πάρω και τον εξοπλισμό;

Επίσης σε περιπτώσεις περιέργων κανονισμών πολυκατοικίας ή/και κοινών δορυφορικών εγκαταστάσεων πως μπορεί κάποιος να επιμείνει να τοποθετήσει αυτός τον εξοπλισμό;
Δικαίωμα του κάθε συνδρομητή δεν είναι να τοποθετήσει όπως θέλει (ή οφείλει βάσει άλλων δεσμεύσεων μιας συνιδιοκτησίας) την εγκατάσταση;
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ηθελα απο εδω να ευχαριστησω τον κ. Ζαχαριαδη και την κ. Σαραντοπουλου ( ζητω συγνωμη αν δεν θυμαμαι καλα το ονομα) απο το support team , για την αμεση εξυπηρετηση που μου προσεφεραν σε αιτημα μου.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

@iceman H διάρκεια της δέσμευσης διαφέρει ανάλογα με την εμπορική πολιτική της εκάστοτε προσφοράς, χωρίς να εξαρτάται πάντα από την παροχή ή μη εξοπλισμού.

Θα θέλαμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι με τη λέξη εξοπλισμός, αναφερόμαστε στον αποκωδικοποιητή.
Το κάτοπτρο παρέχεται δωρεάν σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει εγκατάσταση.

Εάν θέλεις διευκρίνισε μας τι εννοείς με το παρακάτω
Τι γίνεται όμως όταν με το ζόρι σου έκαναν 18μηνη δεσμευση λόγω χορήγησης εξοπλισμού;

Όσον αφορά το επόμενο ερώτημα, από τη δική μας πλευρά μπορεί να πραγματοποιηθεί εγκατάσταση όπου είναι τεχνικά εφικτό.



@aenaos15 Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια. Θα φροντίσουμε να μεταφερθούν οι ευχαριστίες σου στους συναδέλφους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

@iceman H διάρκεια της δέσμευσης διαφέρει ανάλογα με την εμπορική πολιτική της εκάστοτε προσφοράς, χωρίς να εξαρτάται πάντα από την παροχή ή μη εξοπλισμού.
Θα θέλαμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι με τη λέξη εξοπλισμός, αναφερόμαστε στον αποκωδικοποιητή.
Το κάτοπτρο παρέχεται δωρεάν σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει εγκατάσταση.
Εάν θέλεις διευκρίνισε μας τι εννοείς με το παρακάτω

Ευχαριστω για την άμεση απάντηση και διευκρινίζω.
Στο συμβόλαιο υπάρχει ρητος όρος για αποδοχή 18μηνης (και δη χειρόγραφος, αντί του προεκτυπωμένου 12) δέσμευσης λόγω παροχής εξοπλισμού και ως "εξοπλισμό" ο αντιπρόσωπος ανέφερε ρητά και κατ' επαναληψη το σύνολο αυτού (δέκτη, πιάτο, καλώδια και εγκατάσταση αυτών). Αλλη συζήτηση για το αν υπάρχει ιδιόκτητος ή κοινόχρηστος εξοπλισμός κλπ δεν μπόρεσε να γίνει καθώς η μόνιμη επωδός ήταν "μα χωρίς το πιάτο δεν θα μπορείτε να έχετε την υπηρεσία"!). Εξυπακούεται ότι σε κανένα άλλο σημείο της αίτησης - σύμβασης δεν ορίζεται τι συνιστά τον "εξοπλισμό" και τους τυχόν όρους και πρϋποθέσεις που μου αναφέρετε, οπότε είτε ισχύει ότι είπε ο αντιπρόσωπος είτε ότι μου λέτε εσείς εδώ... και προφανώς είναι κάπου (Γενικούς Όρους;) ρητά γραμμένο!

Σε κάθε περιπτωση αν σε μία οικια υπάρχει κοινόχρηστη εγκατάσταση δορυφορικής, το πιάτο (καλώδια και lnb) θα πρέπει να παραμένει στον πελάτη που το δικαιούται και έχει συμφωνήσει, δεσεμυόμενος στην υπηρεσία για Χ μήνες, να το πάρει μόνο και μόνο γιατί η υφιστάμενη εγκατάσταση δεν είναι δική του, οπότε αν ποτέ αυτή πάψει να υπάρχει να μπορεί απερίσπαστος να εγκαταστήσει το δικό σας και να συνεχίσει να λαμβάνει την υπηρεσία.

Όσον αφορά το επόμενο ερώτημα, από τη δική μας πλευρά μπορεί να πραγματοποιηθεί εγκατάσταση όπου είναι τεχνικά εφικτό.
Παρακαλώ διευκρινίστε μου τι συνέπεια έχει το παραπάνω για την τύχη του πιάτου;
Επίσης τι ορίζεται ως τεχνικά εφικτό; η αδυναμία παρέμβασης σε κοινόχρηστο χώρο (ταράτσα) συνιστά τεχνική ή πραγματική δυσκολία;

Τέλος θα ήθελα να με ενημερώσετε αν,έχοντας αιτηθεί Full pack (με HD) μπορούμε να εκμεταλλευτούμε μετά την ενεργοπόιηση ή έστω μέχρι αυτήν επιπλέον προσφορές (12 μήνες δωρεάν multiview ή 3 μήνες adult) που υπήρχαν στην αίτηση αλλά δεν τις τσεκάραμε εξαρχής.

Ευχαριστώ εκ των προτερων
 
Re: *** Nova official support ***

Εγκατάσταση κατόπτρου πραγματοποιείται εφόσον δεν υπάρχει υφιστάμενη, και επιπλέον δεν συντρέχει οποιοδήποτε πρόβλημα που να καθιστά αδύνατο στον τεχνικό μας, σε σχέση με τον χώρο του πελάτη, την ολοκλήρωσή της.

Όπως έχουμε αναφέρει και σε παρόμοια ερωτήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα για παροχή μεμονωμένου κατόπτρου.
Η διάθεση των δορυφορικών κατόπτρων της Εταιρείας συνοδεύεται πάντα από εγκατάσταση εξουσιοδοτημένου τεχνικού μας.

Σε περίπτωση που στην αίτηση παρέχεται κάποιου είδους επιπλέον προσφορά η οποία εκ παραδρομής δεν επιλέχθηκε, μπορεί να ελεγχθεί η κατ' εξαίρεση παροχή της εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Προκειμένου να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά θα χρειαστούμε τα στοιχεία της σύνδεσής σου, ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα για το πακέτο/προσφορά που έχεις λάβει και να αποφευχθούν τυχόν ασάφειες.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Να κάνω μια ερώτηση απο nova3play για να πάω σε σκέτη nova πόσο πέναλτι θα πληρώσω?Είμαι ηδη στον 8 μηνα του συμβολαίου.Επίσης γίνεται άμεσα η αλλαγή ?
 
Re: *** Nova official support ***

Εγκατάσταση κατόπτρου πραγματοποιείται εφόσον δεν υπάρχει υφιστάμενη, και επιπλέον δεν συντρέχει οποιοδήποτε πρόβλημα που να καθιστά αδύνατο στον τεχνικό μας, σε σχέση με τον χώρο του πελάτη, την ολοκλήρωσή της.
Κώστας, Forthnet Support
Αν συντρέχει το ανωτέρω bold τι γίνεται;
 
Re: *** Nova official support ***

Παρακαλώ μια ερώτηση. Έχω επιλέξει την πληρωμή του λογαριασμού μέσω πιστωτικής. Ληξη προθεσμίας της πιστωτικής είναι την 18-7-2014. Σήμερα διαπιστωσα οτι στην πιστωτική έχω φτασει το οριο συναλλαγων μηνιαίως.. Οποτε 18-7-2014 λογικά δεν θα μπορεσει να τραβήξει η forthnet το αντιστοιχο ποσο. Θα ήθελα να ρωτησω: Το ποσο αυτό πηγαινει στον επόμενο μήνα ή επειδή έχω δώσει πάγια εντολή θα τραβηχτεί το ποσο και ας έχω φτασει στο όριο συναλλαγών του μήνα. Ή πρεπει να πληρωσω με άλλο τροπο τον λογαριασμο.? Κατάστημα e-banking?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

@lamprosred.

Για το penalty μπορείς να ενημερωθείς από τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας. Η μετατροπή αυτή γίνεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

@iceman

Αν συντρέχει κάτι τέτοιο, δεν γίνεται εγκατάσταση. Θα πρέπει να γίνει επιστροφή του αποκωδικοποιητή, και σε περίπτωση 3play πραγματοποιείται μετατροπή σε 2play.


@pankostas

Το ποσό της πληρωμής του λογαριασμού σου δεν περνάει στον επόμενο μήνα. Πρώτα από όλα θα πρέπει να διευκρινήσεις με την τράπεζά σου το αν θα τραβηχτεί το ποσό ακόμα και αν έχεις φτάσει στο όριο συναλλαγών του μήνα. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η πληρωμή μέσω κάρτας, θα πρέπει να πληρωθεί με έναν από τους τρόπους που αναφέρεις.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εγκατάσταση κατόπτρου πραγματοποιείται εφόσον δεν υπάρχει υφιστάμενη, και επιπλέον δεν συντρέχει οποιοδήποτε πρόβλημα που να καθιστά αδύνατο στον τεχνικό μας, σε σχέση με τον χώρο του πελάτη, την ολοκλήρωσή της.

Όπως έχουμε αναφέρει και σε παρόμοια ερωτήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα για παροχή μεμονωμένου κατόπτρου.
Η διάθεση των δορυφορικών κατόπτρων της Εταιρείας συνοδεύεται πάντα από εγκατάσταση εξουσιοδοτημένου τεχνικού μας.

Σε περίπτωση που στην αίτηση παρέχεται κάποιου είδους επιπλέον προσφορά η οποία εκ παραδρομής δεν επιλέχθηκε, μπορεί να ελεγχθεί η κατ' εξαίρεση παροχή της εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Προκειμένου να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά θα χρειαστούμε τα στοιχεία της σύνδεσής σου, ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα για το πακέτο/προσφορά που έχεις λάβει και να αποφευχθούν τυχόν ασάφειες.

Κώστας, Forthnet Support

Τελικά είναι δώρο ή όχι ο εξοπλισμός; (όλος ο εξοπλισμός και όχι μόνο ο δέκτης γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γίνεται διαχωρισμός)
Μπορεί να υπάρχει δέσμευση εξαρτώμενη από δώρο που τελικά δεν δίνεται;
Και αν είναι παροχή για την οποία πληρώνω για να μου δωθεί και δεν μου δίνεται μήπως είναι "υπεξαίρεση";
Δεν μπορώ να δώσω τα στοιχεία μου σε κάποιον που δεν γνωριζω ονομαστικά ... αλλωστε σας ερωτώ θέματα που έχουν και νομική χροιά (ως δικηγόρος που είμαι) τα οποία λογικό είναι να μην μπορείτε να απαντήσετε.
Αν θέλετε στείλετε μου σε pm ένα link επικοινωνίας με τη Νομική Υπηρεσία σας να συζητήσω με κάποιον που θα μπορεί να μιλήσει για συμβατικούς όρους .....
 
Re: *** Nova official support ***

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως για να μπορέσουμε να δούμε και τις παραμέτρους της προσφοράς ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά, θα πρέπει να έχουμε τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Εκπροσωπώντας το επίσημο account της εταιρίας, η επικοινωνία μας δεν είναι ανώνυμη ή μη έγκυρη καθώς επίσης τα στοιχεία μας είναι διαθέσιμα αλλά όπως είναι λογικό όχι σε δημόσιο χώρο.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορείς να απευθυνθείς στο [email protected].

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.