*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους.
στο σπιτι τωρα έχουμε nova full pack + multiview+οτε tv + οτε τηλεφωνο,
Το σαββατο 26/7 με πηραν τηλεφωνο απο μια εταιρεια που συνεργαζεται με την nova για μια προσφορα στα 25 ευρο μονο tv η στα 50 tv+internet. Εγω τους ειπα πως δεν γινεται να βαλω τηλεφωνο επειδη δεν υπαρχει δικτυο forthnet
Εκεινοι ισχυριστηκαν πως γινεται.
Οποτε αποφασιζω να μπω στην διαδικασια να κανω αιτηση για τα 50 ευρο , να κοψω τον οτε που εληγε 10/8 αλλα και να κανωι μια νεα συνδεση οτε tv που το ηθελε ο αδερφός μου να βλεπει αεκ.
Αφου ενημερωσα η διακοπη του οτε να γινει 10/8 περιμενα μετα την ημερομηνια αυτη καπιοα ενημερωση απο την nova.
Μετα της Παναγίας αποφασισα να παρω τηλεφωνο στην nova για να δω τι εχει γινει. με ενημέρωσαν οτι δεν έχουν λάβει καμια αιτηση για το triple play.
Μου λενε να ξαναστείλω την αιτηση με φαξ οπως κ εκανα και σημερα το μεσημερι με περνουν τηλεφωνο και μου λενε συγγνωμη αλλα δεν μπορειτε να παρετε γραμμη forthnet εγω τους ενημερωσα για την συνομιλια που είχα με το τμήμα προσφορων αλλα και για την νεα συνδεση που εκανα στον οτε και μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι.Που να απευθυνθω τωρα που εχω 2 συνδέσεις οτε τv και υπογεγραμμενα συμβολαια για triple play. Θέλω την βοηθεια σας.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα gker.

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της αίτησης που υπέβαλες (πχ. ΑΦΜ, αρ. τηλεφώνου κτλ), ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Είναι ευκολο να μαθω σε ποιον τεχνικο εχει ανατεθεί η εγκατασταση?Γιατι εχουν περασει 5 εργασιμες και δεν εχει παρει ακομη τηλεφωνο..
Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα George4,

Έχουμε ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα εκ νέου και εντός της ημέρας θα σε καλέσει ο τεχνικός μας για προγραμματισμό του ραντεβού.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Πηρε τηλεφωνο ο τεχνικος και κλειστηκε το ραντεβού!Αψογη εξυπηρετηση απο τα παιδια του Forthnet Support!Ευχαριστω και παλι.
 
Re: *** Nova official support ***

Χαρά μας που μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι συνδρομητής Nova Sports Pack χωρίς 3play (δεν έχω Forthnet). Είχα πάρει το πακέτο των ΠΑΕ πέρσυ το Σεπτέμβρη και έγινα πρώτη φορά πελάτης τότε.

Είχα αγοράσει τότε τον NovaBox HD 831 καθώς όπως μου είχαν πει από το τηλέφωνο στην υποστήριξη της Nova δεν είχα δικαίωμα να αγοράσω το Nova Standard kit στην αξία των 10ευρώ χωρίς να πληρώσω την εγκατάσταση που όπως παραθέτω παρακάτω κοστίζει 50 ευρώ.

Έλα όμως που τώρα με τις ζέστες μου μπήκε το μικρόβιο και έκατσα και έψαξα τα χαρτιά που έλαβα απο την Nova και πουθενά δεν αναφέρεται η υποχρεωτική εγκατάσταση. Εξάλλου αν ήταν υποχρεωτική δεν θα χρειαζόταν και να υπάρχει διαφορετική τιμή μεταξύ των 10 ευρώ εξοπλισμού και 50 ευρώ εγκατάστασης. 60 ευρώ θα έπρεπε να λέει. Μια τιμή, μιά και έξω.



Το πακέτο που πλήρωσα λέει στο πίσω μέρος:
1) Nova Επίγεια Sports
...........
...........

2) Nova Sports Pack
α) Για την λήψη της υπηρεσίας χρειάζεστε τον αποκωδικοποιητή NovaBox HD 831 (αξίας 49 ) και το σύστημα δορυφορικής κεραίας Nova Standard kit (αξίας 10 ). Για την προμήθειά τους παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 18345 (αστική χρέωση/λεπτό) και θα σας αποστείλουμε τον εξοπλισμό με εξουσιοδοτημένο από τη Nova τεχνικό (κόστος εγκατάστασης 50 ). Μόλις γίνει η εγκατάσταση ο τεχνικός θα επικοινωνήσει με την εταιρεία για την σύνδεση της υπηρεσίας.
β) Αν διαθέτετε ήδη εξοπλισμό (τον νέου τύπου αποκωδικοποιητή HD) και εγκατάσταση (είτε είστε ενεργός συνδρομητής Nova είτε έχετε διακόψει την υπηρεσία σας) καλείτε στο 18345 (αστική χρέωση/λεπτό) και αναφέρετε τον μοναδικό αριθμό της κάρτας που εσώκλειται στην παρούσα συσκευασία προκειμένου να προβούμε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

3) Όλα τα κανάλια Novasports
...........
...........



Επίσης από το site της ομάδας στην σελίδα 2 του pdf http://www.olympiacos.org/sites/default/files/nova_offer_info.pdf
Προαιρετικά εξοπλισμός
NovaBox HD 831 : 49
Nova Standard Kit: 10

Συνεπώς δεν λέει Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α για υποχρεωτική εγκατάσταση από ειδικό των Nova HD 831 και Nova Standard kit


Έτσι και εγώ ζητάω τώρα, για όσο είμαι ακόμα συνδρομητής σας (όχι για πολύ αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί με την υποστήριξή σας), το δικαίωμά μου στο να αγοράσω τον εξοπλισμό στην τιμή των 10 .



Τα χωρίς νόημα και άσκοπα βήματα που έκανα μέχρι στιγμής:

Α) Χθες το απόγευμα
Πήρα τηλέφωνο και εξήγησα όλα τα παραπάνω. Η υπάλληλος που μίλησα, ύστερα από όλη την ανάλυση που έκανα, μου είπε ότι έχω δίκιο σε αυτό που ζητάω και δικαιούμαι να πάρω το Nova Standard kit στην τιμή των 10 . Έτσι λοιπόν μου είπε να πάω σε έναν εξωτερικό συνεργάτη της Nova. Όπως δεν θα αναφέρω δημοσίως το όνομα της υπαλλήλου έτσι δεν θα αναφέρω και το όνομα του εξωτερικού συνεργάτη.

Β) Σήμερα το πρωί
Πάω λοιπόν στο κατάστημα και ζητάω τον εξοπλισμό. Δεν γίνεται μου λένε να στο δώσουμε, πρέπει να μιλήσουμε με τα κεντρικά της Nova. Φυσικά συμφωνώ και περιμένω και εγώ και η κοπέλα στο κατάστημα κανά δεκάλεπτο για να συνδεθεί τελικά με τον αρμόδιο. Δίνουμε τα στοιχεία μου περιμένουμε άλλο ένα πεντάλεπτο. Τελικά τι της λέει; Δεν γίνεται να δώσουμε τον εξοπλισμό αν δεν γίνει υποχρεωτικά και η εγκατάσταση. Seriously? Πάλι από την αρχή; Χαιρετώ και φεύγω από το κατάστημα. Εξάλλου δεν μου φταίνε αυτοί σε τίποτα να τους πρίζω. Άλλοι είναι οι προβληματικοί.

Γ) Σήμερα το μεσημέρι (κατά τις 14:00)
Ξαναπαίρνω τηλέφωνο την γελοία τεχνική υποστήριξη ψιλοτσαντισμένος αυτή τη φορά γιατί έπρεπε να περιμένω πάλι για "την σύνδεση στο αρμόδιο τμήμα" + όλα όσα τράβηξα χωρίς νόημα στο βήμα Β. Όταν συνδέθηκα εξήγησα αναλυτικά ότι σας είπα και παραπάνω. ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ; ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ NOVA STANDARD KIT ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 10 . ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΑΠΑΤΖΕΣ.

Δ) Συνέχεια του τηλεφωνήματος του βήματος Γ
Αλλάζοντας πλέον τακτική, τους ζήτησα να μιλήσω με κάποιον ανώτερο, γιατί πραγματικά δεν είχα όρεξη να βρίζομαι με μία απλή υπάλληλο. Άλλος έπρεπε να τα ακούσει για την συμπεριφορά τους/της εταιρείας. Μου λέει την δικαιολογία ότι δεν μπορεί να με συνδέσει τώρα γιατί είναι απασχολημένος ο υπεύθυνος. Το τρώω και της δίνω το τηλέφωνο μου για να με πάρει ο υπεύθυνος. Της λέω και εγώ λοιπόν ότι αν δεν λάβω σήμερα τηλεφώνημα αύριο πρωί πρωί έχει επίπληξη για την εταιρεία. Κλείνουμε.

Ε) 5 λεπτά από το τέλος της κλήσης
Με παίρνει πάλι η ίδια και μου λέει ότι δεν μπορούσε ο υπεύθυνος να πάρει τηλέφωνο και ξαναεπέμεινε να πάω στους εξωτερικούς τους συνεργάτες. Εννοείται διαφωνώ. Και τους ξαναϋπενθυμίζω τα σχετικά περί επίπληξης εάν δεν λάβω το τηλεφώνημα.

Ζ) δυόμιση ώρες μετά (τώρα)
Εδώ και γράφω τα παράπονά μου. Δεν ξέρω αν θα εξυπηρετηθώ τελικά αλλά το γράφω εδώ να φαίνεται σε κοινή δημόσια θέα η αστείρευτη εξυπηρέτηση πελατών της Nova.



Υ.Σ. Δώστε έμφαση στα bold, μιλάμε η εσωτερική επικοινωνία και οργάνωσή τους είναι για σεμινάρια.


Κώστας
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα ειχα παρει περυσι τετοια εποχη τη προσφορα για τις ΠΑΕ η οποια ανανεωθηκε αυτοματα απο εσας και προσπαθω να κανω τη πληρωμη μεσω πιστωτικης καρτας....γραφτηκα στο my account αλλα οταν επιλεγω on line πληρωμη δεν μου βγαζει καμμια επιλογη εκτος απο τα προσωπικα μου στοιχεια.

Μπορειτε να με καθοδηγησετε πως θα κανω τη πληρωμη;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

@RoyalTuboflush

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που αναφέρεις.
Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε και αντίστοιχα να ενημερώσουμε ώστε να γίνει επικοινωνία από υπεύθυνο του τμήματος εξυπηρέτησης θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της συνδρομής σου.



@Hellraiser

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι το παραπάνω ζήτημα με το MyNova, οφείλεται σε εργασίες που εκτελούνται στο www.nova.gr.
Ζητούμε την κατανόησή σας για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση τους.

Εάν σε εξυπηρετεί, ο λογαριασμός μπορεί επίσης να εξοφληθεί σε κάποιο κατάστημα Forthnet με μετρητά, μέσω web-banking χρησιμοποιώντας τον αντίστοιχο κωδικό πληρωμής ή με χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας τηλεφωνικά.
Εάν χρειάζεσαι κάποιο επιπλέον στοιχείο για την πληρωμή μέσω τραπέζης ή εάν επιθυμείς να προχωρήσουμε σε χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας τηλεφωνικά στείλε μας τα στοιχεία σου σε προσωπικό μήνυμα.


Δημήτρης, Forthnet Suppοrt
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

@RoyalTuboflush

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που αναφέρεις.
Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε και αντίστοιχα να ενημερώσουμε ώστε να γίνει επικοινωνία από υπεύθυνο του τμήματος εξυπηρέτησης θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της συνδρομής σου.

Σας έστειλα το π.μ. που ζητήσατε.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

@RoyalTuboflush Σέβομαι απόλυτα την ταλαιπωρία σου αλλά. Σε τούτο το φόρουμ υπάρχουν κανόνες και θα παρακαλούσα να ρίξεις μια ματιά. Θα παρακαλέσω να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου.

Καλώς ήρθες.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα θα ηθελα να γραψω το προβλημα που αντιμετωπιζω.Πριν απο ενα μηνα με πηραν τηλεφωνο για την προσφορα με τα 49,90.Ημουν στον ΟΤΕ και ειχα προβληματα ταχυτητας και επειδη ηταν συμφερουσα προσφορα την δεχτηκα.Τους ειπα ομως οτι εδω που θα μπει το triple-play ειναι ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ αλλα θα μπει στο παταρι στον προσωπικο μου χωρο(κρεββατι,κουζινα,κτλπ) και μαλιστα αναφερα για συναγερμο,φαξ,isdn.Η αιτηση προχωρησε κανονικα και παρολο που ο ΟΤΕ μου εκανε αντιπροσφορα τα παντα ολα με 36,00 και 90,00 δωροεπιταγη απο Γερμανο ειπα ΟΧΙ και προχωρησαμε.Πριν απο λιγες μερες συνδεθηκε κανονικα τηλ+internet και μετα απο λιγες μερες ηρθαν για εγκατασταση.Ο τεχνικος ομως που ηρθε δεν δεχτηκε να κανει την εγκατασταση γιατι ειπε οτι ειναι επαγγελματικος χωρος.Προτεινα να δηλωσω να γινει αλλου η εγκασταση αλλα παλι δεν δεχτηκε.Απο κει και περα βαρεθηκα να μιλαω στα τηλεφωνα γιατι δεν δεχονται να μου κανουν την εγκατασταση και ενω εχω υπογραψει το συμβολαιο και εχω ενεργοποιηθει θελετε να το υποβαθμισετε μονομερως σε τιμη και προσφορα υπηρεσιων που δεν με συμφερει.Αρνηθηκα και ζητησα να μου βρουν μια λυση ή αλλιως θα φυγω.Μαλιστα οταν ειπα οτι θα φυγω μου ειπαν οτι θα πρεπει να πληρωσω και πεναλτι και απειλησα οτι θα παω στην ΕΕΕΤ. Επειδη δεν εχω τον χρονο να ασχολουμε ολη μερα με αυτο υπαρχει δυνατοτητα να βρεθει καποια λυση ? Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα bebakos,

Λυπούμαστε για όσα αναφέρεις παραπάνω και θα σε παρακαλούσαμε να μας ενημερώσεις, μέσω προσωπικού μηνύματος, με τα στοιχεία στα οποία έχει γίνει η αίτηση σου ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε αναλυτικότερα την περίπτωση.
Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι στους όρους της σύμβασης, αναφέρεται ότι η παροχή των υπηρεσιών Nova(οικιακά πακέτα), αφορά αποκλειστικά ιδιωτική χρήση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την τεχνικη υποστήριξη της Nova μέσω τηλεφωνου και μέσω του forum για την άμεση επίλυση του ζητήματος που προέκυψε
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gker.

Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Ενώ είχα μία ιδιαίτερα καλή εικόνα για την νόβα, η περιπέτεια μου με το νόβα εξοχικό είναι απίστευτη. Την 9_8_14 έκανα τηλεφωνική αίτηση για την ανωτέρω υπηρεσία. Μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στις 11 Αυγούστου για επιβεβαίωση, όπως και έγινε καθώς ο υπάλληλος μου είπε ότι η αιτηση μου καταχωρήθηκε κανονικά. Μετά από μία εβδομάδα αναμονής επικοινώνησα πάλι με την νόβα και μου είπαν να κάνω υπομονή λόγω φόρτου εργασίας. Χθές δηλαδή στις 21 Αυγούστου ξαναπήρα τηλέφωνό να μάθω γιατί υπάρχει τόσο μμεγάλη καθυστέρηση και η υπάλληλος μου είπε ότι η αίτηση μου δεν είχε ποτέ καταχωρηθεί. Αυτά!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nik1965,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερώτηση και από εμένα
Πριν από 20 ημέρες περίπου ενεργοποίησα το full pack της NOVA (μόνο τηλεόραση, χωρίς παροχές τηλεφωνίας)
Γιατί δεν δικαιούμαι δωρεάν multiview για ένα χρόνο;;;

Σύμφωνα με το παρακάτω link

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-multiview/
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα panasol.

Η προσφορά δωρεάν διάθεσης της υπηρεσίας Multiview εξαρτάται από την προσφορά που έχει συμφωνηθεί.
Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη 2 αποκωδικοποιητών.

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (Αρ κάρτας Nova ΑΦΜ) με ένα pm.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Status
Not open for further replies.