*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γνωρίζετε αν στο μέλλον στην υπηρεσία nova go θα υπάρχει δυνατότητα θέασης οπουδήποτε ( PC,tablet,smartphone) με ενα κωδικό σε οποιοδήποτε σύστημα . η γνώμη μου και σίγουρα άλλων ειναι οτι ειναι πιο βολικό απο το να περιμένω να περάσει μήνας για να το δουλέψω σε άλλο σύστημα . Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Γνωρίζετε αν στο μέλλον στην υπηρεσία nova go θα υπάρχει δυνατότητα θέασης οπουδήποτε ( PC,tablet,smartphone) με ενα κωδικό σε οποιοδήποτε σύστημα . η γνώμη μου και σίγουρα άλλων ειναι οτι ειναι πιο βολικό απο το να περιμένω να περάσει μήνας για να το δουλέψω σε άλλο σύστημα . Ευχαριστώ

Καλησπέρα yianniskyr,

Η πολιτική ορθής χρήσης αυτή τη στιγμή αναφέρει ότι μπορείς να έχεις την υπηρεσία σε μια φορητή συσκευή (smartphone/tablet/laptop). Δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να αλλάζει την συσκευή αυτή με βάση τις ανάγκες του μία φορά τον μήνα. Το Nova Go είναι μια πρόσθετη δωρεάν παροχή που εξυπηρετεί τους συνδρομητές μας να μπορούν να παρακολουθήσουν τα διαθέσιμα προγράμματα εκτός του χώρου που έχουν την βασική τους υπηρεσία, για αυτό το λόγο και δεν λειτουργεί σε σταθερούς υπολογιστές. Η χρήση γίνεται πάντα μέσω του ίδιου κωδικού. Ο χρήστης δεν απαιτείται να αλλάξει στοιχεία για να μπορεί να αλλάξει συσκευή θέασης. Η πολιτική αλλαγής συσκευής ανά ένα μήνα δεν την δυσχέρεια του πελάτη στην χρήση αλλά την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας. Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια άλλη επίσημη ενημέρωση για μελλοντικά πλάνα αλλαγής στον τρόπο λειτουργίας και διάθεσης της υπηρεσίας. Θα μεταφέρουμε όμως το σχόλιο σου στα αρμόδια τμήματα ώστε να το λάβουν υπόψιν τους. Άλλωστε οι παρατηρήσεις και τα σχόλια των πελατών μας, δυνητικών και υφιστάμενων, αποτελούν σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα yianniskyr,

Η πολιτική ορθής χρήσης αυτή τη στιγμή αναφέρει ότι μπορείς να έχεις την υπηρεσία σε μια φορητή συσκευή (smartphone/tablet/laptop). Δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να αλλάζει την συσκευή αυτή με βάση τις ανάγκες του μία φορά τον μήνα. Το Nova Go είναι μια πρόσθετη δωρεάν παροχή που εξυπηρετεί τους συνδρομητές μας να μπορούν να παρακολουθήσουν τα διαθέσιμα προγράμματα εκτός του χώρου που έχουν την βασική τους υπηρεσία, για αυτό το λόγο και δεν λειτουργεί σε σταθερούς υπολογιστές. Η χρήση γίνεται πάντα μέσω του ίδιου κωδικού. Ο χρήστης δεν απαιτείται να αλλάξει στοιχεία για να μπορεί να αλλάξει συσκευή θέασης. Η πολιτική αλλαγής συσκευής ανά ένα μήνα δεν την δυσχέρεια του πελάτη στην χρήση αλλά την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας. Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια άλλη επίσημη ενημέρωση για μελλοντικά πλάνα αλλαγής στον τρόπο λειτουργίας και διάθεσης της υπηρεσίας. Θα μεταφέρουμε όμως το σχόλιο σου στα αρμόδια τμήματα ώστε να το λάβουν υπόψιν τους. Άλλωστε οι παρατηρήσεις και τα σχόλια των πελατών μας, δυνητικών και υφιστάμενων, αποτελούν σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support.

Από πού προκύπτει ότι ο σταθερός μού υπολογιστής βρίσκεται στον ίδιο χώρο πού λειτουργεί η βασική μού υπηρεσία;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Από πού προκύπτει ότι ο σταθερός μού υπολογιστής βρίσκεται στον ίδιο χώρο πού λειτουργεί η βασική μού υπηρεσία;

Καλησπέρα Sers1612,

Η υπηρεσία αναπτύχθηκε σαν εφαρμογή με βάση ένα γενικό κανόνα. Δεν είναι εφικτό σε ένα τόσο μεγάλο όγκο συνδρομητών να εξειδικεύσει κάνεις περιπτώσεις. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε ώστε να εξυπηρετεί την φορητότητα της υπηρεσίας, ιδέα που δεν εξυπηρετείται από σταθερούς υπολογιστές.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Υπάρχει κάποιο προβλημα με το my nova λογαριασμό; Δεν μου εμφανίζει τα στοιχεία λογαριασμού και προϊόντα και υπηρεσίες;
Επίσης για νεα σύνδεση τι χρειάζεται για να δηλώσω πάγια εντολή πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimitrispm.

Δεν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα στην υπηρεσία. Εάν θες στείλε μας τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (αριθμό κάρτας Nova) με ένα pm, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Για την πάγια εντολή σε συνδρομές μόνο Nova, θα χρειαστεί να επισκεφτείς το πλησιέστερο κατάστημα της τράπεζας σου με έναν τον λογαριασμό σου και να ζητήσεις από την τράπεζά σου την πάγια εντολή.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα στο My nova στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" -> http://prntscr.com/43u0qs

Στέλνω PM.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Θα ενημερώσουμε σχετικά τα αρμόδια τμήματα, και θα επανέλθουμε προς ενημέρωση σας,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

@Orin @gvard @dimitrispm , Αν μπορείτε να ελέγξετε πάλι το ζήτημα που αντιμετωπίσατε. Σε περίπτωση που ακόμη αντιμετωπίζετε πρόβλημα ενημερώστε μας με ένα pm με τα στοιχεία σας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση,

Παναγιώτης , Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Πως μπορω να αλλάξω συσκευή για παρακολούθηση στο novago ? γινεται μέσο application ή μονο τηλεφωνικός ? ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Πως μπορώ να αλλάξω συσκευή για παρακολούθηση στο novago ? γινεται μέσο application ή μονο τηλεφωνικός ? ευχαριστώ

Καλησπέρα yianniskyr,

Μπορείς να κάνεις ανανέωση συσκευών μία φορά κάθε 30 ημέρες, μπαίνοντας στο site της υπηρεσίας, www.novago.gr. Πατώντας πάνω δεξιά στις Πληροφορίες Υπηρεσίας, εμφανίζεται αριστερά ένα μενού με επιλογή "Ανανέωση Συσκευής". Συμπληρώνεις τα απαραίτητα στοιχεία στην φόρμα και πατάς Ανανέωση συσκευής.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείς να κάνεις την διαδικασία αυτή μία φορά κάθε 30 ημέρες.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους.
Είναι ο δεύτερος λογαριασμός που παίρνω και έχει ''Χρέωση έντυπης ανάλυσης λογαριασμού 1 "
Μου χρεώνουν αν κατάλαβα καλά 1 για τα 3 φύλλα χαρτί που στέλνουν κάθε μήνα;
Τι άλλο θα σκεφτούν!
Είναι φοβεροί!
Πότε το συμφωνήσαμε αυτό δεν το θυμάμαι.
Και δεν υπάρχει και καμιά διαφορά σ' αυτά που στέλνουν κάθε μήνα.
Να υποθέσω ότι συνέβει σε όλους ή μόνο σε εμένα;
Απουσίασα αρκετό διάστημα από το φόρουμ και ίσως έχασα πολλά επεισόδια.
Αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε θα το εκτιμούσα.

Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου από την forthnet.
Ήταν λάθος χρέωση.
Τακτοποιήθηκε το θέμα.

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά από το Nova official support.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου από την forthnet.
Ήταν λάθος χρέωση.
Τακτοποιήθηκε το θέμα.

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά από το Nova official support.

Καλησπέρα mitnik,

Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να σε εξυπηρετήσουμε, παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και εγω με την σειρά μου ευχαριστώ για την πολύτιμη βοηθεια το support
 
Re: *** Nova official support ***

@yianniskyr Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια!

@Orin, @gvard Σας ευχαριστούμε για το feedback!

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hdanca.

Δεν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα στο μηχανογραφικό σύστημα.

Από σχετικό έλεγχο στο λογαριασμό σου, όσον αφορά την έκδοσή του, όντως διαπιστώθηκε καθυστέρηση στο τελευταίο παραστατικό.

Έχουμε ενημερώσει τα αρμόδια τμήματα για άμεση διευθέτηση.


Αλέξης, Forthnet Support

Επειδή το πρόβλημα παραμένει,μήπως να ενημερώναμε πάλι τα αρμόδια τμήματα?Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα hdanca.

Έχει γίνει ήδη προώθηση του προβλήματος στα αρμόδια τμήματα και αναμένουμε την σχετική διόρθωση.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.