*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά περιόδους η εταιρεία μας τρέχει προωθητικές ενέργειες σε αριθμό συνδρομητών μας.

Στους συνδρομητές που έχει αποδοθεί η συγκριμένη προωθητική ενέργεια, με δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια Novacinema για 1 μήνα (από 01/12/2014 έως 31/12/2014), έχει αποσταλεί σχετικό μήνυμα τόσο στο κινητό τους τηλέφωνο όσο και στον δορυφορικό τους εξοπλισμό, προς ενημέρωσή τους.

Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει την παραπάνω ενημέρωση, σίγουρα στο μέλλον θα επωφεληθείς και εσύ απο παρόμοιες προωθητικές ενέργειες.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά της υποστήριξης για την άμεση λύση στο πρόβλημα μου
 
Re: *** Nova official support ***

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

... και η αναμονη συνεχιζεται ... φτασαμε στον 1 μηνα αναμονη για μια απλη συνδεση ... :SFGSFGSF:
 
Re: *** Nova official support ***

Δημήτρης, Forthnet Support

Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ για την βοήθεια σας .
 
Re: *** Nova official support ***

Φαινετε οτι ο χρονος στη forthnet κυλαει πολυυυυυυυ αργαααααα ... ενω επιτελους μετα απο 1 μηνα επικοινωνησαν τηλεφωνικα για να μου πουν τι ακριβως περιλαμβανει η προσφορα , μου ειπαν οτι σε μιση ωρα θα στειλουν το σχετικο e-mail που αφορα την αιτηση και την συμπληρωση της με τα απαραιτητα απο εμενα δικαιολογητικα ... η τηλεφωνικη επικοινωνια εγινε χθες στις 7 το απογευμα ... πληκτρολογω στις 5 το απογευμα της επομενης ημερας ... και το μισαωρο δεν ολοκληρωθηκε !!!!! ... τα λεμε του χρονου παιδια (ευτυχως ειναι κοντα , φανταζεστε να γινοτανε αυτο κατα τον Γεναρη ?) ...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

Η αποστολή του mail έγινε εχθές στις 21:00. Θα προτείναμε να ελέγξεις και τους Spam/Junk φακέλους του e-mail σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εκανα ελεγχο στα spam και το βρηκα ... τελος καλο ολα καλα.
 
Re: *** Nova official support ***

Ρε παιδιά προσπαθώ να επικοινωνήσω με το 18345 για πρόβλημα που έχω με NOVA και μου λέει ο αριθμός δεν υπάρχει το ίδιο και στο 13831 τι γίνεται?

Edit: ΟΚ με το θέμα μου με την NOVA αλλά το τηλ εξυπηρέτησης πελατών Forthnet NOVA πρέπει να έχει κάποιο πρόβλημα
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Ρε παιδιά προσπαθώ να επικοινωνήσω με το 18345 για πρόβλημα που έχω με NOVA και μου λέει ο αριθμός δεν υπάρχει το ίδιο και στο 13831 τι γίνεται?

Edit: ΟΚ με το θέμα μου με την NOVA αλλά το τηλ εξυπηρέτησης πελατών Forthnet NOVA πρέπει να έχει κάποιο πρόβλημα

Καλησπέρα DONKIXOTHS,

To πρόβλημα που παρουσιάστηκε χθες αφορά γενικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε λόγω κακοκαιρίας. Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο τα όποια προβλήματα έχουν αποκατασταθεί. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το παρών θέμα δεν είναι κυτίο παραπόνων κανενός. Παρακαλώ την προσοχή μας σε αυτά που γράφουμε.

Το παραπάνω δεν αφορά το μέλος DONKIXOTHS και το ποστ του.

 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γιατι καθε φορα που αναβω τον δεκτη της Nova μου βγαζει το μηνυμα 30-4 για κανα λεπτο και μετα ανοιγει το καναλι; Εχει καταντησει εκνευρηστικο αυτο το πραγμα. Χθες γυρισα 8 παρα στο σπιτι και ηθελα να δω το OΣΦΠ-ΠΑΟΚ και εκανε 1 λεπτο σχεδον μεχρι να ξεκλειδωσει το καναλι. Το παθαινουν κι αλλοι αυτο; Μηπως διορθωνεται με καποια αναβαθμιση;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Rallystas,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι όταν ο δέκτης ενεργοποιηθεί από κατάσταση Passive Standby, η διαδικασία ενεργοποίησης μπορεί να κρατήσει από 45’’ εώς και 1 λεπτό.

Υπενθυμίζουμε ότι ο αποκωδικοποιητής δεν μπορεί να δεχθεί ενημερώσεις από την NOVA σε αυτή τη κατάσταση, οπότε εφόσον έρθει σε λειτουργία, χρειάζεται κάποια δευτερόλεπτα ώστε να μπορέσει να γίνει η ενημέρωση των απαραίτητων κλειδιών στην κάρτα σου και να έχεις κανονικά εικόνα.

Μέσα απο τις περιβαλλοντολογικές ρυθμίσεις του δέκτη, παρέχεται η δυνατότητα να παραμετροποιήσεις την stand by κατάσταση του δέκτη σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα DONKIXOTHS,

To πρόβλημα που παρουσιάστηκε χθες αφορά γενικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε λόγω κακοκαιρίας. Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο τα όποια προβλήματα έχουν αποκατασταθεί. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα DONKIXOTHS,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Από Τετάρτη βράδυ δεν έχω τηλέφωνο και Internet. Έχω πάρει δύο φορές τηλέφωνο από το κινητό μου και μου είπαν ότι μάλλον υπάρχει ένα θέμα στην περιοχή (Καλαμαριά) και ότι θα δηλώσουν βλάβη στον ΟΤΕ. Επειδή έχω φάει όλο τον χρόνο ομιλίας που είχα στο κινητό μπορείτε να δείτε λίγο το θέμα έτσι ώστε να επισπευτούν λίγο τις διαδικασίες επιδιόρθωσης της βλάβης και να με ενημερώσετε. Πείτε μου τι στοιχεία θέλετε να στείλω στο PM. Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό του τηλεφώνου της σύνδεσης να ελέγξουμε την αναφορά σου και να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

παρακαλω πολυ εδωσα σημερα στις 8πμ τον αριθμο της καρτας μου σε εναν αποκωδικοποιητη πατσε
που εχω απο παλαιοτερη συνδεση για να χρησιμοποιηθει για την υπηρεσια νοβα-εξοχικο σε λιγες μερες
και κατα λαθος καποιος υπαλληλος της νοβα εστειλε σημα να ενεργοποιηθει αμεσα η υπηρεσια στο εξοχικο
και απο τις 8.30πμ δεν εχω σημα στον αποκωδικοποιητη της κυριας κατοικιας μου
απο τοτε εχω επικοινωνησει 4-5 φορες με την νοβα και παντα με διαβεβαιωνουν οτι θα εχω σημα ξανα σε λιγο
επειδη ηδη εχουν περασει 10 ωρες περιπου μηπως μπορειτε να δειτε και σεις το θεμα μου
σας στελνω τον αριθμο της καρτας στο εξοχικο και τον αριθμο της καρτας της κυριας κατοικιας
ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου και έχουμε προχωρήσει σε άμεσες ενέργειες επίλυσης.

Στα επόμενα λεπτά θα πρέπει πλέον να έχεις εικόνα στο δέκτη της κύριας κατοικίας σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.