*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά πρώτη φορά ακούω να μη γνωρίζει κάποιος πότε λήγει το συμβόλαιο του (έστω στο περίπου)... Αλλά ας πούμε ότι το παραβλέπουμε αυτό. Από τον Οκτώβριο λογικά έχουν εκδοθεί 4 λογαριασμοί, τώρα έγινε αντιληπτό ότι είναι αυξημένη η χρέωση;
 
Re: *** Nova official support ***

Στο forthnet Μy Account,ισχύει ότι και στο ebill ότι αν κανεις account σταματάει να σου έρχεται κανονικός λογαριασμός στο σπιτι;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cmoustakas,

Στο Μy Account υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνεις έντυπο λογαριασμό ή να υπάρχει online παρακολούθηση χωρίς την αποστολή του σε έντυπη μορφή.

Σε περίπτωση που έχεις επιλέξει αποστολή έντυπου λογαριασμού δεν θα υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης ανάλυσης κλήσεων μέσω του Μy Account.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα σας , εδω και λιγες ημερες δεν εχω εικονα στο "ΝΕΡΙΤ plus" , ενω εμφανιζεται κανονικα το προγραμμα του. Υπαρχει καποια ανακοινωση για αυτο το θεμα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aenaos15,

Δε διαπιστώνεται κάποια δυσλειτουργία στην εκπομπή του καναλιού NΕΡΙΤ Plus (θέση 103 του μπουκέτου Nova).

Αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις παραμένει, αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις reset (κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή) ή επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με την επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις κάποια δυσλειτουργία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας αν στην οθόνη σου εμφανίζεται κάποιο λεκτικό σφάλμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Οκ επανηλθε με reset , σας ευχαριστω πολυ!!
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλή σου μέρα! :operator:

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.

Μηπως θα μπορούσατε να με ενημερώσετε πότε λήγει το συμβόλαιο μου;;
Τα στοιχεία μου τα έχετε από προηγούμενες επικοινωνίες που ειχαμε.
Βεβαια, εαν μου τα ζητήσετε, θα ειναι άμεσα στη διαθεση σας.

Ευχαριστω...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η λήξη δέσμευσης του συμβολαίου σου είναι στις 4/9/2015, καθώς αντίστοιχα στις 4/9/2014 είχε πραγματοποιηθεί αποδοχή προσφοράς με 12μηνη ανανέωση δέσμευσης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Παράκληση φτιάξτε το nova Christmas σε. Nova stars όπως πρέπει να ειναι στο μπουκέτο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα yianniskyr,

Απο τα λεγόμενά σου καταλαβαίνουμε ότι πιθανόν βλέπεις λανθασμένη πληροφορία απεικόνισης του καναλιού Nova Stars.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται αντίστοιχη δυσλειτουργία στην εκπομπή του συγκεκριμένου καναλιού (θέση 206 του μπουκέτου Nova) και οι πληροφορίες απεικονίζονται σωστά στην καρτέλα πληροφοριών και στον ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματος.

Αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις παραμένει, αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις reset (κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα..2 ερωτησουλες...
1.μηπως υπαρχει πλεον η δυνατοτητα να βλεπουμε το novago σε macbook?κ αν οχι ,υπαρχει καποια προβλεψη ποτε θα γινει?
2.Επειδη πολλα ακουστηκαν για το κυπελο-λιγκ καπ αγγλιας...υπαρχει οντως ενδιαφερον απο νοβα να το παρει η οχι?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009,

1. Προς το παρόν η υπηρεσία NovaGO δεν διατίθεται για χρήση σε Mac OS φορητά.
Eίναι στο πλάνο η υποστήριξη τους, αλλά δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης να μεταφέρουμε.

2. Προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση για τα παραπάνω.

Στόχος μας όμως είναι, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέου περιεχομένου, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα κι απο μενα, δουλευω την υπηρεσια Novago και θα ηθελα μια χαρη!
Επειδη προσφατα πηρα νεο pc,αν γινεται να μου κανετε reset την συσκευη που χρησιμοποιω γιατι πρεπει να περιμενω περιπου 20 ημερες για να ανανεωσω την συσκευη μου.
Μπορουμε να κανουμε κατι?
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Pgate4,

Για το NovaGO ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.

Θα χρειαστεί να αναμένεις το χρονικό διάστημα που σε ενημερώνει η υπηρεσία για την ανανέωση της συσκευής του λογαριασμού σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
*** Nova official support ***

Καλησπέρα Pgate4,

Για το NovaGO ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.

Θα χρειαστεί να αναμένεις το χρονικό διάστημα που σε ενημερώνει η υπηρεσία για την ανανέωση της συσκευής του λογαριασμού σου.

Αλέξης, Forthnet Support

Αυτες οι 30 ημερες ειναι ημερολογιακες απο την τελευταια φορα που μπηκα ή με το που αλλαζει ο μηνας?
Και επισης χρειαζεται να κανω κατι ή μετα απο 30 μερες μπαινω με τον νεο υπολογιστη και ειμαι οκ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα κι απο εμενα μια ερωτηση θα γινει καθολου η εφαρμογη update για iphone μου αργει μεχρι να φορτωσει τα προγραμματα που δειχνει κι ηθελα να σας ρωτησω μιας και το λειτουργο πολυ συχνα το novago
 
Re: *** Nova official support ***

Αυτες οι 30 ημερες ειναι ημερολογιακες απο την τελευταια φορα που μπηκα ή με το που αλλαζει ο μηνας?
Και επισης χρειαζεται να κανω κατι ή μετα απο 30 μερες μπαινω με τον νεο υπολογιστη και ειμαι οκ?

Ναι, οι τριάντα μέρες είναι ημερολογιακές και προσμετρούνται από την στιγμή που χρησιμοποίησες τη συσκευή αρχικά για την υπηρεσία Nova Go ή από την τελευταία ανανέωση συσκευής που έχεις πραγματοποιήσει.

Αφού παρέλθει το απαιτούμενο διάστημα, θα χρειαστεί να κάνεις ανανέωση συσκευών και κατόπιν να πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία με την καινούρια συσκευή που επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις.



Καλησπερα κι απο εμενα μια ερωτηση θα γινει καθολου η εφαρμογη update για iphone μου αργει μεχρι να φορτωσει τα προγραμματα που δειχνει κι ηθελα να σας ρωτησω μιας και το λειτουργο πολυ συχνα το novago

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.

Σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.