*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι θέμα εγκατάστασης αλλά πρόβλημα του pace. Καλό είναι να βρεθεί λύση με κάποια ενδεχόμενη αναβάθμιση. Δεν προσθέτω κάτι άλλο για να μη ξοδεύω το χρόνο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Όπως αναφέραμε δεν παρουσιάζεται κάποιο γενικό πρόβλημα για τα συγκεκριμένα κανάλια και σε ανάλογες περιπτώσεις χρειάζεται έλεγχος εγκατάστασης για την ορθότητά της και την ορθή λειτουργία της.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Επιχειρησα να αλλάξω το novago μου στο tablet αλλά δεν έπαιζε έγραφε service unavailable.Όταν επιχειρησα να το ξαναβάλω στο κινητό μου,έγραφε ότι δεν γίνεται για 30 ημέρες.Εγώ δεν είδα ούτε δευτερόλεπτο στο tablet τώρα αναγκαστικά θα χάσω ένα μήνα και στο κινητό μου ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα panaxas,

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό της κάρτας Nova, τον ΑΦΜ της συνδρομής σου καθώς και με το username που χρησιμοποιείς στην υπηρεσία ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος on line πληρωμής , γιατί συνήθως πληρώνω τον λογαριασμό μου μεσω του my nova , αλλα τις τελευταίες μερες ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί.
Είμαι παλιός συνδρομητής στην Nova, μπορώ να εγγραφώ εναλλακτικά στην υπηρεσία my forthnet ?

Ευχαριστώ

Νικόλας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Nicolas77,

Οι υπηρεσίες MyNova, MyAccount & E-bill έχουν ενοποιηθεί. Μπορείς εάν θέλεις να δοκιμάσεις από εδώ.
Ενημέρωσέ μας για όποια διευκρίνιση χρειαστείς.

Μπορείς επίσης να εξοφλήσεις τον λογαριασμό μέσω web-banking ή να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία σου ώστε να γίνει επικοινωνία και χρέωση σε πιστωτική.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση σας.

Νικόλας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα .Εδω και μερικές ώρες δεν έχω σήμα καθόλου (Νοva δορυφορικό) περιοχή Ρέθυμνο Κρητης.Μπορεί να με βοηθησει κάποιος?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα BLuE_PaNtHeR,

Δοκίμασε να κάνεις reset, κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να ολοκληρωθεί η επανεκκίνηση του δέκτη
Ενημέρωσέ μας σε ποιο κανάλι θα ανοίξει.

Επίσης, καλό θα ήταν να πραγματοποιήσεις και σάρωση δικτύων αν δεν γίνει αυτόματα από το δέκτη με το reset.
Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Σάρωση δικτύων
Πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ

Εάν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα, ενημέρωσε μας μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εκανα απο πριν 4-5 φορες reset και επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων.Εκανα σαρωση δε βρήκε τίποτα.Ακομα δεν έχει σημα.
Στελνω τα στοιχεία μου σε πμ
 
Re: *** Nova official support ***

Υπαρχει καποια ενημερωση?
Τα εστειλα τα στοιχεία μου αλλα δεν εχω πάρει απαντηση
ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Υπαρχει καποια ενημερωση?
Τα εστειλα τα στοιχεία μου αλλα δεν εχω πάρει απαντηση
ευχαριστω

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα arva,

Για το ζήτημα που είχες αναφέρει, είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα. Αναμένουμε ενέργειες αποκατάστασης.

Δημήτρης, Forthnet Support

Ευχαριστώ πολύ! Το πρόβλημά μου επιλύθηκε!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Μπορει ο ανενεργος δεκτης απο το προγραμμα Νοβα εξοχικο να χρησιμοποιηθει με κουπονι της εφημεριδας Θεμα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos,

Η ενεργοποίηση της προσφοράς του Πρώτου Θέματος γίνεται στον ενεργό εξοπλισμό που υπάρχει στα στοιχεία του συνδρομητή.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Μηπως υπαρχει καποια εξελιξη της τελευταιας στιγμης σε σχεση με την ζωντανη μεταδοση των οσκαρς μεσω του novago στο novastars καναλι; Θα κλειδωθει τελικα οπως περσυ η ζωντανη μεταδοση ή θα μπορεσουμε να τη δουμε;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Η Απονομή των Oscar θα είναι διαθέσιμη και στην υπηρεσία NovaGo Δευτέρα 23/2

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπέρα σας, έτσι ξαφνικά σε windows 7, σταμάτησε να λειτουργεί το nova go. μου ζητα επαναλημένα να ξανα εγκαταστήσω το plugin.
Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gatsalis,

Ενημέρωσε μας με τι browser προσπαθείς να συνδεθείς. Δοκίμασε να κάνεις πλήρη καθαρισμό Ιστορικού (cookies, cache, κτλ), ακολούθως μια επανεκκίνηση τον υπολογιστή σου και να ξανασυνδεθείς και βεβαιώσου ότι ο λογαριασμός χρήστη έχει δικαιώματα διαχειριστή.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.