*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Downstream Upstream
SNR Margin
:
11.8 14.6 db
Line Attenuation
:
9.5 3.4 db
Data Rate
:
19831 1020 kbps
τελικά ήταν το splinter τα καλωδια και η πρίζες μια χαρά .Όπως και να έχει το θέμα ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα

στο nova account μου φαινεται να εχω πληρωσει την περιοδο 01/5/2015-31/5/2015 ενώ εχω πληρωσει εκτοτε 11/6/2015 μια φορα και 19/6/2015 άλλη μια φορα και στο γενικο συνολο μου ξαναβγαζει παλι να πληρωσω Τι συμβαινει ???.

Μηπως εχει αλλαξει κατι στην συνδρομη που πληρωνα χωρις να ενημερωθω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα nmamag,

Δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα ούτε έχει αλλάξει κάτι στη συνδρομή σου.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα έχει εμφανιστεί η πληρωμή σου και στο my account.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Κωστα καλημερα
Μεχρι την τελευταια πληρωμη που εκανα με βασει το χαρτι που ελαμβανα μεσω ταχυδρομειου για την συνδρομη του 1/5/2015-31/5/2015 οταν πληρωσα στις 23/4/2015 αμεσως εμφανιστηκε και η αντιστοιχη πληρωμη στο myaccount.
Μετα εχω πληρωσει αλλες δυο συνδρομες μια στις 11/6/2015 για 1/6/2015-30/6/2015 και αλλη μια 19/6/2015 για στην περιοδο 1/7/2015-31/7/2015 και στο my account δεν φαινεται αυτο ?????

Σε ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια
 
Re: *** Nova official support ***

Μην ανησυχείς δεν υπάρχει κανένα ζήτημα.

Έχουμε λάβει την πληρωμή σου και με το που ολοκληρωθεί η εκκαθάριση θα έχεις και την σωστή απεικόνιση και στο my account.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Πως στέλνουμε προσωπικό μήνυμα ... ποιο user βάζουμε
 
Re: *** Nova official support ***

Όταν λήγει ενα συμβόλαιο με sport ή cinema pack, μετά γυρνάει αυτόματα σε start pack η πρέπει να πάρει κανείς τη Nova για να επιστρέψει σε start pack; ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Πως στέλνουμε προσωπικό μήνυμα ... ποιο user βάζουμε

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και εξετάζουμε την αναφορά σου.

Όταν λήγει ένα συμβόλαιο με sport ή cinema pack, μετά γυρνάει αυτόματα σε start pack η πρέπει να πάρει κανείς τη Nova για να επιστρέψει σε start pack; ευχαριστώ.

Για οποιαδήποτε μεταβολή στο πρόγραμμα θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με κάποιο εκπρόσωπο μας ώστε να πραγματοποιηθεί, ακόμη και αν αυτή είναι μετά το πέρας του συμβολαίου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλή σας ημέρα, είμαι νέος στον δέκτη pvr 865. Όλα μια χαρά ο τεχνικός άψογος, η ποιότητα εικόνας , οι εγγραφές και όλα τα καλούδια του δέκτη. Έτσι για να λέμε και τα θετικά. Από χθες που συντονίστηκα μέχρι και τώρα στη υπηρεσία nova on demand παίρνω μήνυμα δεν βρεθηκαν τιτλοι? Είναι φυσιολογικό; Ξέρω ότι πρέπει να περάσουν 1-2 μέρες αλλά να μην έχει κατεβάσει τίποτα; Μπορώ να κάνω κάτι ή απλά περιμένω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα spyges,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Σχετικά με το ερώτημα σου, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι το διάστημα το οποίο απαιτείται να περάσει για να κατέβουν οι πρώτες ταινίες, είναι τουλάχιστον 5-7 ημέρες.

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα spyges,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Σχετικά με το ερώτημα σου, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι το διάστημα το οποίο απαιτείται να περάσει για να κατέβουν οι πρώτες ταινίες, είναι τουλάχιστον 5-7 ημέρες.

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support


Ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μέχρι σήμερα 28/6 δέν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός μου ,πού λήγει στίς 30/6
Εχετε παρόμοια περιστατικά ; πληρώνω ανα τρίμηνο ,καί συνήθως έρχεται 5 μέρες πρίν λήξει Τώρα βλέπω από τό οnline ότι δέν έχει εκδοθεί
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Πετρος Νικολαιδης,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε όσα μας αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις. μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Είμαστε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, μεσα στον λογαριασμο my account υπαρχει ο κωδικος πληρωμης εννεα ψηφιων ,θελω να πληρωσω με ebanking εθνικης ,μπορώ ????? αυτον τον αριθμο βαζω? ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω ενός προσωπικού μηνύματος με τον κωδικό πληρωμής που έχεις λάβει στον λογαριασμό σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Κωστα μολις ελαβα και το χαρτι πληρωμης ,μου λεει οτι εχω προηγουμενο υπολοιπο ,ειναι δυνατον ?????????????παλι τα ιδια?????? εχω κανει κανονικα τις πληρωμες μου μεχρι σημερα και εξακολουθειτε να κανετε λαθη, μεχρι ποτε θα συνεχιζετε αυτην η κατασταση??? νομιζετε οτι εχουμε ορεξη καθε μηνα ν ασχολουμαστε με την nova??????? επιτελους βρειτε το λαθος σας και επανορθωστε ,δε θα γινετε καθε μηνα αυτο
edit πως γινετε στο account που εχω να εχει την σωστη τιμη πληρωμης με λαθος αριθμο κωδικο πληρωμης και στο χαρτι που στειλατε να εχει λαθος την τιμη με σωστο κωδικο πληρωμης?
 
Re: *** Nova official support ***

Ο κωδικός πληρωμής που θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις είναι αυτός που αναγράφεται στο παραστατικό που έχεις λάβει.
Όσο για το ποσό της πληρωμής είναι το πάγιο της υπηρεσία σου και τίποτε παραπάνω.

H διαφορά του my account σε σχέση με τον έντυπο λογαριασμό είναι ότι ο έντυπος λογαριασμός πρέπει να τυπωθεί και να σταλεί στον συνδρομητή, αντίθετα με το my account που αντλεί συνεχώς τα νέα δεδομένα από την συνδρομητική μας βάση.

Ζητούμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση έχει προκαλέσει το παραπάνω, όμως σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ για να βοηθάμε όλα τα μέλη του AVclub.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλα αν θεωρειτε οτι ειναι σωστο αυτο που γινετε τοτε τι να πω? το εντυπο εκδοθηκε 15/6 ,τι αλλαξε μεχρι σημερα? το προηγουμενο λαθος σας ηταν ενα μηνα πριν και οχι πριν 10 μερες, τελος παντων, θα δω τον αλλο μηνα τι λογαριασμο θα στειλετε, ευχαριστω για τον χρονο σας ,καλη συνεχεια.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Είμαι καινούριος συνδρομητής στην forthnet και nova και το ίντερνετ στην περιοχή μου (αλιμος-πανι) απλά σέρνεται (2.5mbs)! Μου έλειψαν οι vdsl μέρες!
 
Status
Not open for further replies.