*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, ειχα ενα θεμα με τον δεκτη μετα την αναβαθμιση που εκανα με το νεο λογισμικο, επικοινωνησε τεχνικος μαζι μου επειτα απο δικη σας παρεμβαση για να δουμε που οφειλετε το προβλημα (πριν 2-3 εβδομαδες περιπου), αυτην την στιγμη εχω παλι προβλημα, μου βγαζει το μηνυμα Ε101-4 και σε μερικες αλλες συχνοτητες το μηνυμα Ε30-4, μπηκα στο myaccount - τεχνικες ρυθμισεις και πατησα αποστολη σηματος εξοπλισμου μπας και δουμε φως αλλα παλι δεν εγινε κατι, σε λιγο θα κλεισω περιπου μια ωρα χωρις εικονα και δε ξερω ποσο θα συνεχιστει αυτο, παρακαλω ενημερωστε το τεχνικο τμημα για το προβλημα που εξακολουθει να υπαρχει, τελος να ενημερωσω πως ολο αυτο το διαστημα ειχα καποια μικροπροβληματα με τα error και απλα τα προσπερνουσα διοτι η εικονα μετα απο 5-10 δευτερα εμφανιζοταν, ευχαριστω εκ των προτερων και καλη συνεχεια.

Καλησπέρα dimtz,

Έχουμε δρομολογήσει επικοινωνία, ώστε να το δείτε αναλυτικά με συνάδελφο.

Δημήτρης, Fortnet Support

Καλησπερα..2 ερωτησεις...
Ξεκινησε το γαλλικο πρωταθλημα κ βλεπω πως η νοβα δειχνει τα κυριοτερα ματς..υπαρχει καποιο οριο καθε αγωνιστικη ποσα ματς μπορει να δειξει κ αν ναι ποσα ειναι αυτα (για να γνωριζουμε)?
Υπαρχει καποια προθεση να αποκτησει η νοβα το αγγλικο κυπελλο κ το λιγκ καπ αγγλίας που ειχε χωρις τηλεοπτικη στεγη....?
Για πολλους απο αυτο το φορουμ(που δεν μας ενδιαφερει το ελληνικο πρωταθλημα) ειναι πολυ σημαντικη διοργανωση και θα παιξει τεραστιο ρολο για να ανανεωσουμε την συνδρομη μας
Ευχαριστω
Υ.Γ. Σε ενα μηνα περιπου τελειωνει η συνδρομη που εχω(προπληρωμενο sports pack μεσω αγορας απο μπουτικ ΠΑΕ).Θα με παρει καποιος για προσφορα?

Σχετικά με το πλήθος μεταδόσεων του γαλλικού πρωταθλήματος, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση ωστόσο θα ζητήσουμε διευκρινίσεις και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε.

Όσον αφορά τα δικαιώματα των διοργανώσεων που αναφέρεις, εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα, ωστόσο οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέου περιεχομένου, θα γίνει με επίσημο Δελτίου Τύπου καθώς και με σχετική ανάρτηση στη σελίδα μας.

Αναφορικά με την προσφορά των ΠΑΕ, έχουν δρμολογηθεί σχετικές επικοινωνίες σύμφωνα και με την ημερομηνία λήξης του πακέτου του εκάστοτε συνδρομητή. Σε περίπτωση που δεν έχεις δεχθεί κάποια επικοινωνία μέχρι τις αρχές Σεπτέμβρη μπορείς να μας ενημερώσεις εκ νέου ώστε να το δούμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα μπορεί να με καλέσει κάποιος συνάδελφός σας για προσφορά- ανανέωση;

Στο κινητό.

Ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Καθώς βλέπουμε ότι η δέσμευση της υπηρεσίας σου λήγει το Σεπτέμβριο του 2016, θα ήθελες να μας διευκρινίσεις εάν ενδιαφέρεσαι για αναβάθμιση της υπηρεσίας σου;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

μαλλον καποιο λαθος θα κανετε ληγει τον σεπτεμβριο του 2015.
Πως εγινε ανανεωση μεχρι το 2016

Με εκτιμηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dleyteris,

Η παραπάνω ενημέρωση αφορά τη συνδρομή με αρ. τηλεφώνου 2294xxx046 για την οποία μας έχεις ενημερώσει τελευταία στο παρελθόν μέσω προσωπικού μηνύματος και καθώς αντίστοιχα δεν διευκρινίστηκε στο μήνυμά σου.

Έχουμε φροντίσει να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο ώστε να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές μας αναφορικά με την υπηρεσία με λήξη δέσμευσης τον 9/2015.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για το pm με τα στοιχεία, έχουμε απαντήσει εκεί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
Καλησπέρα , υπάρχει κάτι νεότερο πριν κάνω αλλαγή συσκευης και βαλω το novago στο λάπτοπ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα simosthe,

Δεν έχει υπάρχει προς το παρόν κάποια εξέλιξη για το ζήτημα που μας αναφέρει.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα , από τις 19-20 Ιουλίου και μετά στο tuner 2 χάνεται το σήμα με αποτέλεσμα όλες οι εγγραφές να είναι με σπασίματα καιθώς και το ondemand να δουλεύει σπάνια. Στο tuner 1 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα άρα λογικά δεν είναι θέμα στόχευσης. Εχω κάνει reset καθώς και βγάλσιμο απο ρεύμα αλλά τίποτα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.

Η 12μηνη σύμβαση μου λήγει στις 04.09.2015. Μήπως θα μπορούσε να επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος μαζί μου για κάποια νέα πρόταση-προσφορά;;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

καλησπερα , από τις 19-20 Ιουλίου και μετά στο tuner 2 χάνεται το σήμα με αποτέλεσμα όλες οι εγγραφές να είναι με σπασίματα καιθώς και το ondemand να δουλεύει σπάνια. Στο tuner 1 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα άρα λογικά δεν είναι θέμα στόχευσης. Εχω κάνει reset καθώς και βγάλσιμο απο ρεύμα αλλά τίποτα.



Στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Καλησπέρα σας.


Η 12μηνη σύμβαση μου λήγει στις 04.09.2015. Μήπως θα μπορούσε να επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος μαζί μου για κάποια νέα πρόταση-προσφορά;;

Ενημερώνουμε συνάδελφο να σε καλέσει σχετικά με το αίτημα σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την αμεσότητα.

Να φανταστώ οτι τα στοιχεία της σύνδεσης μου, τα έχετε από παλαιότερη επικοινωνία μας.;;
 
Re: *** Nova official support ***

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Ναι, έχουμε τα στοιχεία σου από προηγούμενη επικοινωνία μας.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα , από τις 19-20 Ιουλίου και μετά στο tuner 2 χάνεται το σήμα με αποτέλεσμα όλες οι εγγραφές να είναι με σπασίματα καιθώς και το ondemand να δουλεύει σπάνια. Στο tuner 1 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα άρα λογικά δεν είναι θέμα στόχευσης. Εχω κάνει reset καθώς και βγάλσιμο απο ρεύμα αλλά τίποτα.

Ιδιο ακριβως προβλημα έχω και εγω.
Με νέα εγκατάσταση.
Αλλαξα τα καλωδια αλλα καμια βελτιωση
Μια φορα την εβδομαδα κανω 2-3 reset ή ολική σάρωση για να επανέλθει η σταθμη.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα vfmobile,

Θα μπορούσες να μας στείλεις με ένα pm τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
γνωρίζετε αν θα ξαναβάλουν σε επανάληψη στο NovaCinema 4 τα δύο seasons του Silicon Valley;

Ευχαριστώ

Νικόλας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Nicolas77,

Έχουμε ζητήσει να μας δοθούν διευκρινίσεις σχετικά με το ερώτημά σου και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

θα μπορεσουμε να το δουμε σε hd? αρχικα την δειχνατε στο νοβασινεμ 1hd ενω τωρα αναγκαζομαστε να τα βλεπουμε σε μετρια ποιοτητα και χωρις 5.1. το νοβα σινεμα 3 και 4 πρεπει να αναβαθμιστουν. γνωριζετε κατι?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sakels,

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση ώστε να μπορέσουμε να σου μεταφέρουμε.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό απoτέλεσμα στους συνδρομητές μας.
Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί ενώ ληγη το συμβόλαιο μου 10 Σεπτεμβρίου ,ζήτησα φορητότητα σε άλλο πάροχο ,το αίτημα μου έγινε δεκτό 11.08 και πρέπει να πληρώσω σύμφωνα με τον συνάδελφο σας που μιλούσα στο τηλέφωνο 37 πέναλτι ? θα ήθελα κάποια εξήγηση ,πιστεύω μετά απο 5,5 χρόνια πελάτης σας δικαιουμε μια σαφής απάντηση .Στην διάθεση σας οποιαδήποτε στοιχεία . Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Πριν δύο ημέρες έβαλα NOVA Full Pack με 35 ευρώ το μήνα για 12 μήνες. Μου είπαν ότι δεν περιέχονται τα HD κανάλια. Όταν συνέδεσα τον αποκωδικοποιητή είδα ότι τα κανάλια HD παίζουν κανονικά. Για πόσο διάστημα θα τα έχω;

Ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.