*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takismix,

Θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματα μας και, ανανεώνοντας τη δέσμευση της υπηρεσίας σου για 12 μήνες, λαμβάνεις επιτόπου νέο router από εμάς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

συγνωμη για την ερωτηση αλλα γιατι πρεπει να γινει ανανεωση υπηρεσιας για να παρει καποιος το νεο router? σαν χρηστης μιας υπηρεσιας δεν πρεπει ο εξοπλισμος να δουλευει σωστα ?
 
Re: *** Nova official support ***

Όλοι οι συνδρομητές μας κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας τους, λαμβάνουν δωρεάν router τα οποία καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί τεχνικό ζήτημα κατά τη διάρκεια της εγγύησης η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν και χωρίς ανανέωση συμβολαίου.
Σε αντίθετη περίπτωση, εφόσον ο εξοπλισμός του συνδρομητή είναι εκτός εγγύησης, οι συνδρομητές μας έχουν τις ακόλουθες επιλογές: α) Την αγορά εξοπλισμού της επιλογής τους είτε από τα καταστήματά μας είτε από οποιοδήποτε άλλο κατάστημα με ηλεκτρονικό εξοπλισμό. β) Τη δυνατότητα να λάβουν δωρεάν νέο router ανανεώνοντας την παραμονής τους στις υπηρεσίες μας για 12μήνες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με την ανανεωση σε νεο προγραμμα στις υπηρεσιε σας που εκανα δικαιουμε νεο router ,αυτο που εχω αναβει στην κυριολεξια να παω στο καταστημα της Forthnet και να ζητησω νεο,μπορω ευχαριστω
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Με την ανανεωση σε νεο προγραμμα στις υπηρεσιε σας που εκανα δικαιουμε νεο router ,αυτο που εχω αναβει στην κυριολεξια να παω στο καταστημα της Forthnet και να ζητησω νεο,μπορω ευχαριστω


Η ανανέωση εξοπλισμού είναι διαφορετική σαν έννοια από την ανανέωση του συμβολαίου. Η 12μηνη ανανέωση δεν θα προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα, απλώς θα την μεταφέρει. Στην περίπτωση σου εφόσον υπάρχει ανανέωση με 18μηνο, δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Δεν συμμετείχα σε διαγωνισμό. Απλά μέσω my account πρόσθεσα τα κινητά με 5 ευρώ
Και μου ήρθε ένα μήνυμα ότι κέρδισα 6 εισιτήρια ODEON.

Εντός του επόμενου διαστήματος θα λάβεις κλήση ώστε να ενημερωθείς για την παραλαβή των εισητηρίων.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορούμε να δούμε γιατί δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός στο my account,συνήθως εκδίδεται στις 20 κάθε μήνα, ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nik1965,

Πρόκειται για τον 13μήνα που είναι δωρεάν καθώς πληρώνεις με πιστωτική κάρτα. Θα χρειαστεί να αναμένεις τον επόμενο κύκλο τιμολόγησης στις 20/9.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα θα μπορουσαν να με καλεσουν απο το τμημα προσφορων για αναβαθμιση της υπηρεσιας μου με τα καναλια novasport.
Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα !
Υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία διακοπής της 3play υπηρεσίας μου με απώλεια τηλεφωνικού αριθμού;

Ή αίτηση υποβλήθηκε στις 28 Αυγούστου με αριθμό αναφορας 1-11078610789.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπερα θα μπορουσαν να με καλεσουν απο το τμημα προσφορων για αναβαθμιση της υπηρεσιας μου με τα καναλια novasport.
Ευχαριστω.

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν έχεις πλέον στη διάθεσή σου τα στοιχεία που είχαν ζητηθεί από την αντίστοιχη επικοινωνία που είχε πραγματοποιηθεί στις 2/9, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος;

Καλημέρα !
Υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία διακοπής της 3play υπηρεσίας μου με απώλεια τηλεφωνικού αριθμού;

Ή αίτηση υποβλήθηκε στις 28 Αυγούστου με αριθμό αναφορας 1-11078610789.

Ενημερώνουμε ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο για την αναλυτική ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το συμβόλαιό μου λήγει 11-9. Θα εκτιμούσα μια καλή προσφορά για να αποφύγουμε την ταλαιπωρία της μετακίνησης σε άλλο πάροχο.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα mitnik,

Θα ενημερώσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος σχετικά με το αίτημα σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα καλή εβδομάδα!! Ποτέ θα με καλέσουν σήμερα;
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας παιδιά,
Μια ακόμη ερώτηση. Υπάρχει όριο στην ενεργοποίηση του Nova εξοχικού? Δηλαδή πχ μπορώ να το ενεργοποιήσω σήμερα και αύριο να το απενεργοποιήσω στο εξοχικό?
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα,

Καλημέρα καλή εβδομάδα!! Ποτέ θα με καλέσουν σήμερα;


Είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα και θα χρειαστεί να αναμένεις την αντίστοιχη επικοινωνία.
Από τη πλευρά μας έχουμε φροντίσει για κάθε δυνατή επίσπευση.

Γεια σας παιδιά,
Μια ακόμη ερώτηση. Υπάρχει όριο στην ενεργοποίηση του Nova εξοχικού? Δηλαδή πχ μπορώ να το ενεργοποιήσω σήμερα και αύριο να το απενεργοποιήσω στο εξοχικό?
Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την υπηρεσία Nova Εξοχικό, υπάρχει όριο 2 εναλλαγών την εβδομάδα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Παρακαλώ, μπορώ να έχω το φαξ της εταιρίας σας?
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα hercoulis,

Μπορείς να μας αποστείλεις το fax που επιθυμείς στον αριθμό 2119559399.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Τώρα το βράδυ πραγματοποίησα πληρωμή λογαριασμού μέσω του nova.gr και παρότι μου έβγαλε μήνυμα περί επιτυχούς συναλλαγής, δεν έχω κάποιο αποδεικτικό πληρωμής. Για ευνόητους λόγους σας αποστέλλω μέσω pm τον κωδικό πληρωμής. Θα μπορούσατε να εξετάσετε αν όντως πραγματοποιήθηκε η πληρωμή καθώς και με ποιον τρόπο θα μπορούσα να λάβω αντίγραφο απόδειξης;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vforvendetta85,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.