*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Για να μπορέσουμε να ζητήσουμε τη σχετική ενημέρωση θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν αναφέρεσαι στον αγώνα Παναθηναϊκός - Ρεάλ Μαδρίτης που πραγματοποιήθηκε στις 20/03/2015;

Γιώτα, Forthnet Support
Ναι, αυτός είναι ο αγώνας, ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

σχετικα με τον ηχο το γυρισα σε αγγλικα και ακουγεται τωρα ελληνικος ηχος!
 
Re: *** Nova official support ***

παρατηρω τις τελευταιεs ωρες οτι μερικα hd καναλια εκπεμπουν χωρις ηχο!προκειται για τα novasports1-2 kai novacinema1-2!δηλαδη η 12.130 syxnothta!


Καλησπέρα lousio77,

Για το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα προτείναμε αρχικά να πραγματοποιήσεις reset στο δέκτη σου κρατώντας το αντίστοιχο πλήκτρο στην πρόσοψη του παρατεταμένα.
Σε περίπτωση που παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα και μετά το reset θα χρειαστεί επαναφορά εργοστασιακών παραμέτρων στο δέκτη σου.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Λοιπόν, στον 865, δεν μπορώ να κάνω σάρωση καναλιών με το usb dongle της ψηφιακης tv επάνω...μου τρώει reset στα μισά της αναζήτησης των δορυφορικών και ξανά και ξανά.
Κάνοντας επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, μου ολοκληρώνει την αναζήτηση, αλλά χάνει 2 ή 3 από τα κανάλια του adultt pack, και επιπρόσθετα βγάζει 0% στάθμη και ακρίβεια σήματος στο 2ο tuner.
Βγάζοντας το dongle, όλα δείχνουν κανονικά...Υπάρχει εκκρεμότητα με τεχνική υποστήριξη στο συγκεκριμένο δέκτη (ελαττωματική λειτουργία στο timeshift) εκτός αυτών που αναφέρω παραπάνω, αλλά έχετε υπόψη σας ανάλογο πρόβλημα να έχει παρουσιάσει δέκτης με το dtv usb dongle επάνω; τι θα πρέπει να κάνω;

Πέρα από τη βοήθεια που θα σου δώσουν στο support, θα σου προτείνω έναν εμπειρικό τρόπο που έχει αναφερθεί στο σχετικό νήμα του δέκτη και χρησιμοποιούν πολλά μέλη του φόρουμ - κι εγώ ανάμεσά τους - που έχουν το usb dongle: το δεύτερο tuner επανέρχεται μόλις κάνεις κάποια εγγραφή (απλά γράψε κάτι, κατά προτίμηση σε κανάλι της συχνότητας 12130), ενώ το πρόβλημα με κάποια από τα καναλια λύνεται αφήνοντας το δέκτη σε άλλο κανάλι της ίδιας συχνότητας για 15 δευτερόλεπτα (π.χ για το Dorcel συντονίσου στο Radionorba TV του public bouquet, για το hustler στο Waterplanet, ενώ συνήθης είναι και η εξαφάνιση των eurosport που λύνεται με συντονισμό στο France 24). Οι ενέργειες γίνονται άπαξ και πολύ σπάνια θα χρειαστεί να τις επαναλάβεις (κυρίως μετά από επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσων). Οι τεχνικοί μπορεί να διαφωνήσουν, αλλά έτσι θα γλυτώσεις την αλλαγή δέκτη!
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

θα ήθελα να ρωτήσω το support....το εξής:

σε οικία με πλήρες εγκατάσταση για λήψη του hotbird 13,
με αγορασμένο απoκωδικοποιητη nova, απο εμένα....

μπορώ να κάνω αίτηση παροχής υπηρεσιών nova......χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις......
να ενεργοποιηθεί κανονικά η ήδη υπάρχων κάρτα.....
και όσο χρησιμοποιώ την υπηρεσία να πληρώνω.
όταν θα θέλω να διακόψω να μπορώ να το κάνω, όποια χρονική στιγμή επιθυμώ, χωρίς πρόστιμα.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή - το θέμα είναι ότι με τοσυγκεκριμένο δέκτη έχω θέμα ΚΑΙ με το timeshift, και με αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά σε ότι αφορά το ondemand....
Έχω ήδη πάει το δέκτη για έλεγχο, και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά αναφορικά με το αν μπορούν να μου τον αλλάξουν σήμερα, αλλιώς θα πρέπει να τους ξαναπάω (Master & slave) τη Δευτέρα!
Και ερωτώ : αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να γίνει αλλαγή Σάββατο, γιατί χτες από την τεχνική υποστήριξη που με πήραν 9μιση το βράδυ -και μπράβο τους πάλι- μου υπέδειξαν να πάω το δέκτη στον αντιπρόσωπο σήμερα;
Μάλλον κάποιος εδώ διστάζει να αναλάβει την ευθύνη ...
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Οι συμβουλές-τρικ δούλεψαν ΟΛΕΣ! Να τις βάζαμε με κάποιον sticky τρόπο κάπου ώστε να μην ταλαιπωρηθεί αλλος;
Όπως καταλάβατε μου έδωσαν το δέκτη πίσω επειδή είναι Σάββατο και δεν μπορούσαν να πάρουν τηλέφωνο (!!!)
Αυτό που με ενόχλησε ήταν 1) ότι πήγα εγώ 13:55 να δω τι γίνεται -αν δεν είχα εγώ τη χρονική ευχέρεια να τρέξω δηλαδή, θα έμενα χωρίς nova για το ΣΚ; 2) μου είπαν πως δεν υποστηρίζεται το dongle στον 865 και κακώς το βάζω....Όλοι εσείς εδώ δηλαδή που ασχολείστε, δεν ξέρετε τι σας γίνεται σα να λέμε!
Με δύο λόγια, χωρίς το AVCLUB και το παρόν νήμα, παρ το αυγό και κούρευτο...
Τα λέμε από Δευτέρα
Ευχαριστώ πολύ όλους σας και συγγνώμη για το off topic
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aenaos15,

Σχετικά με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί στη γραμμή σου, έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει καλωδιακή βλάβη στην ευρύτερη περιοχή και θα ενημερωθείς με νεότερο sms για την εκτιμώμενη ημερομηνία επίλυσης.

Δημήτρης, Forthnet Support

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας, πραγματι στάλθηκε sms με εκτιμώμενο χρονο αποκατάστασης βλαβης μετα απο 15 ημερες!!!!!!!!!
Οκτωβριος 2015 - 5 χλμ απο το κεντρο της πρωτευουσας της Ελλαδος χωρις τηλεφωνο και διαδικτυο για 15 ημερες!!!!!
Τα σχολια περιττευουν!!!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,
θα ήθελα να ρωτήσω το support....το εξής:

σε οικία με πλήρες εγκατάσταση για λήψη του hotbird 13,
με αγορασμένο απoκωδικοποιητη nova, απο εμένα....

μπορώ να κάνω αίτηση παροχής υπηρεσιών nova......χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις......
να ενεργοποιηθεί κανονικά η ήδη υπάρχων κάρτα.....
και όσο χρησιμοποιώ την υπηρεσία να πληρώνω.
όταν θα θέλω να διακόψω να μπορώ να το κάνω, όποια χρονική στιγμή επιθυμώ, χωρίς πρόστιμα.

Στείλε μας τα στοιχεία του εξοπλισμού με ένα προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας, πραγματι στάλθηκε sms με εκτιμώμενο χρονο αποκατάστασης βλαβης μετα απο 15 ημερες!!!!!!!!!
Οκτωβριος 2015 - 5 χλμ απο το κεντρο της πρωτευουσας της Ελλαδος χωρις τηλεφωνο και διαδικτυο για 15 ημερες!!!!!
Τα σχολια περιττευουν!!!

Κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου που πραγματοποιήθηκε από την τεχνική μας διεύθυνση έχουν δρομολογιθεί ενέργειες επίλυσης σε συνεργασία με τον ΟΤΕ, καθώς βάσει του ρυθμιστικού πλαισίου από την ελληνική νομοθεσία την εποπτεία και τις τεχνικές εργασίες που απαιτούνται για το συγκεκριμένο κομμάτι του δικτύου εμπίπτουν στον καθολικό παρόχο.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Στείλε μας τα στοιχεία του εξοπλισμού με ένα προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε.

Κώστας, Forthnet Support


Σας 'εστειλα με pm τα στοιχεία,
σας ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Απλά σαν υπενθύμιση σας ενημερώνω ότι μέχρι και σήμερα
δεν έχω λάβει καμία κλήση σχετικά με τα εισιτήρια.
Μπορείτε να μου πείτε εάν θα τα παραλάβω κάποτε ή όχι?
Εάν όχι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα απλά θέλω να κλείσει το θέμα με κάποιο τρόπο και με μια σαφή απάντηση.
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Έχω κάνει σύνδεση Nova Sports από τα τέλη Αυγούστου. Αν και στο myaccount έβλεπα ένα ποσό εδώ και κάποιες εβδομάδες, λογαριασμό δεν έχω παραλάβει. Το περίεργο είναι ότι ενώ το ποσό αυξήθηκε τις τελευταίες ημέρες, εξακολουθώ να μην έχω πάρει λογαριασμό (δεν έχω ενεργοποιήσει το ebill) ενώ και στο myaccount δεν βλέπω να υπάρχει εγγραφή για λογαριασμό από την έναρξη της συνδρομής. Επειδή το ποσό αυξάνει, θα ήθελα να γνωρίζω τι ισχύει με την έκδοση λογαριασμού.

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλημέρα
Απλά σαν υπενθύμιση σας ενημερώνω ότι μέχρι και σήμερα
δεν έχω λάβει καμία κλήση σχετικά με τα εισιτήρια.
Μπορείτε να μου πείτε εάν θα τα παραλάβω κάποτε ή όχι?
Εάν όχι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα απλά θέλω να κλείσει το θέμα με κάποιο τρόπο και με μια σαφή απάντηση.
Ευχαριστώ πολύ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αποστολή των εισιτηρίων έχει πραγματοποηθεί στις αρχές του μήνα.

Θα ήθελες να μας επιβεβαιώσες σε προσωπικό μήνυμα τη διεύθυνση παραλαβής, ώστε να το ελέγξουμε;

Καλησπέρα. Έχω κάνει σύνδεση Nova Sports από τα τέλη Αυγούστου. Αν και στο myaccount έβλεπα ένα ποσό εδώ και κάποιες εβδομάδες, λογαριασμό δεν έχω παραλάβει. Το περίεργο είναι ότι ενώ το ποσό αυξήθηκε τις τελευταίες ημέρες, εξακολουθώ να μην έχω πάρει λογαριασμό (δεν έχω ενεργοποιήσει το ebill) ενώ και στο myaccount δεν βλέπω να υπάρχει εγγραφή για λογαριασμό από την έναρξη της συνδρομής. Επειδή το ποσό αυξάνει, θα ήθελα να γνωρίζω τι ισχύει με την έκδοση λογαριασμού.


Ευχαριστώ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε;


Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά από το Forthnet Support για την άμεση εξυπηρέτηση που μου παρείχαν ώστε να λάβω την προσφορά.Μέσα σε 2 μέρες είμαι κομπλέ, ενεργοποιημένος και με τον καινούργιο δέκτη:a0210:
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα TerI,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επί την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι όσον αφορά τον καινούργιο δέκτη. Είναι όλα καλά,έχει αναβαθμιστεί από τον τεχνικό, έχει άμεση απόκριση στα κανάλια και δεν υπάρχουν κολλήματα.
Απλά το μόνο θεματάκι είναι κάθε φορά που αλλάζω κανάλι μόλις δείχνει την εικόνα μένει λίγο στατική για ένα δευτερόλεπτο και μετά συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Υποθέτω ότι αυτό μάλλον είναι θέμα του δέκτη μιας και δεν το είχα με τον δέκτη του προηγούμενου παρόχου που είχα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα TerI,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου, θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ξέρετε αν και πότε θα γίνει αναβάθμιση του Novago για Android 6;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα manosfp,

Σύντομα θα είναι διαθέσιμη η αναβάθμιση της εφαρμογής για την υποστήριξη της νέας έκδοσης του λειτουργικού Android 6.0, ωστόσο δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιο ανακοινώσιμο χρονοδιάγραμμα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.