*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Δεν ξέρω αν γίνομαι απαιτητικός, θεωρώ όμως ότι θα έπρεπε να μας ενημερώνατε με κάποιο τρόπο (από το app, με SMS, στο site) ότι η εφαρμογή δε συνεργάζεται με Android 6. Αν το ήξερα δε θα αναβάθμιζα...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα manosfp,

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.Προσπαθώ να κάνω αναβάθμιση του δέκτη μου 831 μέσω του my account αλλά βγάζει συνέχεια αποτυχία.
Εχω κάνει reset και εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά και πάλι δεν κάνει τίποτα.

Μπορείτε να στείλετε εσείς την αναβάθμιση ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα music_1896,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με ένα screenshot από το μήνυμα σφάλματος που λαμβάνεις κατά τη προσπάθεια αναβάθμισης μέσω του My Account, ώστε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Θα θέλαμε να συντονιστείς στο κανάλι Novasports1 (Θέση 302) ώστε να πραγματοποιήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες από τη πλευρά μας στον ενεργό δέκτη σου.

Επίσης, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν ο δέκτης που χρησιμοποιείς στο Εξοχικό είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή, ώστε να φροντίσουμε για ανάλογες ενέργειες;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εχω συντονισει τον δεκτη στο καναλι που ειπατε.

Ο δεκτης που ειναι στο εξοχικο ειναι εκτος ρευματος τωρα.Αυριο θα παω και θα σας ενημερωσω απο εκει.
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη αναβάθμισης του ενεργού δέκτη σου.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο δέκτης σου δε θα πρέπει να αποσυνδεθεί από το ρεύμα κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εχει ξεκινησει η αναβαθμιση και ειναι περιπου στα μισα.

Οταν τελειωσει πρεπει να κανω εργοστασιακες ρυθμισεις και απενεργοποιηση των περιβαλλοντικων ρυθμισεων ;
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να προχωρήσεις σε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων του δέκτη σου με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης, ακολουθώντας πλέον τη διαδρομή :

Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις

καθώς και να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:

Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή

Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρουμε ότι κατόπιν της αναβάθμισης, τυχόν ρυθμίσεις Γονικού Ελέγχου χρειάζεται να προγραμματισούν εκ νέου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Κατι διαφορετικό να ρωτήσω, το kontra από την θεση 852 δεν μπορεί να μπει μέσα στην ομάδα 1ΧΧ όπου είναι τα υπόλοιπα ελληνικά κανάλια; εκεί δεν είναι η σωστή θέση του; υπάρχει κάποιος λόγος που βρίσκεται στην ομάδα 8ΧΧ;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Η αναβαθμιση εγινε μια χαρα.Ευχαριστω πολυ.Αν δεν τα καταφερω αυριο με τον αλλο δεκτη θα σας ξαναενοχλησω.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Κατι διαφορετικό να ρωτήσω, το kontra από την θεση 852 δεν μπορεί να μπει μέσα στην ομάδα 1ΧΧ όπου είναι τα υπόλοιπα ελληνικά κανάλια; εκεί δεν είναι η σωστή θέση του; υπάρχει κάποιος λόγος που βρίσκεται στην ομάδα 8ΧΧ;

Σε ευχαριστούμε για την σχόλιο σου και θα μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.


Η αναβαθμιση εγινε μια χαρα.Ευχαριστω πολυ.Αν δεν τα καταφερω αυριο με τον αλλο δεκτη θα σας ξαναενοχλησω.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

παρακαλώ θα ήθελα ενημέρωση λογαριασμού διότι έχω κάποιες απορίες
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με το ζήτημα που αντιμετωπίζεις, καθώς και με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδρομής σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την Forthnet όλα εντάξη
 
Re: *** Nova official support ***

Εχω στειλει pm για εσφαλμενη χρεωση καναλιων HD. Παρακαλω ενημερωστε με.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και από εδώ socmaster,

Έχουμε λάβει το pm που αναφέρεις και έχουμε ήδη απαντήσει.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα.επειδη ειχα τον αποκωδικοποιητη εκτος ρευματος δεν εγινε αναβαθμιση,προσπάθησα χειροκινητα αλλα δεν μου βρισκει νεα αναβαθμιση,μπορειτε να με βοηθήσετε? ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paolo222,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα γίνει αυτόματα μέσω δορυφόρου το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα, αρκεί να είναι συνδεδεμένος στο ρεύμα και με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Ωστόσο, υπενθυμίζουμε ότι παρέχεται η δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης του δέκτη Novabox, μέσω της υπηρεσίας My Account.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.