*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Έστειλα pm
και εγώ ευχαριστώ Αλέξη
Καλή συνέχεια και σε εσένα και σε όλα τα παιδιά εκεί.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Ενω εδώ και ενάμιση μηνα βλέπω κανονικά NovaGo σε ένα ταμπλετ. εδώ και δυο μέρες μόλις πάω να δω ένα κανάλι μου πετάει μήνυμα το υλικο αυτο δεν ειναι διαθεσιμο για την συσκευη σας.
Τι φταίει.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα johnarosagr,

Αν θέλεις στείλε μας τον αριθμό κάρτας Nova και το username της υπηρεσίας ΝovaGO μαζί με το μοντέλο της συσκευής σου με ένα pm ώστε να το ελέγξουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Τα εστειλα.
Το θέμα είναι οτι μέχρι προχθές έβλεπα κανονικά. Ξαφνικά χωρίς να γίνει καμία αναβάθμιση μου πετάει το μηνυμα
 
Re: *** Nova official support ***

H συσκευή που αναφέρεις απαιτεί εξωτερική οθόνη ώστε να παρακολουθήσεις το περιεχόμενο της υπηρεσίας. Όπως περιγράφεται και στο FAQ της υπηρεσίας δεν υποστηρίζονται εξωτερικές οθόνες.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

θα θελα γενικα να ευχαριστησω τα παιδια που ειναι σαυτο το φορουμ απο το support της nova , για την αμεση ανταποκριση σε συνεργασια με την εξυπηρετηση της nova .
Ειναι μια ευχαριστη εκπληξη στην εξυπηρετηση εταιρειων στην Ελλαδα .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα npil,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

όσοι θελουν να προμηθευτούν τον νέο novabox μπορούν να το κανουνε απο καποιο κατάστημα; Πόσο ειναι η τιμή του;
 
Re: *** Nova official support ***

Προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση σε ένα κινέζικο κινητό με android 5.0.1 , και πατώντας ένα πρόγραμμα σε κάποιο κανάλι μου λέει "Pllayback for this video is not supported on the current device "
Υπάρχει τρόπος να το ξεπεράσουμε . Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geobas,

Εφόσον δεν βρίσκεται στην λίστα των υποστηριζόμενων συσκευών δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι στο οποίο να μπορούμε να παρέμβουμε καθώς πιθανότατα οφείλεται σε θέμα hardware.

Μπορείς να δεις την λίστα των συμβατών συσκευών εδώ στην επιλογή "Πως βλέπω".

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλή σας ημέρα. Έχω τον 831 με την αναβάθμιση. Μου χάλασε το τηλεκοντρολ και πήρα το καινούργιο από κατάστημα Forthnet. Στην αρχή έπαιζε μιά χαρά μέχρι που πριν 10 ημέρες παρουσιάστηκε μία βλάβη στην εγκατάσταση μου. Ήρθε ο τεχνικός αλλάξαμε πιάτο και με αρχική εκγατάσταση επανήλθε και το σήμα της NOVA. Το τηλεκοντρολ όμως έγινε πολύ αργό. Τι μπορεί να συμβαίνει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα spyges,

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις επαναφορά αρχικών παραμέτρων στο δέκτη σου.
(Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις).

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:
(Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή)

Σε περίπτωση που διαπιστώσεις ότι παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας ποιες ημερομηνίες παρατήρησες το ζήτημα που αναφέρεις καθώς και ποιες σειρές αφορούσε.


Δημήτρης, Forthnet Support
Το έκανε πάλι μέσα σε μια βδομάδα. Γενικά έχω βάλει συνολικά 4 σειρές να εγγράφονται, χωρίς να γράφω κάτι παράλληλα ώστε να μην δημιουργείτε conflict. Το έκανε στη σειρά Gotham τωρα ενώ την προηγούμενη φορά στο blindspot όπου έκανα επαναφορά εργοστασιακών και λύθηκε. Απ' ότι κατάλαβα σε σειρές του Novacinema γιατί Δευτέρα 2 σειρές που είχα σε FOX γράφτηκαν κανονικά. Χθες απέτυχε να γράψει το Gotham και βλέπω ότι θα ξαναπροσπαθησει σήμερα. Επισυνάπτω και φωτο. Θα δω το βράδυ (πιθανόν δεν θα το γράψει) και θα στείλω φωτο. Άλλη εγγραφη όπως βλέπεται δεν είναι προγραμματισμένη.
uploadfromtaptalk1446731579114.jpg

Σας θυμίζω ότι την τελευταία φορά λύθηκε με επαναφορά εργοστασιακών αλλά δεν γίνεται κάθε εβδομάδα να γίνεται αυτή η διαδικασία. Αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Ευχαριστώ
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Από σχετικό έλεγχο που πραγματοποιήσαμε, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν παρουσιάστηκε κάποιο ζήτημα στην παροχή της υπηρεσίας.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που επιθυμείς να γράψεις το σημερινό επεισόδιο της σειράς Gotham που θα προβληθεί στις 23:55, εφόσον έχεις προγραμματίσει εγγραφή όλου του κύκλου μέσω της αυτόματης εγγραφής σειρών, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις διαγραφή του προγραμματισμού του κύκλου και εκ νέου προγραμματισμό. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα πραγματοποιηθεί η εγγραφή.

Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις ζήτημα στην εγγραφή περιεχομένου, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τα στατιστικά λήψης του σήματος στα 2 tuners του δέκτη σου, τη δεδομένη στιγμή.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Όντως δεν το έγραψε ξανά το επεισοδιο. Δεν πρόλαβα να κάνω διαγραφή και ξανά προγραμματισμό.Τα στατιστικά είναι 80% και 100% και στα δυο.Ούτε μια βδομάδα δεν είχα που έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.
b7b536c008e79ca7ad08a3a5c20dfd29.jpg


Όπως βλέπεται έχει προγραμματίσει για σήμερα το blindspot. Νομίζω ότι δεν θα τη γράψει και αυτή.Έτσι έκανε και παλιότερα.Χρειάζεται να κάνω διαγραφή και ξανά προγραμματισμό και για αυτή τη σειρά?
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα pankostas,

Ο προγραμματισμός εγγραφής για τη προβολή του σημερινού επεισοδίου Blindspot, είναι σωστός.

Ωστόσο, για το ζήτημα που παρουσιάζεται, θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί έλεγχος του δέκτη σου (δωρεάν) σε ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν αντικ/ση εξοπλισμού NOVA.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

δεν ειναι καποιο προβλημα του συγκεκριμενου δεκτη. και σε μενα κολλαει το 2 tuner πολυ συχνα και δεν κατεβαζει το ondemand.θελει επαναφορα εργοστασιακων περιπου καθε 2-3 βδομαδες αλλιως κολλαει.

γνωριζετε κατι για το ondemand μεσω ethernet? ποτε περιπου θα γινει
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sakels,

Αναφορικά με το ερώτημά σου, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση ώστε να σου μεταφέρουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Τελικά ο sakels έχει δίκιο. Διαπίστωσα ότι στο 2ο tuner στην ένδειξη "Συχνότητά" δεν έδειχνε τίποτα. Έκανα πάλι καλου κακου επαναφορά εργοστασιακών και τώρα δείχνει 12130 . Οπότε πιθανόν φταίει αυτό. Αν μπορείτε ρε παιδιά να το προωθήσετε ότι κολλάει το 2ο tuner μήπως είναι θέμα software και σε μελλοντική αναβάθμιση να το διορθωσουν. Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε.
 
Status
Not open for further replies.