*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Τελικά δεν έφταιγε αυτό. Μόλις διαπίστωσα ότι ούτε το blindspot έγραψε. Πιθανόν υπαρχει πρόβλημα με το Novacinema. γιατι στο fox δεν το παρατήρησα. Τέλος πάντων , θα κάνω υπομονή για κάνα update.
 
Re: *** Nova official support ***

αυτην την στιγμη δεν μπορω να μπω στο novago.δεν ανοιγει καν η πρωτη σελιδα!εχει προβλημα η ειναι μονο δικο μου?
 
Re: *** Nova official support ***

Τελικά δεν έφταιγε αυτό. Μόλις διαπίστωσα ότι ούτε το blindspot έγραψε. Πιθανόν υπαρχει πρόβλημα με το Novacinema. γιατι στο fox δεν το παρατήρησα. Τέλος πάντων , θα κάνω υπομονή για κάνα update.

Σύμφωνα με όσα αναφέραμε και στο #3477, εφόσον το ζήτημα παραμένει, θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί έλεγχος του δέκτη σου (δωρεάν) σε ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν αντικ/ση εξοπλισμού NOVA.

αυτην την στιγμη δεν μπορω να μπω στο novago.δεν ανοιγει καν η πρωτη σελιδα!εχει προβλημα η ειναι μονο δικο μου?

Καλησπέρα lousio77,

Δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο ζήτημα με την υπηρεσία.

Αρχικά θα πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι το laptop σου πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές που αναφέρονται στο FAQ της υπηρεσίας NovaGO. Να υπενθυμίσουμε ότι η υπηρεσία δε λειτουργεί εφόσον στο laptop έχει συνδεθεί εξωτερικό monitor/τηλεόραση μέσω hdmi/vga/dvi.

Θα προτείναμε να γίνει και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser που χρησιμοποιείς.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Και τα τρία (επί τρία) USB Stick που υπάρχουν στη σελίδα http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3801 είναι συμβατά; Γιατί μόνο στο πρώτο (το Sandisk Cruzer Edge 8GB) γράφει ότι είναι πιστοποιημένο. Μπορώ να πάρω είτε ίδιας μάρκας μεγαλύτερο είτε κάποιο απ' τα άλλα τα μεγαλύτερα που αναφέρονται;
Γιατί δοκίμασα ένα Kingston Traveller 16GB που είχα αλλά η αφού γίνει η διαμόρφωση και δηλώνεται ότι η συσκευή θα χρησιμοποιηθεί για για προσωρινή μνήμη/εγγραφές, παίρνω το μήνυμα ότι δεν υπάρχει MSK (Error 101-29).
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gmallos,

Πριν προβείς σε κάποια ενέργεια θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τον αριθμό κάρτας σου με ένα pm ώστε να ελέγξουμε ότι όλα στην υπηρεσία σου είναι εντάξει;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα gmallos,

Καθώς δεν έχουμε λάβει κάποιο προσωπικό μήνυμα, εάν θέλεις δοκίμασε εδώ.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερωτηση , (η οποια μπορει να εχει ξαναγινει) σαν νεος στη nova . Το μπλε πλαισιο που εμφανιζεται κατα διαστηματα (κυριως σε live) με τους κωδικους της nova , υπαρχει η δυνατοτητα να ειναι πιο μικρο ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα npil,

Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ΟΚ. Ευχαριστώ, το ξαναέστειλα, ελπίζω αυτή τη φορά να πήγε καλά.
 
Re: *** Nova official support ***

1.Πριν την αναβαθμιση , οταν ηθελα να ταξινομησω τα καναλια σε ενα προσωπικο μπουκετο (favorite) απλα τα εκανα προσθηκη με την σειρα που ηθελα .Τωρα δεν βλεπω να πιανει.Πως τα ταξινομω με την σειρα που θελω ?

2.Οταν αλλαζω τα καναλια επανω ψηλα εμφανιζεται μια μπαρα- search (κατι θα επελεξα κατα λαθος φανταζομαι) .Πως απενεργοποιειται αυτη ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα rider,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τη νέα αναβάθμιση δεν υπάρχει η δυνατότητα ταξινόμησης των καναλιών με τη σειρά που επιθυμεί ο συνδρομητής σε προσωπικό μπουκέτο και τα κανάλια τοποθετούνται με την αρίθμηση που έχουν ήδη, είτε στο μπουκέτο της Nova είτε σε οποιοδήποτε άλλο μπουκέτο.

Αναφορικά με το 2ο ερώτημά σου, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, καθώς και να μας παραθέσεις μια σχετική εικόνα;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Δυσκολο να παραθεσω σχετικη εικονα .Μια λευκη μπαρα ειναι με ενα εικονιδιακι αριστερα .Στο εικονιδιακι τωρα βγαζει μια κοκκινη παυλα .Eπισης κατα την εναλλαγη των καναλιων βγαζει πληροφοριες του προγραμματος απο κατω (δεν θυμαμαι αν ετσι ειναι το κανονικο του).Ψιλα γραμματα αυτα , αλλα λεω μηπως καθυστερουν την εναλλαγη των καναλιων (ειδικα η μπαρα)
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, καθώς και να μας παραθέσεις μια σχετική εικόνα από τη μπάρα την οποία μας αναφέρεις.

Σε κάθε περίπτωση, θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων στο δέκτη σου (Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις) και εφόσον διαπιστώσεις ότι παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις εκ νέου.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε αρχικές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:
Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το πρόβλημα λύθηκε μετά από δυο τρεις παρεμβάσεις από την υποστήριξη!

Να ευχαριστήσω κι από δω.
 
Re: *** Nova official support ***

Και εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Λοιπόν καλησπέρα επανέρχομαι στο θέμα του προγραμματισμού σειρών. Έχω συνολικά 4 σειρές που προγραμματίζω για εγγραφή. 2 από τα Novacinema (Gotham και Blindspot) και 2 από το Fox(The walking dead και Homeland) . Αυτό που παρατήρησα και τελικά είναι επιβεβαιωμένο είναι ότι οι σειρές του Fox εγγράφονται κανονικά ΟΛΑ τα μελλοντικά επεισόδια ενώ αυτά από το Novacinema δεν γίνεται η προγραμματιζομενη εγγραφη. Βγάζει ένα τρίγωνο στις "μελλοντικές εγγραφές" Μόλις ολοκληρωθεί το επεισόδιο. Όταν πατάω "Rec" εγγράφεται κανονικά. Οπότε το σίγουρο είναι ότι δεν είναι θέμα να πάω στο σέρβις τον αποκωδικοποιητή μου.
Και επειδή μιλάω με αποδειξεις:
Εδώ φαίνεται η αδυναμία εγγραφής ενώ υπάρχει κανονικά ή διπλή κόκκινη ένδειξη "R" και χωρίς να υπάρχει διένεξη με άλλη εγγραφή.
d89078111d0dac44bfbd3517f9ff6291.jpg


Και εδώ από την σημερινή προγραμματισμένη εγγραφή χωρίς επαναφορά εργοστασιακών κτλ.
6fa76905110ed2fc9147b7da6239d4a5.jpg


Παρακαλώ να το προωθήσετε στους αρμόδιους. Ευχαριστώ.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα πληρωσα προχθες μεσω Internet banking το λογαριασμο μου (50,49 ),μπηκα πριν λιγο στο myaccount και βλεπω υπολοιπο προς πληρωμη 34
 
Status
Not open for further replies.