*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimtz,

Για τη συμπεριφορά που παρουσιάζεται στο δέκτξ σου θα προτείναμε, έχοντας μαζί σου τον δέκτη και το usb dongle που χρησιμοποιείς για τη λήψη των επίγειων ψηφιακών καναλιών, να επισκεφθείς ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του εξοπλισμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ok σας ευχαριστω πολυ
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους
σε λίγες μέρες λήγει το συμβολαιο μου με την Forthnet, θα ήθελα από εσάς νέα προσφορά απο εσάς .Με την προϋπόθεση χωρίς το nonacinema1 και novasports1
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis, και καλή χρονιά!

Έχουμε ενημερώσει τους συναδέλφους να το ελέγξουν και να σε καλέσουν.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλη εβδομάδα. Ομοίως με τον προηγούμενο φίλο λήγει και σε εμένα τέλος του μήνα η δέσμευση του συμβολαίου μου. Θα ήθελα να με καλέσει απο το αρμόδιο τμήμα ένας συνάδελφος σας να επαναδιαπραγματευτούμε την ανανέωση του συμβολαιου μου. Τα στοιχεία μου ίσως τα βρείτε απο παλαιότερη επικοινωνία μας, αν οχι πείτε μου να σας τα στείλω εκ νέου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα cmoustakas,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις εκ νέου με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας και Καλή Χρονιά!
Είμαι συνδρομητής στη forthnet αλλά και στη Nova από τα πρώτα χρόνια των εταιρειών. Σήμερα είμαι κάτοχος σε Triple Play πακέτο το οποίο λήγει σε λίγες μέρες. Έχω επικοινωνήσει με την forthenet δυο φορές προκειμένου ως παλιός πελάτης και με δεδομένου της οικονομικής κατάστασης να τύχω ευνοϊκότερου συμβολαίου. Μου απάντησαν ότι το μόνο δώρο που μπορούν να μου κάνουν στο πακέτο είναι η δωρεάν υπηρεσία των κινητών τηλέφωνων. Ως εκ τούτου σαν πλέον δυσαρεστημένος πελάτης κατέφυγα χθες σε τηλεφωνική επικοινωνία και μετά από δελεαστικό πακέτο στον ΟΤΕ, όπου και μεθαύριο Πέμπτη θα μου στείλουν τον Κούριερ για την υπογραφή των σχετικών συμβολαίων. Ερωτάται, μπορεί να υπάρξει από την forthnet τέτοια προσφορά ώστε να αποτραπεί η περαιτέρω υπογραφή μου με τον ΟΤΕ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Δημήτρης.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dkamp7,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά, καλή χρονιά σε όλους σας εκεί στο support και να σας ευχαριστήσω που πάντα ψάχνετε για λύσεις στα θέματα μας.
Να ρωτήσω κάτι σχετικό με το NOVAGO, στα novacinema1 + novacinema2 πολλές φορές εκεί που βλέπουμε ταινία "επαναλαμβάνει" αρκετές φορές την ίδια σκηνή, δηλαδή παίζει μια σκηνή και ξαφνικά μετά από 10λεπτο ξαναρχίζει η αναπαραγωγή ξανά από την ίδια σκηνή. Δεν είναι μόνο θέμα δικό μου αλλά το έχουν παρατηρήσει και άλλα μέλη από εδώ, δείτε εδώ :http://avclub.gr/forum/showthread.php/109120-NovaGO?p=1057560105 posts 4525,4526,4527.. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; μπορείτε να ενημερώσετε τους αρμόδιους για να διορθωθεί;
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά, καλή χρονιά σε όλους σας εκεί στο support και να σας ευχαριστήσω που πάντα ψάχνετε για λύσεις στα θέματα μας.
Να ρωτήσω κάτι σχετικό με το NOVAGO, στα novacinema1 + novacinema2 πολλές φορές εκεί που βλέπουμε ταινία "επαναλαμβάνει" αρκετές φορές την ίδια σκηνή, δηλαδή παίζει μια σκηνή και ξαφνικά μετά από 10λεπτο ξαναρχίζει η αναπαραγωγή ξανά από την ίδια σκηνή. Δεν είναι μόνο θέμα δικό μου αλλά το έχουν παρατηρήσει και άλλα μέλη από εδώ, δείτε εδώ :http://avclub.gr/forum/showthread.php/109120-NovaGO?p=1057560105 posts 4525,4526,4527.. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; μπορείτε να ενημερώσετε τους αρμόδιους για να διορθωθεί;
Ευχαριστώ.

Καλησπέρα algedan και Καλή Χρονιά!

Σχετικά με το ζήτημα που αναφέρεις δεν διαπιστώνεται κάποιο ζήτημα στην παροχή της υπηρεσίας από μέρους μας. Ωστόσο θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η ποιότητα παροχής της υπηρεσίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη τόσο με το διαθέσιμο bandwidth της γραμμής σου, όσο και με την ποιότητα λειτουργίας του ασυρμάτου δικτύου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά σας εύχομαι.Γράφω εδώ για πρώτη φορά μιας και μέλος σας με ενημέρωσε για την ύπαρξη του φόρουμ.Είμαι πάνω από 4 χρόνια στη forthnet και έχω το start pack +novasports1 με 29.90 μαζί με αστικά και κινητά. Δέχτηκα πρόταση από τον ΟΤΕ να πάω στο δίκτυο τους με το ποσό των 42,90 φουλ πακ με όλα τα αθλητικα και σινεμά .Αμέσως κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο 210 6602000 και ζήτησα και από εσας να μου δώσετε το full pack με τα αστικα και τα κινητα χωρις hd ή διεθνή στα 49.90 και δεν το συζητούσαν καν.Αντίθετα μου πρότειναν 54.90..Το ερώτημα είναι α) σε εμένα που πληρώνω 4 χρόνια μου προτείνετε τα ίδια που δίνετε στους νέους συνδρομητές? β)το πακέτο που ζητάω το έχει πάρει πολύς κόσμος όπως πρόλαβα να διαβάσω και μάλιστα ακόμα και με 39.90....Επειδή δεν θέλω να φύγω αλλά θα αναγκαστώ ζητώ αν μπορείτε εσείς να ξαναδείτε το θέμα μου


Σας ευχαριστώ πολύ και εσάς και το φόρουμ που μας φιλοξενεί
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα AXRIS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Υπενθυμίζεται στα μέλη,να μην δημοσιοποιούν τα προσωπικά τους στοιχεία,στα μηνύματα που αναρτούν.Εφόσον τους ζητηθεί από το support,μπορούν να τα στείλουν εκεί με pm.

Ευχαριστώ!
 
Re: *** Nova official support ***

Έχετε απόλυτο δίκιο,πρώτο μου μήνυμα ήταν.Θα διαβάσω τους όρους χρήσης.Σας ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα , να ρωτησω κατι αντιμετωπιζω ενα προβλημα δεν μπορω να μπω στο νοβα ακουντ ξερουμε γιατι εδω και δυο μερες μου το κανει και μου βγαζει αυτο μηνυμα

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη

Λυπούμαστε, η συγκεκριμένη ενέργεια που ζητήσατε δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί αυτή τη στιγμή.

Μπορείτε να προσπαθήσετε ξανά πατώντας εδώ

παταω αλλα παλι το ιδιο . Ξερουμε ποτε θα λειτουργησει ξανα ; .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα events1979,

Σε ελέγχους που έχουμε πραγματοποιήσει δεν διαπιστώθηκε κάποιο ζήτημα με την υπηρεσία.
Θα προτείναμε να κάνεις εκκαθάριση δεδομένων ή και να δοκιμάσεις με άλλο browser.

Αν παραμένει κάποιο ζήτημα ενημέρωσε μας εκ νέου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εχω τον δεκτη 831 και τον χρησιμοποιω ως επιγειο χωρις να εχει συνδεση στην NOVA .Μπορω να κανω αναβαθμιση? Με συνδεση nova χρησιμοποιω τον 865.
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα palm238,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τον αριθμό της κάρτας ή τον σειριακό του συγκεκριμένου αποκωδικοποιητή ώστε να ελέγξουμε το ενδεχόμενο που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

παιδιά γεια!
τα στοιχεία μου τα έχετε και από προηγούμενες επαφές, έχω ένα πρόβλημα. Έχω novacinema all + novasports all και καθώς έκανα ζάπινγκ μου έβγαλε μόνο στο novasports7 μήνυμα Ε16-4 και μου λέει να επικοινωνήσω με το 18345, έχω ήδη κάνει και σάρωση και επανεκκίνηση του δέκτη 831 και το πρόβλημα παραμένει. Ξέρω ότι αυτή την ώρα το κανάλι δεν λειτουργεί αλλά δεν θα έπρεπε να έβλεπα στατική κάρτα; Σας παρακαλώ ελέγξετε και ενημερώστε με.
Ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.