*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το παραπάνω. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κανάλι NovaSports7 εμφανίζει Ε16-4 λόγω τεχνικών εργασιών. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, το πρόγραμμα θα ακολουθήσει την κανονική του ροή.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη, με ηρέμησες.
Α! και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά εκεί (ειδικά στα παιδιά που είναι και θα είναι σε βραδινή βάρδια), το εννοώ γιατί είστε σε τρελλές ώρες διαθέσιμοι!
Καλή συνέχεια και καλή ξεκούραση αν τελειώνετε.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα είμαι χρόνια πελάτης nova Και forthnet,φέτος ενώ είχα ζητήσει μια συγκεκριμένη προσφορά στα 29.90 Όλα τα novacinema μου είπανε ότι δεν υπάρχει και ότι μόνο το novacinema 1 μπορειται να δώσετε εγώ σκέφτηκα λοιπόν και αργότερα μαθαίνω ότι σε συγγενικό μου άτομο τα δώσατε χωρίς καν να σας το ζητήσει θα ήθελα να πάρω και εγώ την ίδια προσφορά όπως δέχομαι κάθε χρόνο και δεσμεύομαι και είμαι σωστός σε όλα απέναντί σας
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα και χρονια πολλα. Υπαρχει περιπτωση να δω κατι καλυτερο απο τις παρακατω μετρησεις στον τομεα του internet ;
Ping : 53
Downloand : 4.47
Upload : 0,57
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή χρονιά!

Καλησπέρα είμαι χρόνια πελάτης nova Και forthnet,φέτος ενώ είχα ζητήσει μια συγκεκριμένη προσφορά στα 29.90 Όλα τα novacinema μου είπανε ότι δεν υπάρχει και ότι μόνο το novacinema 1 μπορειται να δώσετε εγώ σκέφτηκα λοιπόν και αργότερα μαθαίνω ότι σε συγγενικό μου άτομο τα δώσατε χωρίς καν να σας το ζητήσει θα ήθελα να πάρω και εγώ την ίδια προσφορά όπως δέχομαι κάθε χρόνο και δεσμεύομαι και είμαι σωστός σε όλα απέναντί σας

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες Nova 3play με διαφορετικά χαρακτηριστικά οι οποίες καλύπτουν διάφορες ομάδες συνδρομητών. Ωστόσο για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τα παραπάνω θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα pm.

Καλημερα και χρονια πολλα. Υπαρχει περιπτωση να δω κατι καλυτερο απο τις παρακατω μετρησεις στον τομεα του internet ;
Ping : 53
Downloand : 4.47
Upload : 0,57

Θα μπορούσες να μας στείλεις εκ νέου τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος;

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Επανέρχομαι στο πρόβλημα που δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση στο δέκτη μέσα από το myaccount.
Έχουν περάσει 3 εβδομάδες και δεν έχω κάποια ενημέρωση.

Τα στοιχεία μου τα έχετε από προηγούμενη επικοινωνία μας.


Το μήνυμα που βγάζει είναι το εξής:
" Η αποστολή της εντολής αναβάθμισης του αποκωδικοποιητή σου απέτυχε.

Παρακαλώ προσπάθησε ξανά σε μερικά λεπτά. "
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Για το ζήτημα μη δυνατότητας αναβάθμισης του εξοπλισμού σου μέσω του My Account που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, σύμφωνα και με όσα είχαμε αναφέρει στο προσωπικό μήνυμα που μας είχες στείλει, πραγματοποιείται έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα.

Ωστόσο, θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας καθώς και αν αυτή τη στιγμή ο δέκτης σου είναι ενεργός;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Για το ζήτημα μη δυνατότητας αναβάθμισης του εξοπλισμού σου μέσω του My Account που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, σύμφωνα και με όσα είχαμε αναφέρει στο προσωπικό μήνυμα που μας είχες στείλει, πραγματοποιείται έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα.

Ωστόσο, θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας καθώς και αν αυτή τη στιγμή ο δέκτης σου είναι ενεργός;

Αλέξης, Forthnet Support


Σας τα έστειλα, αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι από τις 29/12 που τα είχα στείλει.......
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι ενέργειες για το εκάστοτε ζήτημα που ενδεχομένως να εμφανιστεί απαιτεί και τον ανάλογο χρόνο.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για την συμμετοχή μας στο φόρουμ έχουνε αποδεχτεί κάποιους κανόνες κατά την εγγραφή μας. Για την συμμετοχή μας στο παρόν νήμα υπάρχουν κάποιοι επιπρόσθετοι κανόνες, που αναφέρονται ρητά στο πρώτο post και τους οποίους μερικοί αρνούνται να τους λάβουν υπ' όψιν τους.

Παράκληση της Δ.Ο.: Πριν ποστάρουμε σε αυτό το νήμα να διαβάζουμε το πρώτο μήνυμα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας,

Εχω ενα προβλημα με την συνδρομη μου αλλα αυτη την στιγμη βρισκομαι στο εξωτερικο και δεν εχω τηλεφωνο εποικινωνιας.
Μπορω να σας στειλω pm με περισοτερες λεπτομερειες παρακαλω ?

Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα George Syranastasis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Βεβαίως, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου καθώς και με το ζήτημα το οποίο αντιμετωπίζεις, ώστε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα!πως μπορώ να απευθυνθώ στο τμήμα αναβαθμισεων για να προτείνω διορθώσεις στο λογισμικό των δεκτών?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiris4,

Μπορείς να μας ενημερώσεις με σχετικό pm για τις όποιες παρατηρήσεις σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να με ενημερωσετε επισημως, αν θα μεταδοθουν φετος ζωντανα τα Οσκαρς και απο το novago. Δεν μιλαω για μαγνητοσκοπηση μετα αλλα για ζωντανη μεταδοση. Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,υπαρχει ενα υπολοιπο στον λογαριασμο μου που δεν σβηνει,εχω στειλει πιο παλια και pm
και νομιζω πως τελειωνει ο χρονος του συμβολαιου μου,πρεπει να κανω κατι για να επεκταθει?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giopage,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για το ζήτημα του υπολοίπου το οποίο μας αναφέρεις, ελέγχεται από το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Αναφορικά με το 2ο ερώτημά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η συγκεκριμένη προσφορά η οποία έχει αποδοθεί στη συνδρομή σου, είναι για πάντα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.