*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα king2009,

Αρχικά σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα king2009,

Αρχικά σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
Βεβαιως σας στέλνω μήνυμα με το τηλέφωνο μου

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα και απο εμένα,

εχω nova3play full και πληρώνω με πιστωτική κάρτα. Τον προηγούμενο μήνα έληξε η παλια πιστωτική και μεχρι να ενεργοποιηθεί η καινούρια υπηρξε ενα κενό στο οποίο ήταν και η πληρωμη του λογαριασμου, που τελικά δεν έγινε... Το κατάλαβα μπαίνοντας στο myaccount και είδα οτι θα μου χρεώσει και τους δύο μήνες στην επόμενη πληρωμή (τέλος Αυγούστου δηλαδή). Τι πρέπει να κάνω? Σκοπεύω να περιμένω να πληρωθούν και οι δύο αυτόματα... υπάρχει πιθανότητα φραγής της υπηρεσίας?

Ευχαριστώ πολύ!
 
Καλησπέρα lamprost,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα;

Αλέξης, Nova Support
 
Εστειλα pm με τα στοιχεια της συνδεσης,

ευχαριστώ για την αμεση απάντηση!
 
Καλησπέρα σας.
Στο σπίτι των γονιών μου υπάρχει συνδρομή 3play με full pack Nova, για την οποία δεν υπάρχει πια κάποια δέσμευση συμβολαίου εδώ και 1,5-2 χρόνια περίπου. Μέχρι πριν λίγο καιρό ο λογαριασμός ήταν 59,90 και μετά τους νέους φόρους έχει πάει σχεδόν 65 . Επειδή ακόμα και το 59,90 ήταν πολύ ακριβό σε σχέση με τις προσφορές που κυκλοφορούν, μιλήσαμε με το 18345 για να δούμε τι καλύτερο μπορεί να γίνει, μιας και επιπλέον είμαστε πολύ παλιοί συνδρομητές της NOVA από τα πρώτα χρόνια του Filmnet ακόμα. Δυστυχώς όμως, μας είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν ήταν 53 χωρίς τα Cinema.
Επειδή δεν θα θέλαμε να μπούμε στη διαδικασία να πάρουμε προσφορά από τον ανταγωνισμό, ώστε μετά να μας δώσει η Nova καλύτερη τιμή όπως γίνεται συνήθως και επειδή δεν θεωρούμε ότι δεν είναι και η καλύτερη αντιμετώπιση για 20 χρόνια συνδρομητή, θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείτε εσείς να κοιτάξετε την περίπτωση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλημέρα kvate,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου και να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Αφού συγχαρώ για το νέο ios και Android app του myacount θα σημειώσω ότι μέσω αυτού ακόμα δεν μπορούμε να διαχειρηστουμε την υπηρεσία nova εξοχικο.
Το γνωριζετε? ?? (
 
Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση στο προηγούμενο θέμα που είχα με τον λογαριασμο.

Τωρα αν είναι εύκολο θα ήθελα βοήθεια στο εξής:

Έχω multiview με έναν 865 (master) και έναν 831. Στον 865 βλέπω ondemand μέσω δορυφόρου αλλά στον 831 δεν μπορώ να δω μέσω internet. Επιλέγω αναβάθμιση λογισμικου αλλά δεν κάνει κάτι...

Υπάρχει κάποια λύση?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!
 
Καλησπέρα lamprost,

Θα μπορούσες αρχικά να μας ενημερώσεις με την έκδοση λογισμικού που υπάρχει στον Novabox δέκτη σου;

Σε περίπτωση που ο δέκτης σου δεν έχει λάβει στο παρελθόν αναβάθμιση λογισμικού, μπορείς να βρείς τις παραπάνω πληροφορίες στη διαδρομή :
"Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες"

Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var (έκδοση λογισμικού).

Σε αντίθετη περίπτωση, μπορείς να βρεις τις σχετικές πληροφορίες (Software/Download Version είναι η έκδοση λογισμικού) ακολουθώντας τη διαδρομή :
"Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες"

Αλέξης, Nova Support
 
Σ' ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Θα μπορούσες να συντονιστείς στο κανάλι Disney XD (θέση 501) και να μας ενημερώσεις εκ νέου, ώστε να φροντίσουμε για την αποστολή νεότερης αναβάθμισης στο δέκτη σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες.

Με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης θα θέλαμε να πραγματοποιήσεις επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων στον δέκτη σου:
"Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις"

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:
"Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή"

Κατόπιν των παραπάνω ενεργειών, θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Εφόσον, δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία αναβάθμισης, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τα στατιστικά λήψης σήματος που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο κανάλι Disney XD;

"Menu - Βοήθεια - Πληροφορίες"
Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν πληροφορίες για τη Στάθμη και Ακρίβεια σήματος σε ποσοστά %

Αλέξης, Nova Support
 
Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Έχουμε φροντίσει να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος για την αναλυτική ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης. Nova Support
 
Καλησπέρα σας,διαβάζω για αναβάθμιση στον 831.Δεν θυμάμαι να έχω ξανακάνει και ήθελα να ρωτήσω εάν πρέπει να κάνω και αν θα υπάρχουν διαφορές.Ίσως είναι λάθος που το γράφω εδώ,δεν ξέρω.Και επίσης σε αλλαγή καναλιών με εμφανίζει ένα μήνυμα ότι δεν έχω καλή σύνδεση να ελέγχω το καλώδιο κάτι τέτοιο.Τι σημαίνει αυτό?
 
Re: *** Nova official support ***

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το USB Dongle, παρέχεται δωρεάν σε ενεργούς συνδρομητές που διαθέτουν έναν από τους αποκωδικοποιητές μας.

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα, σε ποιο απο τα καταστήματά μας απευθύνθηκες.

Αλέξης, Forthnet Support

Καλησπέρα η δωρεάν παροχή του USB Dongle ισχύει ακόμα;
 
Status
Not open for further replies.