*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλησπέρα σας,διαβάζω για αναβάθμιση στον 831.Δεν θυμάμαι να έχω ξανακάνει και ήθελα να ρωτήσω εάν πρέπει να κάνω και αν θα υπάρχουν διαφορές.Ίσως είναι λάθος που το γράφω εδώ,δεν ξέρω.Και επίσης σε αλλαγή καναλιών με εμφανίζει ένα μήνυμα ότι δεν έχω καλή σύνδεση να ελέγχω το καλώδιο κάτι τέτοιο.Τι σημαίνει αυτό?

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου καθώς και την έκδοση λογισμικού η οποία είναι εγκατεστημένη στο δέκτη σου;

Είναι η πληροφορία Software/Download Version
Μπορείς να το δείς ακολουθώντας από χειριστήριο την διαδρομή:
"Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες"


Καλησπέρα η δωρεάν παροχή του USB Dongle ισχύει ακόμα;

Ναι, δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια αλλαγή για το παραπάνω.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλημέρα
Στις 17 08 2016 ή 01 09 2016 (δεν θυμάμαι ακριβώς) λήγει το συμβόλαιο μου.
Λόγω πάγιας εντολής με πιστωτική κάρτα μου είχατε κάνει δώρο το multiview για ένα χρόνο.
Επειδή σε λίγες ημέρες λήγει το δωρεάν διάστημα για το multiview θα ήθελα να σας ρωτήσω ένα μπορεί να μου δοθεί ξανά σαν δώρο το multiview εάν συνεχίσω να πληρώνω με πάγια εντολή ή εάν υπάρχει άλλος τρόπος για να το κάνετε δώρο (πχ ανανέωση για 1 χρόνο)
Εάν δεν γίνεται τίποτα από τα παραπάνω ποια είναι η διαδικασία για να διακόψω το multiview και πόσες ημέρες πριν για να μην χρεωθώ τον μήνα?
Ευχαριστώ πολύ
(Στέλνω πμ με σταθερό τηλ)
 
Καλησπέρα stssts,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Nova Support
 
για καποιο λόγο δεν μου εμφανιζει καποια απο τα καναλια Νοvacinema και αλλα. Βγαζει μνμ " η υπηρεσια ειναι προσωρινα φραγμενη . παραμεινεται στο καναλι , αν το προβλημα παραμεινει τηλ 18345" . εκανα επανεκινηση και επαναφορα αρχικων ρυθμισεων αλλα το προβλημα παραμενει . σας εχω στειλει και προσωπικο μνμ. ευχαριστώ
 
Καλησπέρα GiannisKon70,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το ανάλογο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα GiannisKon70,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το ανάλογο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε . Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση !!!
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπερα παιδια.
Ειχα παρει πριν 2 χρονια (νομιζω) μια προσφορα που δινατε τοτε, nova full pack στα 25 ευρω με δωρεαν τα HD για τους πρωτους 12 μηνες απο τους 18 της δεσμευσης και μετα το περας των 12 μηνων στα 29,99. Μετα την αλλαγη του νομου προσφατα αυτο το ποσο πηγε στα 33+.
Συμφωνα ομως με το Δελτιο τυπου σας : "Η Nova, προχωράει σε μία ακόμα πολύ μεγάλη αναβάθμιση των υπηρεσιών της! Από σήμερα 1η Αυγούστου, όλοι οι συνδρομητές της θα απολαμβάνουν την εμπειρία Nova HD δωρεάν!", τα HD πλεον θα ειναι δωρεαν. Αυτο περιλαμβανει κι εμενα αρα θα βλεπω πλεον χρεωσεις 27+ ή θα παραμεινω στα 33+?
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα Geoav75,

Αναφορικά με την υπηρεσία Νova HD, οι συνδρομητές οι οποίοι είχαν ενεργά τα εν λόγω κανάλια, από 1/8 τα διατηρούν ενεργά και δωρεάν, αυτόματα, χωρίς να απαιτείται κάποια επιπλέον ενέργεια.

Μπορείς να το επιβεβαιώσεις και στον τελευταίο λογαριασμό για την υπηρεσία σου, που εκδόθηκε 15/7, 27.73

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα Geoav75,

Αναφορικά με την υπηρεσία Νova HD, οι συνδρομητές οι οποίοι είχαν ενεργά τα εν λόγω κανάλια, από 1/8 τα διατηρούν ενεργά και δωρεάν, αυτόματα, χωρίς να απαιτείται κάποια επιπλέον ενέργεια.

Μπορείς να το επιβεβαιώσεις και στον τελευταίο λογαριασμό για την υπηρεσία σου, που εκδόθηκε 15/7, 27.73

Δημήτρης, Nova Support
Καλησπερα Δημητρη,
ευχαριστω για την αμεση απαντηση. Αρα αυτος ο λογαριασμος με τα 27,73 δεν ηταν ... τυπογραφικο λαθος αλλα η κανονικη χρεωση απο δω και περα! Πολυ ωραια.
Και παλι ευχαριστω :-)
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Δημήτρης, Nova Support
 
Αφού συγχαρώ για το νέο ios και Android app του myacount θα σημειώσω ότι μέσω αυτού ακόμα δεν μπορούμε να διαχειρηστουμε την υπηρεσία nova εξοχικο.
Το γνωριζετε? ?? (

Καλημέρα tsarm,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και την επισήμανση.

Η εφαρμογή συνεχώς θα αναβαθμίζεται και υπάρχει πλάνο προσθήκης όλων των δυνατοτήτων που περιλαμβάνονται στη web έκδοση του MyAccount, το αμέσως επόμενο διάστημα.

Δημήτρης, Nova Support
 
Μήπως υπάρχει κάποια νεότερη ενημέρωση σχετικά με την διάθεση του nova on demand σε συνδρομητές άλλου παρόχου;
 
Καλημέρα zapper,

Για οτιδήποτε νεότερο σχετικά με την υπηρεσία, αντίστοιχα θα υπάρξει και ανάλογη ενημέρωση.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Αυτό το μήνα λήγει ο δωρεάν χρόνος που έχω για το multiview. Μπορώ να συνεχίσω να το έχω δωρεάν για τον επόμενο χρόνο με κάποια ανανέωση του συμβολαίου;
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα socstamatiou,

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα! Το συμβολαιο μου τελειώνει 16\8!Μπορούμε να έχουμε προσφορά για ανανέωση συμβολαίου?
 
Καλησπέρα gv111,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.