*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Με το θεμα του NOVA GO και την συνεχη φορωση κατι που κανει αδυνατη την παρακολουθηση κάθε προγράμματος εχετε κατι?
Στο θεμα μας "NOVA GO" είναι κοινό πρόβλημα σε παρα πολλούς
 
Καλησπέρα Aggelos M.,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα, τις τελευταίες ημέρες ειναι αδύνατη η παρακολούθηση μέσω του on demand. Το streaming κολλάει δείχνει την κλεψύδρα και μετά η ταινία που βλέπεις ξεκινάει απο την αρχή. Ενίοτε κολλάει και ο αποκωδικοποιητης (831). Υπάρχει κάποια λύση; Το εχω ενεργοποιήσει απο την πρώτη μερα που το δώσατε και δεν είχα καθόλου προβλήματα μεχρι πριν μια εβδομαδα. Να σημειώσω οτι εχω vdsl γραμμή και το streaming σε άλλες υπηρεσίες ειναι μια χαρα. Εχω κανεις επαναφορες, reset κτλ. Σας ευχαριστω για το χρόνο σας!
 
Καλησπέρα adwnisgr,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα παιδιά.
Στις κληρώσεις που υπάρχουν στα "Προνόμια" έχουν σταματήσει οι κληρώσεις για εισητήρια αγώνων ποδοσφαίρου.
Θα επανέλθουν πάλι ή πλεον δεν θα ξανακάνει κληρώσεις ??

Ευχαριστώ.
 
Παρουσιάζεται μεγάλη καθυστέρηση στην ανταπόκριση του τηλεχειριστηρίου σε αρκετές λειτουργίες και ειδικά όταν είναι επιλεγμένο το favorite.
Έχω κάνει επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά εμφανίζεται πάλι.

Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα παιδιά.
Στις κληρώσεις που υπάρχουν στα "Προνόμια" έχουν σταματήσει οι κληρώσεις για εισητήρια αγώνων ποδοσφαίρου.
Θα επανέλθουν πάλι ή πλεον δεν θα ξανακάνει κληρώσεις ??

Ευχαριστώ.

Τα προνόμια και οι κληρώσεις από 26/10/2015 ενταχθεί στην εφαρμογή My Account.


Παρουσιάζεται μεγάλη καθυστέρηση στην ανταπόκριση του τηλεχειριστηρίου σε αρκετές λειτουργίες και ειδικά όταν είναι επιλεγμένο το favorite.
Έχω κάνει επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά εμφανίζεται πάλι.

Ευχαριστώ

Θα ήθελες να μα ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,



Τα προνόμια και οι κληρώσεις από 26/10/2015 ενταχθεί στην εφαρμογή My Account.

Καλησπέρα.Δεν ρώτησα για τις κληρώσεις (ξέρω που τις βρίσκω), αλλά συγκεκριμένα για την πολιτική γύρω απο κληρώσεις εισητηρίων. Αν έχετε κάποιο νέο καλώς.
 
Για τις κληρώσεις σχετικά με τα εισιτήρια για τους αγώνες της 5ης αγωνιστικής που είχαμε στη διάθεση μας, μπορείς να δεις τους νικητές που στο πεδίο "ΝΙΚΗΤΕΣ" όπου είναι στην σελίδα 3, καθώς η κλήρωση έγινε στις 20/9.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημερα ειμαι συνδρομητης double play forthnet με 28 περιπου το μηνα(εχει ληξει το συμβολαιο) και σε αλλο ονομα εχω nova sports pack με 27.50 το μηνα
Μεσω δυο καταστηματων forthnet εχω στειλει ειδοποιηση στο τμημα προσφορων για να επικοινωνησουν μαζι μου για προσφορα triple play full pack λογω προσφορα φορητοτητας απο αλλη εταιρεια και εδω και 1 βδομαδα καμια κληση
 
Καλημέρα alexgerow,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, είτε με τον τηλεφωνικό αριθμό της υπηρεσίας είτε με τον ΑΦΜ του κατόχου της συνδρομής.

Δημήτρης, Nova Support
 
Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, είτε με τον τηλεφωνικό αριθμό της υπηρεσίας είτε με τον ΑΦΜ του κατόχου της συνδρομής.

Δημήτρης, Nova Support

Νομιζω οτι πρεπει να εστειλα σωστα το μήνυμα σε pm
 
Έχουμε λάβει το σχετικό προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε φροντίσει για επίσπευση ανάλογης επικοινωνίας από τους αρμόδιους συναδέλφους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Στην playlist με τις εγγραφες τι σημαινει το κιτρινο τριγωνακι με το θαυμαστικο ?
 
Καλησπέρα rider,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ένδειξη με κίτρινο τρίγωνο στη Λίστα Εγγραφών (playlist), παρουσιάζεται αν έχει υπάρξει σφάλμα στην εγγραφή.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Για τις κληρώσεις σχετικά με τα εισιτήρια για τους αγώνες της 5ης αγωνιστικής που είχαμε στη διάθεση μας, μπορείς να δεις τους νικητές που στο πεδίο "ΝΙΚΗΤΕΣ" όπου είναι στην σελίδα 3, καθώς η κλήρωση έγινε στις 20/9.

Κώστας, Nova Support

Ευχαριστώ πολύ. Μόλις είδα και τις καινούριες κληρώσεις.
 
Καλησπέρα,

Έχει λήξει το 12μηνο μου από τον Ιούλιο και αυτή την στιγμή έχω προσφορά από άλλη εταιρία. Μπορείτε να με καλέσετε για να δω εάν θα ανανεώσω ή θα πάω στην άλλη εταιρία?
 
Status
Not open for further replies.