*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα amerou και Χρόνια Πολλά,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,
δεν ξέρω αν απευθύνομαι σωστά σε εσάς, αλλά επειδή με είχατε βοηθήσει και στο παρελθόν είπα να δοκιμάσω.
Μου έκαναν προσφορά από άλλη εταιρεία και πήρα τηλέφωνο στη nova για να μου κάνει καμιά καλύτερη προσφορά από την υπάρχουσα.
Το μόνο που μου είπαν ήταν αν κόψω τα cinema και αν κόψω το spor 1, δηλαδή να κόψω εγώ, όχι να μου κάνουν κάποια καλύτερη προσφορά. Γνωρίζω πελάτες σας που τους έχουν κάνει πολύ καλές προσφορές για να παραμείνουν σε εσάς.
Συγνώμη και ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα GEORGENATALIA

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Μένια, Nova Support
 
Καλησπέρα
Έκανα αίτημα για διακοπή. Μου στείλαν το παρακάτω μήνυμα: "Σας επιβεβαιώνουμε πως το αίτημά διακοπής της υπηρεσίας σας παραλήφθηκε σήμερα από την εταιρεία μας με μοναδικό αριθμό αναφοράς....¨ Πότε τώρα γίνεταια η διακοπή?
 
Καλησπέρα σε ένα μήνα τελειώνει το συμβόλαιο μου και με έκαναν προσφορά από άλλη εταιρεία και θέλω να δω αν υπάρχει καμία αξιόλογη προσφορά από εσάς για αν θα ανανεώσω η θα διακόψω.
 
Last edited:
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Έκανα αίτημα για διακοπή. Μου στείλαν το παρακάτω μήνυμα: "Σας επιβεβαιώνουμε πως το αίτημά διακοπής της υπηρεσίας σας παραλήφθηκε σήμερα από την εταιρεία μας με μοναδικό αριθμό αναφοράς....¨ Πότε τώρα γίνεταια η διακοπή?

Καλησπέρα σε ένα μήνα τελειώνει το συμβόλαιο μου και με έκαναν προσφορά από άλλη εταιρεία και θέλω να δω αν υπάρχει καμία αξιόλογη προσφορά από εσάς για αν θα ανανεώσω η θα διακόψω.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σας, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλή χρονιά στην κοινότητα και καλώς σας βρήκα! Επειδή σε έναν μήνα επίσης τελειώνει το συμβόλαιο μου στον οτε double play μπορείτε να με ενημερώσετε για τις προσφορές σας (όχι καταλόγου) να δω αν με συμφέρει κάποια από αυτές? Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα savvas3 και Χρόνια Πολλά,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να βοηθήσουμε;

Επιπλέον, χρήσιμες πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας, μπορείς να βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα μας ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

Nova3Play
http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova-3play-/
https://eshop.nova.gr/nova3play

Nova2Play
http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova2play/

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Επειδή δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση κάπου ούτε υπάρχει κάποια ενημέρωση από το site σας, μήπως θα μπορούσατε να μου διευκρινίσετε εάν τελικά το novago έχει αλλάξει σε σχέση με την λειτουργία του; Στέλνατε κάποια email για να σας πούμε την γνώμη μας για το "νέο" novago και από εκεί και πέρα έχετε αφήσει πολλά ερωτηματικά.. Περάσατε αυτήν την αλλαγή, να την πω, που πρέπει να διαλέγουμε εάν θα βλέπουμε στο novago ή στην τηλεόραση; Απ' όσο ξέρω όλο αυτό ήταν δοκιμαστικό. Τι έχει γίνει τελικά; Και αν ακόμα είναι σε δοκιμαστικό στάδιο τι επρόκειτο να γίνει;
 
Καλησπέρα Lolos21,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το NovaGo αλλάζει!

Πλέον μπορείς να επιλέξεις σε ποια οθόνη θα απολαμβάνεις του ζωντανούς αγώνες της Super league, εύκολα και γρήγορα μέσα από το myaccount.nova.gr.

Αν βρίσκεσαι σε δίκτυο Forthnet η εμπειρία παραμένει ίδια και μπορείς να παρακολουθήσεις τους ζωντανούς αγώνες της Super league και στην τηλεόραση και στη Nova Go συσκευή σου ταυτόχρονα.

Αν βρίσκεσαι εκτός δικτύου Forthnet, είναι προεπιλεγμένη η θέαση στην τηλεόρασή σου.

Η εναλλαγή μπορεί να γίνει εύκολα και γρήγορα μέσα από το myaccount, όπου μπορείς να επιλέγεις τη συσκευή στην οποία θέλεις να βλέπεις τους αγώνες της Super League (τηλεόραση ή συσκευή που έχεις εγκαταστήσει το Nova GO).

Κώστας, Nova Support
 
γεια!
Είμαι συνδρομητής nova που έχει λήξει το συμβόλαιο εδώ και μερικούς μήνες. Θα ήθελα μια προσφορά για να ανανεώσω, τι στοιχεία χρειάζεστε να σας δώσω;
 
Καλημέρα harisarhos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να έχουμε πλήρη εικόνα σχετικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε;

Μένια, Νova Support
 
Last edited:
Καλημέρα.

Είμαι συνδρομητής 3play αορίστου χρόνου και ενδιαφέρομαι για μια νέα προσφορά με μετάβαση σε VDSL. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου.
 
Καλημέρα group131

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να έχουμε πλήρη εικόνα σχετικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε;

Μένια, Νova Support
 
Μια απορία παρακαλώ προς απάντηση, βλέποντας τον τιμοκατάλογό σας (http://www.nova.gr/files/1/Pricelists/nova_3play_price-list-0117.pdf)
Δεν είναι κλιμακούμενο το πέναλτι ανάλογα με το σε ποιο μήνα της δέσμευσης διακόψεις;
Εγώ ας πούμε που ανανέωσα για 18 μήνες τον Οκτώβριο το 3ple play full, είτε διακόψω τώρα είτε του χρόνου το Φεβρουάριο θα πρέπει να πληρώσω 240 ;;;
 
Last edited:
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το penalty διακοπής εξαρτάται από την εκάστοτε 3play υπηρεσία καθώς και την ημερομηνία που έχει ανανεωθεί.

Για να σε ενημερώσουμε σχετικά με το penalty διακοπής που αντιστοιχεί στην δική σου συνδρομή θα ήθελες να μας στείλεις με pm κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο;

Γεωργία, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,
Είμαι συνδρομητής nova 3Play που έχει λήξει το συμβόλαιο εδώ και μερικούς μήνες. Θα ήθελα μια προσφορά για να ανανεώσω. Tι στοιχεία χρειάζεστε για επικοινωνία?
 
Καλησπέρα giannis147,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Στο slave δέκτη, με τη συσκευή του novago συνδεδεμένη στο οικιακό forthnet wifi έχει μήνυμα προσωρινα κωδικοποιημένης θέασης στο ns3! Έκανα και επαναφορά και το πρόβλημα παραμένει
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με τον αριθμό της κάρτας του αποκωδικοποιητή, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.