*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα,στις 24 Ιανουαρίου λήγει το συμβόλαιο μου και επικοινώνησα με συνάδελφο σας,για να μου γίνει κάποια προσφορά για να παραμεινω,διότι έχω προσφορά από ανταγωνίστρια εταιρία σας.Η προσφορά ήταν η ίδια με αυτή που έχω η να κόψω κάτι για να πέσει η τιμή.Υπαρχει κάτι άλλο που μπορούμε να κάνετε ή προχωράω στην διακοπη; Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα aggelos29,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα

Χρησιμοποιώ την νέα υπηρεσία on-demand στον Pace 831HD δέκτη μου από το καλοκαίρι (συνδρομή Nova 3play). Εδώ και 2 ή 3 ημέρες διαπίστωσα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία. Δεν έκανα καμία αλλαγή στη συνδεσμολογία. Λαμβάνω το μήνυμα "αποτυχία σύνδεσης ... (Χ-002)". Σημειώνω ότι για καθαρά πρακτικούς λόγους η σύνδεση του δέκτη με το internet όλο αυτό το διάστημα από το καλοκαίρι και μέχρι σήμερα δεν πραγματοποιείται μέσω της γραμμής της forthnet, αλλά μέσω γραμμής άλλου παρόχου (διαθέτουμε και δεύτερη τηλεφωνική γραμμή / υπηρεσία internet από άλλον πάροχο στο ίδιο ακίνητο και το router βρίσκεται δίπλα στον δέκτη - σε αντίθεση με το router της forthnet που είναι αρκετά μακριά).
Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν διακόπηκε η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας μέσω internet άλλου παρόχου ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον δέκτη μου ώστε να μην προχωρήσω άδικα στις απαραίτητες διασκευές προκειμένου να τον συνδέσω με το δίκτυο της forthnet.
 
Καλημέρα mixalis0mc,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προκειμένου να αποκτήσεις πρόσβαση στην υπηρεσία Nova On Demand θα χρειαστεί να έχεις σύνδεση στο Internet η οποία σου παρέχεται ως συνδρομητής Nova3play και να συνδέσεις τον αποκωδικοποιητή Novabox με το Router σου.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova On Demand, μπορείς να βρεις εδώ.

Σε περίπτωση που κατόπιν των παραπάνω παρουσιαστεί οποιαδήποτε δυσκολία, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
καλημερα σας, εχω το nova sport pack (μονο τηλεοραση) με 27 (μαζι με την χρεωση συδρομητικης) . Και επειδη εληξε το συμβολαιο μου στο τηλεφωνο που ειχα με αλλη εταιρεια , θα ηθελα μια προσφορα για ενα πακετο 3play sportpack με απεριοριστα σταθερα στη nova ,και να δω αν με συμφερει ωστε να κανω φορητοτητα στη nova . Ευχαριστω

ειχα κανει και ενα email στη nova αλλα δεν πηρα απαντηση εδω και 2 μηνες .
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα npil,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας και καλή χρονιά, δεν ξέρω αν έχουν απαντηθεί τα ερωτήματα μου και να με συγχωρεσετε αν επαναλαμβανομαι .
1. Δεν μπορω να αυξομειώσω την ένταση του ήχου από το τηλεκοντρολ της nova στα hd κανάλια, έχω κάνει αυτά http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=6730 αλλά τίποτα (έχω τον HD PVR 865 κ nova full pack 3play) .
2.Θα υπάρξει αναβάθμιση για αυτόν τον δέκτη ή τσάμπα τον αγόρασα;
Ευχαριστώ
 
jmar Αν χρειάζεσαι κάποια βοήθεια από το support, μπορείς σε παρακαλώ να επανέλθεις με νέο μήνυμα βοηθείας και μόνο.
Το μήνυμα που είχες συντάξει είναι "παραπόνων", κάτι που έκανες και στο αντίστοιχο νήμα.
 
Καλησπέρα και καλή χρονιά Jonjonsp,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
καλησπερα ειχα παρει τη προσφορα nova cinema 3play στα 35 ευρω τον μαιο.αν κοψω την τηλεοραση και κρατησω μονο τη τηλεφωνια,ποσο θα ειναι το προστιμο και ποσο θα ειναι το μηνιαιο παγιο για την τηλεφωνια μονο;
 
Καλησπέρα adok13,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα σας,

Θα ήθελα να μάθω πότε θα είναι ο επόμενος "13ος" μήνας δωρεάν, καθώς έχουν περάσει 17 μήνες με πληρωμή μέσω κάρτας και από ότι βλέπω κανείς δεν ήταν δωρεάν.
 
Καλημέρα gvard,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα adok13,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
καλσησπερα,σας εστειλα με πμ τα στοιχεια μου τη κυριακη,μου ειπατε οτι θα εποικηνωσει καποιος μαζι μου την επομενη μερα αλλα μεχρι σημερα δε με εχει παρει κανεις τηλ. ελεγα να κανω τη διαδικασια απο δω για ναχω πιο γρηγορα απαντηση αλλα τελικα καθυστερησα πιο πολυ.
 
Καλησπέρα adok13,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς είναι σχετικά ενήμερο το αρμόδιο τμήμα μας για ανάλογη επικοινωνία μαζί σου, κατόπιν της επικοινωνίας μας.

Ωστόσο, όπως είχαμε ενημερώσει και στο προσωπικό μήνυμα κατά την επικοινωνία που είχαμε την Κυριακή 2-01-2017, λόγω ωραρίου λειτουργίας του αρμοδίου τμήματος, η επικοινωνία θα είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί από την επόμενη εργάσιμη.

Ενημερώνουμε εκ νέου από τη πλευρά μας, για κάθε δυνατή επίσπευση της ανάλογης επικοινωνίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
.............Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος..........

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός..............

.............Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova αλλά λειτουργεί επικουρικά.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/111900-%2A%2A%2A-Nova-official-support-%2A%2A%2A%28%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-post-%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82%29?p=1056932649&viewfull=1#post1056932649
 
Καλησπέρα,

αντιμετωπίζω (για ακόμη μία φορά) πρόβλημα με τις ταινίες του on demand.
Έχω διαθέσιμες μόνο τις ταινίες που κατέβηκαν 10/1/2017
 
Καλησπέρα amerou,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα ήθελες αρχικά να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με τα στατιστικά λήψης σήματος που υπάρχουν στα 2 tuners του δέκτη σου;

Αλέξης, Nova Support
 
καλήμερα
θα ήθελα να μάθω γιατί έχει ακριβύνει η συνδρομή μου χωρίς να το γνωρίζω
 
Καλημέρα ALFIES,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.