*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Χρόνια πολλά

Είχα αρκετό καιρό κλειστό το δέκτη (831) και τώρα μου δείχνει Ε30-4 στα συνδρομητικά κανάλια. Μάλλον έχει χάσει το κλειδί.
Δοκίμασα να αφησω το δέκτη ανοιχτό 24ώρες και έκανα και hard reset χωρίς αποτέλεσμα.

Θα μπορρούσατε να μου στείλετε ξανά το σήμα με το κλειδί

Ευχαριστώ

Καλημέρα CK800 και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστώ πολυ όλα καλά τωρα

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη παιδιά! Ορισμένες πληροφορίες θα ήθελα.

Εδώ : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/sat/3play-sat/ γράφει "Internet έως 20Mbps για να σερφάρεις απεριόριστα" εγώ (από αυτή την φράση που δεν περιλαμβάνει αστερίσκο) νόμιζα ότι δεν υπάρχει όριο δεδομένων αλλά στις συνηθισμένες ερωτήσεις λέει για 10 GB, μήπως πρέπει να το σημειώσετε και στην παραπάνω σελίδα; για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις.
Επίσης στις συνήθεις ερωτήσεις στην ενότητα "Πως μπορώ να εμπλουτίσω την υπηρεσία Nova3play SAT;" έχετε το NOVA multiview με 9,98, επειδή μπορεί να έχασα επεισόδια μπορούν οι νέοι αποκωδικοποιητές να συνδεθούν μεταξύ τους; ή σε αρνητική απάντηση, δίνετε εσείς σε αυτήν την περίπτωση τους παλιούς 831;

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις γιατί υπάρχει ενδιαφερόμενος γνωστός.
 
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη παιδιά! Ορισμένες πληροφορίες θα ήθελα.

Εδώ : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/sat/3play-sat/ γράφει "Internet έως 20Mbps για να σερφάρεις απεριόριστα" εγώ (από αυτή την φράση που δεν περιλαμβάνει αστερίσκο) νόμιζα ότι δεν υπάρχει όριο δεδομένων αλλά στις συνηθισμένες ερωτήσεις λέει για 10 GB, μήπως πρέπει να το σημειώσετε και στην παραπάνω σελίδα; για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις.
Επίσης στις συνήθεις ερωτήσεις στην ενότητα "Πως μπορώ να εμπλουτίσω την υπηρεσία Nova3play SAT;" έχετε το NOVA multiview με 9,98, επειδή μπορεί να έχασα επεισόδια μπορούν οι νέοι αποκωδικοποιητές να συνδεθούν μεταξύ τους; ή σε αρνητική απάντηση, δίνετε εσείς σε αυτήν την περίπτωση τους παλιούς 831;

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις γιατί υπάρχει ενδιαφερόμενος γνωστός.

Καλημέρα algedan,

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις δορυφορικές μας υπηρεσίες Nova SAT καθώς και με την υπηρεσία Nova Multiview, μπορείς να βρεις στους παρακάτω συνδέσμους:

Nova 3Play SAT
- http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/sat/3play-sat/suhnes-erotiseis/
- http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/sat/3play-sat/

Nova Multiview
http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-multiview/

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα. Πριν αρχίσει η ερωτική ταινία στο novacinema3 η εικόνα παγώνει και ξεπαγώνει αν άλλαξω κανάλι και ξαναεπιλέξω το novacinema3. Δεν ειναι κάτι σπουδαίο αλλά ειναι αρκετά ενοχλητικό. Υπάρχει τρόπος να μην χρειάζεται να κανω αυτην την διαδικασία για να δω την ερωτική ταινία?
 
Καλησπέρα aneral,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Γεωργία, Nova Support
 
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Λόγω επικείμενης λήξης της συνδρομής μου θα ήθελα να κάποια προσφορά απο την Νοβα.
Επίσης θέλω να ρωτήσω εαν μπορώ να ενεργοποιήσω τον 831 που έχω είτε παράλληλα με τον 835 που χρησιμοποιώ, είτε αντικαθιστώντας τον προκειμένου να χρησιμοποιώ το on demand μέσω ίντερνετ.
 
Καλησπέρα pcdinos και Χρόνια Πολλά,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
Λόγω επικείμενης μετακόμισης και επίσης εντός διμήνου λήξης της συνδρομής μου θα ήθελα να κάποια προσφορά απο την Νοβα για παραμονή μου αλλά και για αναβάθμιση των υπηρεσιών μου.

Κωνσταντίνος
 
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
Λόγω επικείμενης μετακόμισης και επίσης εντός διμήνου λήξης της συνδρομής μου θα ήθελα να κάποια προσφορά απο την Νοβα για παραμονή μου αλλά και για αναβάθμιση των υπηρεσιών μου.

Κωνσταντίνος

Καλησπέρα winlink και Χρόνια Πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα θελω τη βοηθεια σας εχω nova sports pack με 50 το μηνα κ μου εκαναν πρπσφορα για το full pack με 54,90 κ πηρα σημερα στη nova να πω οτι δεχομαι την προσφορα κ μου λενε σας καλεσε εξωτερικος συνεργατης οχι εμεις. Δεν κρατησα το τηλεφωνο γιατι με πηραν πριν μια ενδομαδα πως μπορω να ξαναβρω την προσφορα με ποιον να εποικινωνησω;; Help ευχαριστω
 
Καλημερα θελω τη βοηθεια σας εχω nova sports pack με 50 το μηνα κ μου εκαναν πρπσφορα για το full pack με 54,90 κ πηρα σημερα στη nova να πω οτι δεχομαι την προσφορα κ μου λενε σας καλεσε εξωτερικος συνεργατης οχι εμεις. Δεν κρατησα το τηλεφωνο γιατι με πηραν πριν μια ενδομαδα πως μπορω να ξαναβρω την προσφορα με ποιον να εποικινωνησω;; Help ευχαριστω

Καλησπέρα linou16,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. ΑΦΜ του κατόχου, Αριθμό τηλεφώνου ή αριθμό κάρτας Nova), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΗΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ Κ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΗΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ Κ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τα καλά σου λόγια, καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στις υπηρεσίες μας. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα εκανα μια πληρωμη χτες μεσω e banking και στο my account το ποσο φαινεται ακομα ανεξοφλητο.μπορειτε να με βοηθησετε??
 
Καλησπέρα fiestakias,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ενημέρωση κίνησης πληρωμής μέσω τραπεζικής συναλλαγής, απαιτεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω πληρωσει την συνδρομή για τον μήνα Μάιο μπορώ να ζητήσω διακοπή και τα χρήματα να συμψηφιστούν στο πέναλτι που πρέπει να πληρώσω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.