*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω πληρωσει την συνδρομή για τον μήνα Μάιο μπορώ να ζητήσω διακοπή και τα χρήματα να συμψηφιστούν στο πέναλτι που πρέπει να πληρώσω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλησπέρα manosvitacar,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα, ειμαι συνδρομητης nova 3play και στο on demand ενω μεχρι εχθες δεν ειχα κανενα προβλημα, σημερα ομως βγαζει λαθος Ο-008 και δεν μπαινει με τιποτα.
Περιμεμω βοηθεια σας
Ευχαριστω πολυ
 
Μου ηρθε ο λογαριασμος και εγραφε περιοδος χρησης 01/04/2017 - 18/05/2017

Ετσι πρεπει να ειναι ?
 
Καλησπερα,

Ξερουμε αν στο πρωι 6μιση με 7μιση περιπου ειχαμε γενικο προβλημα στα ADSL στον πειραια (κεντρο Αγ. Γεωργιου), ή να το ψαξω εγω με την γραμμη μου;

Ευχαριστώ
 
Καλησπερα, ειμαι συνδρομητης nova 3play και στο on demand ενω μεχρι εχθες δεν ειχα κανενα προβλημα, σημερα ομως βγαζει λαθος Ο-008 και δεν μπαινει με τιποτα.
Περιμεμω βοηθεια σας
Ευχαριστω πολυ

Μου ηρθε ο λογαριασμος και εγραφε περιοδος χρησης 01/04/2017 - 18/05/2017

Ετσι πρεπει να ειναι ?

Καλησπερα,

Ξερουμε αν στο πρωι 6μιση με 7μιση περιπου ειχαμε γενικο προβλημα στα ADSL στον πειραια (κεντρο Αγ. Γεωργιου), ή να το ψαξω εγω με την γραμμη μου;

Ευχαριστώ

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα ,εγω μπαινω καθε μερα στο myaccount και βλεπω ολο και αλλες τιμες για να πληρωσω , προηγουμενο υπολοιπο, νεο κλπ κλπ ,ακρη δεν βγαζω ,αν μπορειτε πειτε μου με πμ τι ειναι ολα αυτα και τι πρεπει να πληρωσω και μεχρι ποτε ,αν θυμαστε ημουν συνδρομητης nova και τωρα ειμαι συνδρομητης 3play, πιστευω με την παρεμβαση την δικη σας να βγει ακρη, ευχαριστω.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα ,εγω μπαινω καθε μερα στο myaccount και βλεπω ολο και αλλες τιμες για να πληρωσω , προηγουμενο υπολοιπο, νεο κλπ κλπ ,ακρη δεν βγαζω ,αν μπορειτε πειτε μου με πμ τι ειναι ολα αυτα και τι πρεπει να πληρωσω και μεχρι ποτε ,αν θυμαστε ημουν συνδρομητης nova και τωρα ειμαι συνδρομητης 3play, πιστευω με την παρεμβαση την δικη σας να βγει ακρη, ευχαριστω.

Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Το ιδιο ακριβως προβλημα και στις ιδιες ωρες ακριβως ειχα κι εγω θεμα με το ιντερνετ. Αρα δεν ειναι μεμονομενο θεμα.
 
Καλησπέρα aenaos15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα έχω κάνει αιτημα διακοπής υπηρεσίας nova (τηλεόραση ) με καλούν από το 13831 αλλά μόλις το σηκώνω η γραμμή κλείνει αυτό που θέλω να ρωτήσω η διακοπή θα γίνει τώρα 30/4/17 η πάμε για 31/5/17 .


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα manosvitacar,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο;

Γεωργία, Nova Support
 
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
εχω τον δεκτη 831 και εχει την αναβαθμηση 91/ 2.0.2.51 . Μπηκα στο my account και εδωσα αναβαθμηση αλλα δεν κανει . Τι γινεται ???
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

εχω τον δεκτη 831 και εχει την αναβαθμηση 91/ 2.0.2.51 . Μπηκα στο my account και εδωσα αναβαθμηση αλλα δεν κανει . Τι γινεται ???

Καλησπέρα GiannisKon70,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπερα
Εκανα την τελευταια αναβαθμιση στον 831 σημερα και στο on demand μου βγαζει την ενδειξη x-002
 
Καλησπερα
Εκανα την τελευταια αναβαθμιση στον 831 σημερα και στο on demand μου βγαζει την ενδειξη x-002

Καλησπέρα palm238,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Στις ψηφιακές ευκολίες θέλω να μπλοκάρω τις χρεώσεις π.χ το 11880 αλλά δεν θέλω να χαλάσω κινητά, σταθερά υπεραστικά.
Ποια κατηγορία είναι αυτή που το μπλοκάρει αλλά έχει τα υπόλοιπα ελεύθερα.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Στις ψηφιακές ευκολίες θέλω να μπλοκάρω τις χρεώσεις π.χ το 11880 αλλά δεν θέλω να χαλάσω κινητά, σταθερά υπεραστικά.
Ποια κατηγορία είναι αυτή που το μπλοκάρει αλλά έχει τα υπόλοιπα ελεύθερα.

Καλησπέρα pirovola,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις Ψηφιακές Ευκολίες, μπορείς να βρεις ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/files/1/Psifiakes_eukolies/psifiakes_eukolies_3_2017.pdf

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.