*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

@argisak Θα θυμίσω πως το νημα ειναι εδω για να παρεχει τεχνική στηριξη. Η ΔΟ της κατηγοριας επιτρεπει πλεον και απλά αιτηματα προσφορών.

Οι εργαζόμενοι της εταιρίας που συμμετέχουν στο παρόν φόρουμ δεν ειναι υπόλογοι για τις προσωπικές συμφωνίες/όρους που εχει θέσει ο καθε συνδρομητής, μπορουν ομως να βοηθουν ως προς την επιλυση του ζητήματος. Οπως αναφερεται και στο πρωτο μηνυμα του νήματος, το ερώτημα πρεπει να διατυπώνεται απλά και ξεκαθαρα με σεβασμό και κόσμια γραφή και απο τις δύο πλευρές.
Οποιοδήποτε μελλοντικό flaming θα διαγραφεται χωρις προειδοποιηση.
 
Μήνυμα Ε-143-4
Το δίκτυο προσωρινά δεν.είναι συνδεδεμένο.Παρακαλω ελέγξτε το καλώδιο που συνδέει τους αποκωδικοποιητές του δικτύου και πραγματοποιηστε reset του δέκτη.
Στον.slave 831 του multiview
Και του 865 και του 831 τα έλεγξα και είναι οκ τα καλώδια .τι μπορεί να συμβαίνει;
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα έχω ζητήσει να γίνει διακοπή τις nova υπηρεσίας που έχω (τηλεόραση ) γίνεται να κάνω ακύρωση διακοπής ;


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα manosvitacar,

Φυσικά και γίνεται η ακύρωση της διακοπής, και επιπλέον, βλέπουμε ότι έχει υπάρξει ανάλογο αίτημα προς τους αρμόδιους συναδέλφους όπου και θα πραγματοποιηθεί ανάλογη επικοινωνία ώστε να σε ενημερώσουν αναλυτικά.

Κώστας, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Οκ σας ευχαριστώ .


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλημέρα manosvitacar,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα, η επικοινωνια με το τεχνικό τμήμα μεσω chat από το myaccount πλέον δεν υπάρχει?
 
Καλημέρα, η επικοινωνια με το τεχνικό τμήμα μεσω chat από το myaccount πλέον δεν υπάρχει?

Καλησπέρα mkpap,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία του Chat δεν λειτουργεί προσωρινά, γιατί βρισκόμαστε σε διαδικασία αναβάθμισης, ούτως ώστε να μπορούμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Θα ήθελες ωστόσο να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας, καθώς και με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Δεν είχα Internet και τηλέφωνο αλλά έμαθα από ηχογραφημένο του 13831 ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα στην Ηλιούπολη (Αττικής) που ανήκω.
 
Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Δεν είχα Internet και τηλέφωνο αλλά έμαθα από ηχογραφημένο του 13831 ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα στην Ηλιούπολη (Αττικής) που ανήκω.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα support, εχω ενα θεμα ,δεν μπορω να συνδεθω στο myaccount απο android συσκευη ,κατεβασα 2-3 browsers αλλα με κανεναν απο αυτους δεν το καταφερα, απο pc συνδεομαι κανονικα ,τι προτεινετε να κανω;
 
Καλησπέρα dimtz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα της εφαρμογής Nova My Account για Android και iOS συσκευές.

Ως χρήστης συσκευής Android μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή μέσω του Google Play Store.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλά, τώρα τι να πω, με βάλατε τα γυαλιά, τόσο καιρό παιδεύομαι, ωραία πράγματα, σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια!!

ONEPLUS 3T
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλά, τώρα τι να πω, με βάλατε τα γυαλιά, τόσο καιρό παιδεύομαι, ωραία πράγματα, σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια!!

ONEPLUS 3T

Καλημέρα dimtz,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστώ πολύ για την επίλυση του προβλήματος με το multiview
Και κυρίως για την... εγγύηση εκτός εγγύησης
Να στε καλά
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα
Έχω έναν Novabox + 865 hd pvr εδώ και 7 χρόνια και δεν μπόρεσα ποτέ να λύσω το θέμα με το nova on demand (δεν φορτώνει τις νέες ταινίες και χρειάζεται restart ,αποστολή σήματος , εργοστασιακές ρυθμίσεις κτλ.) . Θα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάτι άλλο που το κανείς ΕΦ άπαξ και διορθώνει το πρόβλημα ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
 
Καλησπέρα Alexism007,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα εδώ και ώρα υπάρχει πάλι πρόβλημα στο κέντρο της Ηλιουπολης internet και τηλεφωνία μια από τις πολλές τον τελευταίο καιρό. Υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης μιας και το τηλ. σας κέντρο έχει τεράστια αναμονή; Επίσης πως θα αποζημιωθούμε για τις τόσες πολλές διακοπές ;
 
Status
Not open for further replies.