*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα aenaos15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support

Εχω στειλει τα στοιχεια με πμ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Εχω στειλει τα στοιχεια με πμ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Αν και οι υπηρεσιες σας επανηλθαν μετα απο 5 ωρες περιπου , να σας ευχαριστησω για την αμεσοτητα των απαντησεων σας και να ρωτησω ποτε περιπου προτιθεται η εταιρεια να ενεργοποιησει το vdsl στην ευρυτερη περιοχη καθοτι ολες οι εργασιες εχουν τελειωσει εδω και 2 μηνες περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Αν και οι υπηρεσιες σας επανηλθαν μετα απο 5 ωρες περιπου , να σας ευχαριστησω για την αμεσοτητα των απαντησεων σας και να ρωτησω ποτε περιπου προτιθεται η εταιρεια να ενεργοποιησει το vdsl στην ευρυτερη περιοχη καθοτι ολες οι εργασιες εχουν τελειωσει εδω και 2 μηνες περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ.

Καλημέρα aenaos15,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αναφορικά με τις VDSL υπηρεσίες, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα που να μπορούμε να σου μεταφέρουμε μέχρι στιγμής.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, σκοπός μας είναι η συνεχής επέκταση της κάλυψης της VDSL υπηρεσίας, με σκοπό να απολαμβάνουν ακόμα περισσότεροι συνδρομητές μας υψηλές ταχύτητες VDSL έως 50Mbps.

Μπορείς να ενημερώνεσαι ελέγχοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον οδηγό κάλυψης, καθώς διαρκώς εντάσσονται περισσότερες περιοχές.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για τους δέκτες Novabox+. O διαθέσιμος για αγορά εξοπλισμός είναι ο απλός δέκτης Novabox.

831 έχω αλλά θέλω να αγοράσω τον 865. Πότε τους περιμένετε ?
 
καλησπερες
ημουν συνδρομητης μονο σπορτς πακ στα 27.50
την εκοψα για καλοκαιρι
θελω να την ξανασυνδεσω, αλλα επειδη σε λιγες μερες τελειωνει η συνδεση σταθερου ιντερνετ σε αλλη εταιρια, αν με συμφερει να βαλω και φορθνετ σταθερο και ιντερνετ μαζι με το σπορτς πακ
καποια προσφορα?
αν θελει καποιος ας μου στειλει πμ
ευχαριστω πολυ

υγ. μια ερωτηση. μονο 24μηνα προσφερει η νοβα πλεον? φετος η ομαδα μου ειναι στη νοβα. αν δεν ειναι του χρονου, τι θα κανω? θα δινω 300 το χρονο για να μη βλεπω τα ματς της ομαδας μου?...
 
Καλησπέρα σας,

831 έχω αλλά θέλω να αγοράσω τον 865. Πότε τους περιμένετε ?

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για τους δέκτες Novabox+. O διαθέσιμος για αγορά εξοπλισμός είναι ο απλός δέκτης Novabox.

καλησπερες
ημουν συνδρομητης μονο σπορτς πακ στα 27.50
την εκοψα για καλοκαιρι
θελω να την ξανασυνδεσω, αλλα επειδη σε λιγες μερες τελειωνει η συνδεση σταθερου ιντερνετ σε αλλη εταιρια, αν με συμφερει να βαλω και φορθνετ σταθερο και ιντερνετ μαζι με το σπορτς πακ
καποια προσφορα?
αν θελει καποιος ας μου στειλει πμ
ευχαριστω πολυ

υγ. μια ερωτηση. μονο 24μηνα προσφερει η νοβα πλεον? φετος η ομαδα μου ειναι στη νοβα. αν δεν ειναι του χρονου, τι θα κανω? θα δινω 300 το χρονο για να μη βλεπω τα ματς της ομαδας μου?...

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ), ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Από τότε που έχω μετακομίσει σε νέα διεύθυνση το on demand είτε βγάζει μήνυμα για ανεπαρκή ταχύτητα δικτύου , είτε κάνει συνεχείς διακοπές. Έχω επικοινωνήσει τρεις φορές με τον nova αλλά δεν έχει επιλυθεί. Μου λεν οτι το router συγχρονίζει στα 11Mbps. Ιδια ακριβώς προβλήματα με powerline και απ " ευθείας καλώδιο απο το router. Ακριβώς ο ίδιος εξοπλισμός λειτουργούσε στην προηγούμενη διεύθυνση. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε παρακαλώ ;;;
 
Καλησπέρα. Από τότε που έχω μετακομίσει σε νέα διεύθυνση το on demand είτε βγάζει μήνυμα για ανεπαρκή ταχύτητα δικτύου , είτε κάνει συνεχείς διακοπές. Έχω επικοινωνήσει τρεις φορές με τον nova αλλά δεν έχει επιλυθεί. Μου λεν οτι το router συγχρονίζει στα 11Mbps. Ιδια ακριβώς προβλήματα με powerline και απ " ευθείας καλώδιο απο το router. Ακριβώς ο ίδιος εξοπλισμός λειτουργούσε στην προηγούμενη διεύθυνση. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε παρακαλώ ;;;

Καλημέρα portokali00 και καλή εβδομάδα,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Εχω νοβα full pack και επειδή εχω δεχτεί προσφορά πολυ καλυτερη για οτε full pack υπάρχει περίπτωση να πάρω κατι καλυτερο από κάποιον εκπρόσωπό σας για να παραμεινω και μετά την 01/09;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
σας έχω στείλει πμ σχετικά με την διακοπή του Multiview

Έχουμε λάβει το μηνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Εχω νοβα full pack και επειδή εχω δεχτεί προσφορά πολυ καλυτερη για οτε full pack υπάρχει περίπτωση να πάρω κατι καλυτερο από κάποιον εκπρόσωπό σας για να παραμεινω και μετά την 01/09;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Να ευχαριστήσω ξανά και δημοσίως το support για τη βοήθεια που δίνει!

Καλησπέρα iceman,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,



Έχουμε λάβει το μηνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support

Ευχαριστώ πολύ
 
Ευχαριστώ πολύ

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα
Εχω στείλει pm με τα στοιχεία της γραμμής στον Nova.Rep1 σχετικά με προσφορά που δέχτηκα από την COSMOTE για την μεταφορά της γραμμής και περιμένω απάντηση με προσφορά από την Nova. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλησπέρα
Εχω στείλει pm με τα στοιχεία της γραμμής στον Nova.Rep1 σχετικά με προσφορά που δέχτηκα από την COSMOTE για την μεταφορά της γραμμής και περιμένω απάντηση με προσφορά από την Nova. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα ziarkas,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το δωδεκάμηνο του δωρεάν multiview.
Αν μπορούσε κάποιος εκπρόσωπος να με καλέσει για την ανανέωσή του και την εκ νέου δέσμευσή μου.
Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα support, μπορείτε να μου πείτε τι έκπτωση υπάρχει στον λογαριασμό μου αν καταχωρήσω την πάγια εντολή; Μπορώ να το κάνω μέσα από e- banking ; Τέλος τα χρήματα πιστώνονται με το που εκδίδεται ο λογαριασμός; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Status
Not open for further replies.