*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα παιδιά. Υπάρχει κάποια προσφορά για φορητότητα, μόνο σταθερό και ίντερνετ?
 
Καλησπέρα Montas,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα και από μένα
Έχω το εξής πρόβλημα το το On demand.
Έχω συνδέσει ethetnet και εξωτερικό σκληρό δίσκο.
Πατώντας το πλήκτρο on demand μου βγάζει το μήνυμα ¨πρόβλημα σύνδεσης Η-5"
Δοκίμασα όλες τις οδηγίες που βρήκα άλλα τίποτα!!
Καμιά ιδέα??

Ευχαριστω
Σωτηρης
 
Καλησπέρα και από μένα
Έχω το εξής πρόβλημα το το On demand.
Έχω συνδέσει ethetnet και εξωτερικό σκληρό δίσκο.
Πατώντας το πλήκτρο on demand μου βγάζει το μήνυμα ¨πρόβλημα σύνδεσης Η-5"
Δοκίμασα όλες τις οδηγίες που βρήκα άλλα τίποτα!!
Καμιά ιδέα??

Ευχαριστω
Σωτηρης

Καλησπέρα pitouronero,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας
Θα χρειαστώ δυστυχώς για ακόμη μία φορά τη βοήθειά σας.

Πριν λίγο είχαμε την πρώτη διακοπή ρεύματος στο νέο σπίτι που μετακομίσαμε τον Ιούλιο. Αυτό αποτέλεσε αφορμή να παρατηρήσω κάτι που δεν μπορώ να ερμηνεύσω.
Το router μου και η βάση των ασύρματων τηλεφώνων είναι πάνω σε UPS. Κόπηκε το ρεύμα, έβλεπα από την ασύρματη συσκευή τη βάση η οποία δούλευε κανονικά, αλλά τηλέφωνο δεν είχαμε.
Δυστυχώς είχα τρέξιμο εκείνη την ώρα και δεν έλεγξα από το κινητό αν είχαμε internet.
Το ερώτημα είναι, αφού δεν έχω voip γιατί δεν είχαμε τηλέφωνο;

Σας στέλνω τα στοιχεία συνδρομητή με ΠΜ
 
Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα

Έχω το εξής πρόβλημα με την υπηρεσία ondemand. Προσπαθώ να συνδεθώ και με εμφανίζει το σφάλμα x-002. Εδώ να σημειώσω ότι είμαι συνδρομητής 3play με τα κανάλια novasports και προσφατα έκανα αναβάθμιση σε Fullpack και VDSL50 (στο myaccount εμφανίζεται ακόμη ότι το αίτημα είναι σε εξέλιξη αλλά έχω πρόσβαση στα κανάλια novacinema).
 
Καλησπέρα godfather77,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα!!!
Η nova μου δείχνει στην οθόνη σφάλμα Ε19-4 σε όλα τα κανάλια εκτός των ελεύθερων! Σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα!!!
Η nova μου δείχνει στην οθόνη σφάλμα Ε19-4 σε όλα τα κανάλια εκτός των ελεύθερων! Σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης

Ευχαριστώ

Καλησπέρα geokontol και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε παραλάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα.
Μετα την κακοκαιρια χθες παρατηρησα το εξης φαινομενο. Ενω ειναι συνδεδεμενο κανονικα το πιατο, το καλωδιο ειναι στη θεση του και στον αποκωδικοποιητη αλλα και στο lnb στο πιατο και το πιατο δεν εχει κουνηθει, οταν ανοιγω τον αποκωδικοποιητη αφου κανει διαφορους ελεγχους, μου βγαζει ενα μνμ στην οθονη να ελεγξω αν ειναι συνδεδεμενο το καλωδιο της κεραιας.
Πως μπορω να ελεγξω τι φταιει?
Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα Geoav75,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε dm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα Geoav75,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε dm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
Έστειλα pm.
Ευχαριστώ ;-)
 
επειγόντως καλεστε με γιατι περιμενα 17 λεπτα να μιλησω και μου κλεισατε την γραμμη που η κλίση χρεωνετε κιολας.

παρακαλω μιληστε μαζι μου
 
Καλησπέρα Ultralord,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,σχετικά με την ανακοίνωση για το Multiview,εμείς που έχουμε το 3001 μόνο,αν επιλέξουμε την αναβάθμιση ο δέκτης που θα λάβουμε θα είναι 3001 ή μπορεί και 831?
Θα είναι θέμα τύχης?
 
Καλημέρα lesarros,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι δέκτες που είναι διαθέσιμοι την τρέχουσα περίοδο είναι οι δέκτες νέας γενιάς Novabox.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Εχθές μου περάσανε nova tv με τον καινούργιο αποκωδικοποιητή novabox 3001. Σήμερα έχω πρόβλημα με δύο κανάλια αντ1 και μακεδονία τα οποία μου βγάζουν το εξής ενημερωτικό μήνυμα << Ε30-4 Θέαση προσωρινά κωδικοποιημένη. Παρακαλώ μείνετε συντονισμένος στην ίδια υπηρεσία. Αν δεν επανέλθει, πραγματοποιήστε reset στο δέκτη σας.>> Τι πρέπει να κάνω για να λυθεί το πρόβλημα μου.

Σας ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα nansi1991,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
καλησπερα.θαθελα να επικοινωνησετε για μια προσφορα φουλπακ νοβα μονο τβ
σας στελνω τα στοιχεια επικοινωνιας με πμ
 
Status
Not open for further replies.