*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support.
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support.

Καλησπερα,

Σας εχω ξαναστειλει μηνυμα και θα ηθελα την απαντηση σας παρακαλω, καθως ειναι η μερα χωρις internet.
 
Καλησπερα,

Σας εχω ξαναστειλει μηνυμα και θα ηθελα την απαντηση σας παρακαλω, καθως ειναι η μερα χωρις internet.

Καλησπέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα και καλο μηνα,

Θα ηθελα να ευχαριστησω για ακομα μια φορα τα παιδια απο την Νova σε αυτο το θεμα, για την βοηθεια τους καθως και για την υπομονη τους στο προβλημα που τους ανεφερα.
σας ευχαριστω πολυ και συνεχιστε την καλη δουλεια που κανετε και την βοηθεια που μας δινεται.

Ευχαριστω πολυ.
 
Καλημέρα stonecityboys,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλημέρα παιδιά,

Το app σε android του My Account εμένα δεν λειτουργεί, δεν συνδέεται. Από υπολογιστή μπαίνω κανονικά.
Όλο γυρίζει γυρίζει και στο τέλος μου βγάζει " failed to connect".
Είναι κάτι γενικό?
 
Καλημέρα stonecityboys,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα παρακάτω:

Username της υπηρεσίας myaccount:
Μοντέλο Συσκευής:
Έκδοση Android:

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα stonecityboys,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα παρακάτω:

Username της υπηρεσίας myaccount:
Μοντέλο Συσκευής:
Έκδοση Android:

Κώστας, Nova Support

Καλημερα σας,

Σας τα εχω στειλει με μηνυμα.
 
Καλησπέρα κι ευχαριστούμε για την μεγάλη βοήθεια που μας παρέχετε.

Είμαι συνδρομητής κι εδώ και τον τελευταίο μήνα πολλές φορές οταν ανοίγω τον δέκτη, η οθόνη της τηλεόρασησ είναι μαύρη. μπορώνα περιηγηθώ στο μενού του δέκτη, αλλά δεν μου δίνει σήμα. Κάνω ένα restart τον δέκτη από το μενού και μετά από λίγο επανέρχεται η εικόνα. Μήπως πρέπει να κάνω εγώ ή εσείς κάτι άλλο, ώστε να μην γίνεται συχνά αυτό. Όταν είμαι σπίτι, μπορώ και ασχολούμαι εγώ, όταν όμως είναι τα παιδιά δεν μπορούν να το κάνουν αυτά.
Στέλνω τα στοιχεία μου με πμ
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τα θετικά σχόλια.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Τα κανάλια της 11823 του 865 κανουν από χτες ανά τακτά χρονικά διαστήματα πιξελιάσματα, ενώ στον 831 τα ίδια κανάλια δεν παρουσιάζουν καθόλου πρόβλημα.
Έχω κάνει και επαναφορά και απ όλα
Στάθμη 75% Ακρίβεια 100% χωρίς αυξομειώσεις
Δεν έχω tv usb dongle επάνω
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Τα κανάλια της 11823 του 865 κανουν από χτες ανά τακτά χρονικά διαστήματα πιξελιάσματα, ενώ στον 831 τα ίδια κανάλια δεν παρουσιάζουν καθόλου πρόβλημα.
Έχω κάνει και επαναφορά και απ όλα
Στάθμη 75% Ακρίβεια 100% χωρίς αυξομειώσεις
Δεν έχω tv usb dongle επάνω

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με τον αριθμό της κάρτας του αποκωδικοποιητή, καθώς και με την έκδοση λογισμικού που είναι εγκατεστημένη, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Είναι η πληροφορία "Load Ver/Var" και μπορείς να τη δεις στο menu του δέκτη σου ακολουθώντας την διαδρομή: Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Πληροφορίες - Γενικές Πληροφορίες

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε


Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τα θετικά σχόλια.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

σας έστειλα πμ με τα στοιχεία που μου ζητήσατε

ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Έχουμε λάβει το νέο σου προσωπικό μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Σας έχω στείλει ενα προσωπικό μήνυμα αν μπορείτε γιατί χρειάζομαι άμεση λύση.
 
Status
Not open for further replies.