*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Αγαπητό μέλος panagiotou1000 όπως αναγράφεται σαφέστατα στο πρώτο Post στο παρόν νήμα που μάλλον δεν το διάβασες τα προβλήματα γράφονται εδώ έξω και κατόπιν οδηγίας του support στέλνουμε τα επιπλέον στοιχειά που χρειάζεται.
 
Καλημέρα panagiotou1000,

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Nova Support
 
Είναι αρκετό διάστημα τώρα που στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης μου βγάζει ένα άσπρο τριγωνακι που περιέχει μέσα ένα ! Θαυμαστικό.Τι συμβαίνει?
 
Είναι αρκετό διάστημα τώρα που στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης μου βγάζει ένα άσπρο τριγωνακι που περιέχει μέσα ένα ! Θαυμαστικό.Τι συμβαίνει?

Καλησπέρα fighter2014,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα σας και καλη εβδομαδα.

Απο χθες στις 14:28 ειμαι παλι χωρις internet με το λαμπακι του να ειναι μονιμα στο κοκκινο.
Ειναι η 3η φορα σε λιγοτερο απο 1 1/2 μηνα περιπου.

Σας εχω στειλε με μηνυμα τα στοιχεια μου.
 
Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπερα εκανα αιτημα για να λαβω τον 13ο μηνα δωρεαν αφου εχω παγια εντολη στην πιστωτικη το λογιστηριο μου απαντησε οτι δεν γινεται γιατι πληρωνω με καρτα μεσω του myaccount αυτο οντως ισχυει για δικη μου ευκολια δεν περιμενω να την ημηερομηνια ληξης και εξοφλω πιο νωρις μεσω του myaccount με την ιδια καρτα αυτο το κανω εδω και 2 χρονια και περυσι μαλιστα μου επιστραφησαν 2 μηνες απο προηγουμενα ετη που δεν μου ειχαν πιστωθει. Αναφερουν επισης οτι την πληρωμη την κανω με dinners καρτα εγω dinners δεν ειχα ποτε παρακαλω δειτε το . σας εχω στειλει τα στοιχεια μου με πμ
 
Καλησπέρα lak100,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Σας έχω στείλει πμ
Παρελήφθη το πρωί ο 865, τώρα γύρισα εγώ και αναμένω επικοινωνία σας για να κάνουμε τις δοκιμές
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σας έχω στείλει πμ
Παρελήφθη το πρωί ο 865, τώρα γύρισα εγώ και αναμένω επικοινωνία σας για να κάνουμε τις δοκιμές

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Ζητάω συγγνώμη και από εδώ, για όλες τις εβδομάδες που σας απασχολώ, αλλά, όπως έχει ήδη διαπιστωθεί και θα ενημερωθείτε, ΜΟΝΟ υπερβολικός και παράλογος δεν υπήρξα
Παρακαλώ να αποδοθούν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, και να μπουν τα πράγματα στη θέση τους όπως πρέπει και για μένα, αλλά και για όσους αναίτια με ταλαιπώρησαν και με ενέπαιξαν!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους έχουν χειριστεί σε κεντρικό επίπεδο μέχρι τώρα το θέμα μου, και αναμένω την πλήρη αποκατάσταση κατά το αντικειμενικά "περί δικαίου αίσθημα"
Καλή συνέχεια, και αναμένω περαιτέρω ενημέρωση
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για την ενημέρωση, την οποία και θα φροντίσουμε να μεταφέρουμε στο αρμόδιο τμήμα μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα σας,
χθες από λάθος ενεργοποίησα την δεύτερη συσκευή για το novaGo. Πως Θα μπορούσα να την απενεργοποιήσω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλημέρα σας,
χθες από λάθος ενεργοποίησα την δεύτερη συσκευή για το novaGo. Πως Θα μπορούσα να την απενεργοποιήσω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλημέρα milos13,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Σας έχω στείλει πμ με τα στοιχεία της υπηρεσίας μου.

Ευχαριστώ πολύ
 
Σας έχω στείλει πμ με τα στοιχεία της υπηρεσίας μου.

Ευχαριστώ πολύ

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. :operator:

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.