*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα παιδιά,εδώ και κάνα 2 εβδομάδες,δε μου φορτώνει καθόλου την σελίδα σας στο ipad
Δηλαδή το nova.gr ενώ φορτώνει η οθόνη είναι άδεια
Αντιθέτως το my account δουλεύει κανονικά
Δείτε το λίγο για την συμβατότητα της σελίδας σας σε ipad,γιατί είναι λίγο εκνευριστικό
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Καλησπέρα Pgate4,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), καθώς και με την έκδοση του λειτουργικού που έχεις εγκατεστημένη στο iPad;

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Παιδιά καλησπέρα και από μένα έχω πρόβλημα μετά την αναβάθμιση του novabox+ 865 με το on demand δεν μου ανοίγει καθόλου.
 
Καλησπέρα mikespari,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό κάρτας Nova, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα, σε συνέχεια προγενέστερης επικοινωνίας μας, και αφού είδα ότι πλέον βγήκε η αναβάθμιση για τον 865 μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά την υπηρεσία μου σε αυτόν το δέκτη; Σας έχω στείλει ήδη με Pm το παρόν μήνυμα και τα στοιχεία επικοινωνίας μου. Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα socstamatiou,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, nova Support
 
Καλημέρα σας
Έχω πακεταρει τον 865 που μου είχε αποσταλεί για δοκιμή, για να είναι ετοιμος να τον παραλάβει ο courier που θα έρθει να παραδώσει τον 5001.
Δεν ξέρω αν αυτό θα γίνει σήμερα ή αύριο, το έκανα όμως γιατί στο σπίτι πρωινές ώρες είναι μόνο τα τέκνα με τη γιαγιά τους
Αν δεν είναι κόπος, μέχρι να παραλάβω, γίνεται να ενεργοποιήσετε θέαση στον 831; Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας
Έχω πακεταρει τον 865 που μου είχε αποσταλεί για δοκιμή, για να είναι ετοιμος να τον παραλάβει ο courier που θα έρθει να παραδώσει τον 5001.
Δεν ξέρω αν αυτό θα γίνει σήμερα ή αύριο, το έκανα όμως γιατί στο σπίτι πρωινές ώρες είναι μόνο τα τέκνα με τη γιαγιά τους
Αν δεν είναι κόπος, μέχρι να παραλάβω, γίνεται να ενεργοποιήσετε θέαση στον 831; Ευχαριστώ

Καλημέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Ενημερώνουμε το αρμόδιο τμήμα, σύμφωνα με τα παραπάνω και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα σας , σας παρακαλω πολυ θα ηθελα να επικοινωνησει καποιος για ραντεβου με τεχνικο γιατι απο χθες , μετα την αναβαθμιση του 865 δεν εχω ηχο παρα μονο εικονα... Παρ'ολες τις προσπαθειες μου αλλα και μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το support δεν δοθηκε λυση. Παρεπιπτοντως θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να αγορασω τον νεο αποκωδικοποιητη 5001..
εχω στειλει τα στοιχεια μου με pm.
.Σας ευχαριστω.
 
Καλησπέρα aenaos15,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
καλησπερα ειμαι εν ενεργεια συνδρομητης 3play full pack και για το nova go extra ζηταει +2,50 . Εφοσον εχω το 3play full pack γιατι μου ζηταει συνδρομη ? αν δεν ειναι λαθος πως γινεται να το εχω δωρεαν ?

ευχαριστω πολυ
 
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας , το πρόβλημα λύθηκε , θα επιθυμούσα όμως να με καλέσει κάποιος για να συνεννοηθούμε για την αγορά του 5001 αλλά και για την εγκατάσταση αποκωδικοποιητή σε δεύτερη τηλεόραση στον ίδιο χώρο.
Ευχαριστώ..
 
έχει λήξη η συνδρομή μου full pack εδώ και ένα μήνα, σε ποιο νούμερο μπορώ να απευθυνθώ για προσφορά ; ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

καλησπερα ειμαι εν ενεργεια συνδρομητης 3play full pack και για το nova go extra ζηταει +2,50 . Εφοσον εχω το 3play full pack γιατι μου ζηταει συνδρομη ? αν δεν ειναι λαθος πως γινεται να το εχω δωρεαν ?

ευχαριστω πολυ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για τη Δωρεάν ενεργοποίηση έλα σε ένα κατάστημα Nova ή κάλεσε στο 13831 (0,0312 /λεπτό, από δίκτυο Forthnet όπως αναφέρεται και στη σελίδα μας.

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας , το πρόβλημα λύθηκε , θα επιθυμούσα όμως να με καλέσει κάποιος για να συνεννοηθούμε για την αγορά του 5001 αλλά και για την εγκατάσταση αποκωδικοποιητή σε δεύτερη τηλεόραση στον ίδιο χώρο.
Ευχαριστώ..

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

έχει λήξη η συνδρομή μου full pack εδώ και ένα μήνα, σε ποιο νούμερο μπορώ να απευθυνθώ για προσφορά ; ευχαριστώ

Καλησπέρα yianniskyr,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου; Σε διαφορετική περίπτωση μπορείς να καλέσεις στο 13831.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,
Πήρα την αναβάθμιση για τον 865 σύνδεσα το router με καλώδιο με τον αποκωδικοποιητή για το on demand αλλά όταν πάω να συνδεθώ μου βγάζει το εξής μήνυμα "Αποτυχία σύνδεσης. Πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες υπηρεσίες στο www.nova.gr (X-002)"

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Καλησπέρα maximusv,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Μια από τα ίδια και σε μένα...
Συν ότι ο δέκτης βρίσκεται στο home cinema και ήχος μετά την αναβάθμιση γιοκ
Προβλήματα πριν προβλήματα και μετά την αναβάθμιση....


Καλησπέρα σας,
Πήρα την αναβάθμιση για τον 865 σύνδεσα το router με καλώδιο με τον αποκωδικοποιητή για το on demand αλλά όταν πάω να συνδεθώ μου βγάζει το εξής μήνυμα "Αποτυχία σύνδεσης. Πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες υπηρεσίες στο www.nova.gr (X-002)"

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.