*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σας έστειλα και εγώ ΠΜ παρακαλώ δείτε το...

Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
καλημέρα!
Γιατί ενώ στο nova account μου μου λέει ότι σήμερα θα χρεωνόταν στην πιστωτική μου ποσό 12,83 εσείς μου κάνατε χρέωση 28,23; Μου ήρθε ενημέρωση από την υπηρεσία της κάρτας μου. Παρακαλώ δείτε το pdf του λογαριασμού μου και προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις.

σας έστειλα pm με τα στοιχεία μου.
 
Καλημέρα algedan,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Ευχαριστω πολυ για τις επι μερους επικοινωνιες που ειχα μετα την δρομολογηση απο εσας!!!
 
Καλησπέρα aenaos15,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Επικοινώνησα με το 13831 και ρώτησα αν δικαιούμαι το nova go extra δωρεάν. Έδωσα όλα μου τα στοιχεία και μου είπε ο συνάδελφος σας πως μπορώ να το έχω δωρεάν (εχω το full pack). Μπήκα στο my account για να κάνω την σχετική ρύθμιση και με "χαρα" βλέπω πως θέλει 2,50 για ν α ενεργοποιηθεί η υπηρεσία extra.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Επικοινώνησα με το 13831 και ρώτησα αν δικαιούμαι το nova go extra δωρεάν. Έδωσα όλα μου τα στοιχεία και μου είπε ο συνάδελφος σας πως μπορώ να το έχω δωρεάν (εχω το full pack). Μπήκα στο my account για να κάνω την σχετική ρύθμιση και με "χαρα" βλέπω πως θέλει 2,50 για ν α ενεργοποιηθεί η υπηρεσία extra.

Καλησπέρα GEORGE M.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και πάλι GEORGE M,

Στην προσπάθεια μας να απαντήσουμε στο pm σου, λάβαμε μήνυμα ότι δεν υπάρχει χώρος στο inbox σου.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις εκ νέου όταν ελευθερωθεί χώρος ώστε να σου αποστείλουμε την απάντηση μας;

Γεωργία, Nova Support
 
Γειά σας και από εμένα. Ειμαι συνδρομητής 3play πολλά χρόνια και έχει λήξει το συμβόλαιο μου εδώ και κάποιους μήνες.
Πολλά τα παράπονα αφού μετά την λήξη της δέσμευσης, μου χρεώνεται πλέον κανονικά το multiview.
Θα ήθελα μία σοβαρή προσφορά για να ανανεώσουμε την συνεργασία μας.
Σας στέλνω τα στοιχεία μου με pm

Σας ευχαριστώ
 
Καλησπέρα NIKOS_777,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Εσείς μου απαντήσατε ...και εγώ σας απάντησα ενκ νέου και πάλι μου απαντήσατε και τρίτη μέρα το πρόβλημα παραμένει

Μετά την αναβάθμιση ο 865 ούτε ήχο έχει (!!!) ούτε στο ON DEMAND συνδέεται...

fingers crossed περιμένοντας μια λύση...


Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει, ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί και όχι κάτι διαφορετικό από αυτό.

Για το ζήτημα απώλειας ήχου το οποίο έχει παρουσιαστεί στην τρέχουσα συνδεσμολογία των Home Cinema & Projector συσκευών σου, με τον δορυφορικό σου δέκτη, έχουμε απαντήσει στο σημερινό σου προσωπικό μήνυμα με επιπλέον ενέργειες που προτείνουμε να ακολουθήσεις.

Επιπλέον, αναφορικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας Nova On Demand στον εξοπλισμό σου, όπως έχουμε αναφέρει και σε απάντησή μας σε προσωπικό σου μήνυμα στις 27/06, η υπηρεσία παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου σε υπηρεσία Nova 3Play και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτή η παροχή της υπηρεσίας στον συγκεκριμένο εξοπλισμό.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημερα, εκανα το nova energy και αναβαθμιστηκε η τηλεφωνικη μου υπηρεσια σε nova 3play full . ειχα απεριοριστα σταθερα μεχρι τωρα και μου δοθηκαν και τα κινητα. Ηθελα απλα να ρωτησω εχω πλεον και απεριοριστα σταθερα και στο εξωτερικο οπως ηταν παλια η πλεον εχει διαχωριστει αυτο; Ευχαριστω
 
Επανερχομαι στο θεμα του 865 . Μετα απο επικοινωνια , μεσω εσας , με το τεχνικο τμημα , μου αναφερθηκε οτι ο 865 δεν μπορει να δουλεψει multiview μεσω ethernet με τον 831 και οτι για να εχω multiview τελικα πρεπει να τον αλλαξω. Σας παρακαλω ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου για να δουμε τροπο αγορας του 5001.
Σας ευχαριστω
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημερα, εκανα το nova energy και αναβαθμιστηκε η τηλεφωνικη μου υπηρεσια σε nova 3play full . ειχα απεριοριστα σταθερα μεχρι τωρα και μου δοθηκαν και τα κινητα. Ηθελα απλα να ρωτησω εχω πλεον και απεριοριστα σταθερα και στο εξωτερικο οπως ηταν παλια η πλεον εχει διαχωριστει αυτο; Ευχαριστω

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να ενημερώσουμε;

Επανερχομαι στο θεμα του 865 . Μετα απο επικοινωνια , μεσω εσας , με το τεχνικο τμημα , μου αναφερθηκε οτι ο 865 δεν μπορει να δουλεψει multiview μεσω ethernet με τον 831 και οτι για να εχω multiview τελικα πρεπει να τον αλλαξω. Σας παρακαλω ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου για να δουμε τροπο αγορας του 5001.
Σας ευχαριστω

Θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση το συντομότερο δυνατό.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα. Χθες Σάββατο 30/6 εκανα ανανέωση συμβολαίου για 12 μήνες συν ότι έκανα αίτηση πληρωμής και για τους 12 μήνες. Ρώτησα αν μπορώ να έχω τον δέκτη 5001 σε καλύτερη τιμή λογο της εφάπαξ πληρωμής αλλά ελαβα αρνητική απάντηση. Η τιμή δεν κατέβηκε κάτω από τα 149 . Ισχύει η τιμή αυτή στην περίπτωση μου ?
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα GEORGE M.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα GEORGE M.

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Γεια σας,θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η προσφορά για το Novasports pack και τι είναι δωρεάν (εγκατάσταση,κεραία,πιάτο κλπ ).Είμαι στην Cosmote προς το παρόν.Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα solareagle,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε ενημερώσει αναλυτικά αρμόδιος συνάδελφος;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.