*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα Lazodoits,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Έχω κάνει νεα σύνδεση Nova TV με ίντερνετ από ΟΤΕ θα μπορώ να έχω on demand???
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Έχω κάνει νεα σύνδεση Nova TV με ίντερνετ από ΟΤΕ θα μπορώ να έχω on demand???

Καλησπέρα larry73,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand (μέσω internet), παρέχεται μέσω του ιδιόκτητου δικτύου σε υπηρεσία Nova 3Play.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας.

Έχω ένα θέμα με την λήψη των καναλιών και μου αναφέρει ότι έχει γίνει φραγή και να καλέσω το 13831.

Μπορούμε να το κοιτάξουμε;
 
Καλησπέρα σας.

Έχω ένα θέμα με την λήψη των καναλιών και μου αναφέρει ότι έχει γίνει φραγή και να καλέσω το 13831.

Μπορούμε να το κοιτάξουμε;

Καλησπέρα WolfRathmA,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σήμερα έδωσα τα στοιχεία και θα μου στείλουν τη σύμβαση να την υπογράψω
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Σήμερα έδωσα τα στοιχεία και θα μου στείλουν τη σύμβαση να την υπογράψω

Σε ευχαριστούμε για τη σχετική διευκρίνηση.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου, για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα! Δεν μπορω να εγκαταστησω το Novago σε ένα λαπτοπ καθώς μολις παω να τρέξω το novagoplayer setup μου βγαζει runtime error. Τι συμβαίνει?
 
Καλησπέρα agrino,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα και απο μενα...

Μου έγινε προσφορα για Νοβα Τηλεοράση με τον παλιο εξοπλισμο που ειχα σαν παλιος συνδρομητης την οποια και αποδεχτηκα.Η ηχογραφηση για επιβεβαιωση εγινε στις 19/7 και ακομα να ενεργοποιηθει η συνδεση μου και η καρτα.Ξερει καποιος τι γινεται ? 7 εργάσιμες ημερες και ακομα να ενεργοποιηθει...Παιρνω τηλεφωνα αλλα δεν βγαζω άκρη.

Ευχαριστω προκαταβολικα
 
Καλησπερα και απο μενα...

Μου έγινε προσφορα για Νοβα Τηλεοράση με τον παλιο εξοπλισμο που ειχα σαν παλιος συνδρομητης την οποια και αποδεχτηκα.Η ηχογραφηση για επιβεβαιωση εγινε στις 19/7 και ακομα να ενεργοποιηθει η συνδεση μου και η καρτα.Ξερει καποιος τι γινεται ? 7 εργάσιμες ημερες και ακομα να ενεργοποιηθει...Παιρνω τηλεφωνα αλλα δεν βγαζω άκρη.

Ευχαριστω προκαταβολικα


Έστειλα pm με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα skopelos1,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα skopelos1,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support

Ευχαριστώ για το άμεσο της απάντησης. Σε αναμονή της επίλυσης του θέματος γιατί ήδη έχουν περάσει αρκετές ήμερες από την ηχογράφηση.

Ευχαριστώ και πάλι
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλημέρα λέγομαι ΧΑΡΙΣΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ και έκανα ανανέωση, τώρα θα έχω δωρεάν το nova go extra?
 
Καλησπέρα harisarhos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Πώς μπορώ να μάθω ότι η αίτηση που έχω κάνει για nova TV είναι οκ και πότε θα έρθει τεχνικός στο σπίτι για εγκατάσταση διότι την Παρασκευή θα φύγω διακοπές
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα larry73,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα larry73,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
Πως θα στείλω προσωπικό μήνυμα?????
 
Status
Not open for further replies.