*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας,
Δεν έχω Internet στο σπίτι. Θα μπορούσατε να μου πείτε που υπάρχει πρόβλημα;
Ευχαριστώ

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Καλησπέρα maximusv,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλημέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΝΟΒΑ ΤΒ ΦΟΥΛ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ;;;
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΗ ΚΑΙ PM ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα larry73,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Τις τελευταιες περιπου 10- 15 μερες, παρατηρω καποια "σπασιματα" στην εικονα (μικρα τετραγωνα) σχεδον σε ολα τα καναλια. Για 2-3 δευτερολεπτα κ ανα μερικα λεπτα ληψης. Ελεγξα την καλωδιωση αλλα δεν βλεπω κατι λαθος. Τι μπορει να φταιει?
 
Καλησπέρα ilias78,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
καλησπέρα.

Έχω σταθερό υπολογιστή Imac και θέλω να χρησιμοποιήσω το novago. Όταν πάω να δω λαμβάνω ένα μήνυμα ότι ᾽ Η θέαση γίνεται μόνο από λάπτοπ, smartphone᾽. και δεν επιτρέπεται σε εξωτερική οθόνη. Χρησιμοποιώ το safari.
Κάποια λύση; και είναι κρίμα γιστι άμα δεν υπάρχει λύση πρέπει να περιμένω 30 ημέρες για να το περάσω στο κινητό μου.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα yianniskyr,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για τις συμβατές συσκευές μπορείς να ενημερωθείς από εδώ.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών laptop, tablets και smartphones.
Δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις και τα ακόλουθα link όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος, συμβατές συσκευές κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/pos-vlepo/#devices

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/suhnes-erotiseis/

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα gabbriello,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι υπηρεσίες τηλεόρασης που παρέχουμε (και στην υπηρεσία Nova3play), είναι μέσω δορυφόρου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας ,
είμαι πλεόν νεος συνδρομητής σας και περιμένω τις επόμενες ημέρες την εγκατάσταση του πιάτου.

Μερικές ερωτήσεις για τον εξοπλισμό.

Τι δορυφορικό πιάτο δικαιούμαι διαστάσεις;

Επίσης ο συνεργάτης σας που θα το εγκαταστήσει θα μου φέρει το πιάτο σε κλειστή συσκευασία και θα το ανοίξει μπροστά μου; ΠΧ σε κουτα είναι ; Ρωτάω γιατι μου έχει τύχει παλιά να μου φέρουν χύμα το πιάτο και μάλιστα χτυπημένο. Οχι απο απο την nova.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σας ,
είμαι πλεόν νεος συνδρομητής σας και περιμένω τις επόμενες ημέρες την εγκατάσταση του πιάτου.

Μερικές ερωτήσεις για τον εξοπλισμό.

Τι δορυφορικό πιάτο δικαιούμαι διαστάσεις;

Επίσης ο συνεργάτης σας που θα το εγκαταστήσει θα μου φέρει το πιάτο σε κλειστή συσκευασία και θα το ανοίξει μπροστά μου; ΠΧ σε κουτα είναι ; Ρωτάω γιατι μου έχει τύχει παλιά να μου φέρουν χύμα το πιάτο και μάλιστα χτυπημένο. Οχι απο απο την nova.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα profchaos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να κάνουμε ανανέωση σε 3play.Θα ήθελα να πάρω την τιμή των 37,00 που έχουν πάρει αρκετά άτομα.Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλημέρα DIOMIDIS_GR,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.