*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σας έχω θέμα με τον 865 κάθε φορά κολάει και δεν έχω εικόνα και θέλει επανεκκίνηση η reset για να έρθει η εικονα.τι να κάνω έχω απελπιστει μετά την τέλευταια αναβαθμιση
 
Καλησπέρα manosfk,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας έχω Nova3play και θέλω να ρωτήσω πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Nova GO Extra χωρίς χρέωση. Με pm σας στέλνω στοιχεία.
 
καλημερα
εχω double play με sports pack
γινεται να βλεπω novago extra στο εξοχικο μου?
αν εχει ενα ντερμπυ πχ ΠΑΟΚ ΑΕΚ θα γινεται να το βλεπω εγω στο χωριο και ο πατερας μου σπιτι μου πχ? η θα ειναι στα επιλεγμενα που δε θα γινεται?
 
Καλημέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Καλησπέρα σας έχω Nova3play και θέλω να ρωτήσω πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Nova GO Extra χωρίς χρέωση. Με pm σας στέλνω στοιχεία.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

καλημερα
εχω double play με sports pack
γινεται να βλεπω novago extra στο εξοχικο μου?
αν εχει ενα ντερμπυ πχ ΠΑΟΚ ΑΕΚ θα γινεται να το βλεπω εγω στο χωριο και ο πατερας μου σπιτι μου πχ? η θα ειναι στα επιλεγμενα που δε θα γινεται?

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Εγινε!

Καλησπέρα Lazar4,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικόν σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα στην ομάδα.
Σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία μου σε ότι αφορά την υπηρεσία Nova go.

Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια απάντηση.

Νίκος
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα στην ομάδα.
Σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία μου σε ότι αφορά την υπηρεσία Nova go.

Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια απάντηση.

Νίκος

Καλησπέρα bykrie,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, έχω εγκαταστήσει το νεο player του nova go αλλά όταν πατάω κάποιο live κανάλι φορτώνει για 3 δευτερόλεπτα δείχνοντας ο κύκλος που φορτώνει 0% και μετά το μόνο που δείχνει είναι μαύρη οθόνη. Εχω κάνει απεγκατάσταση τον παλιό player έχω κάνει καθαρισμό cookies και τα σχετικά, έχω απενεργοποιήσει τον avast έχω δοκιμάσει και από mozilla firefox και google chrome αλλά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.

Επίσης καλό θα ήταν όταν έχετε σκοπό να αλλάζετε τον player του novago να κάνετε μία ενήμερωση στους συνδρομητές σας με κάποιο μήνυμα από νωρίτερα γιατι προσπάθησα να ανοίξω τον novago λιγα λεπτά πριν την έναρξη του αγωνά ΑΕΚ -Σελτικ πριν λίγες μέρες και έφαγα πόρτα με τον καινούργιο player που είχατε εγκαταστήσει και δεν είχατε φροντίσει να ενημερώσετε για αυτή σας την κίνηση από νωρίτερα.
 
Καλησπέρα, έχω εγκαταστήσει το νεο player του nova go αλλά όταν πατάω κάποιο live κανάλι φορτώνει για 3 δευτερόλεπτα δείχνοντας ο κύκλος που φορτώνει 0% και μετά το μόνο που δείχνει είναι μαύρη οθόνη. Εχω κάνει απεγκατάσταση τον παλιό player έχω κάνει καθαρισμό cookies και τα σχετικά, έχω απενεργοποιήσει τον avast έχω δοκιμάσει και από mozilla firefox και google chrome αλλά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.

Επίσης καλό θα ήταν όταν έχετε σκοπό να αλλάζετε τον player του novago να κάνετε μία ενήμερωση στους συνδρομητές σας με κάποιο μήνυμα από νωρίτερα γιατι προσπάθησα να ανοίξω τον novago λιγα λεπτά πριν την έναρξη του αγωνά ΑΕΚ -Σελτικ πριν λίγες μέρες και έφαγα πόρτα με τον καινούργιο player που είχατε εγκαταστήσει και δεν είχατε φροντίσει να ενημερώσετε για αυτή σας την κίνηση από νωρίτερα.

Καλημέρα LION81 και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε στην περιοχή σήμαντρα Χαλκιδικής αν έχει φτιάξει το δίκτυο της η forthnet. Πριν κάτι χρόνια είχα βάλει triple play forthnet αλλά έπιανα 4mb με συγχρονισμό στο ρουτερ 16 αν θυμάστε είχαμε μιλήσει και έφυγα χωρις penalty λόγο ταχύτητας. Μπορείτε να μάθετε αν έχει διορθωθεί αυτό το πρόβλημα μιας και ο ΟΤΕ το έχει μονοπώλιο. Ευχαριστώ πολύ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε στην περιοχή σήμαντρα Χαλκιδικής αν έχει φτιάξει το δίκτυο της η forthnet. Πριν κάτι χρόνια είχα βάλει triple play forthnet αλλά έπιανα 4mb με συγχρονισμό στο ρουτερ 16 αν θυμάστε είχαμε μιλήσει και έφυγα χωρις penalty λόγο ταχύτητας. Μπορείτε να μάθετε αν έχει διορθωθεί αυτό το πρόβλημα μιας και ο ΟΤΕ το έχει μονοπώλιο. Ευχαριστώ πολύ

Καλημέρα king2009,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας στην περιοχή που σε ενδιαφέρει, μπορείς να συμπληρώσεις τα απαιτούμενα πεδία στον Έλεγχο Διαθεσιμότητας, ώστε να ενημερωθείς σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλημέρα king2009,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας στην περιοχή που σε ενδιαφέρει, μπορείς να συμπληρώσεις τα απαιτούμενα πεδία στον Έλεγχο Διαθεσιμότητας, ώστε να ενημερωθείς σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
Το έχω δοκιμάσει αυτό αλλά στην οδό δεν έχω κάτι να βάλω και δεν μπορώ να ελέγξω τη διαθεσιμότητα. Παλιότερα έλεγε ότι έχει μέχρι 24mb αλλά έπιανα 4 και ας συγχρονιζα στα 16. Αυτό θέλω να μάθω αν έχει διορθωθεί.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Το έχω δοκιμάσει αυτό αλλά στην οδό δεν έχω κάτι να βάλω και δεν μπορώ να ελέγξω τη διαθεσιμότητα. Παλιότερα έλεγε ότι έχει μέχρι 24mb αλλά έπιανα 4 και ας συγχρονιζα στα 16. Αυτό θέλω να μάθω αν έχει διορθωθεί.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Βεβαίως σας τα στέλνω αμέσως.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το π

Βεβαίως σας τα στέλνω αμέσως.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Γειά σας,
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το offline novago. Κατά την αναπαραγωγή κατεβασμένη ταινίας κάθε 10 δευτερόλεπτα κάνει buffering με αποτέλεσμα τις συνεχείς διακοπές. Υπάρχει κάποια λύση σε αυτό;

Στάλθηκε από το G3311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα firstuser77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.