*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Μόλις μου φέρανε τον δέκτη και τον συνδέσανε .
Πάω να κάνω εγγραφή στο myaccount.nova αλλά δεν δέχεται για σωστό τον αριθμό της κάρτας .
Τελικά με μήνυμα μου ήρθε προσωρινός κωδικός ,με τον οποίο στο Chrome δεν μπόρεσα να συνδεθώ με τίποτα ,συνδέθηκα με Mozilla και Opera και άλλαξα κατευθείαν τον κωδικό .
Μετά την αλλαγή μου βγάζει συνέχεια το μήνυμα "Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη . Λυπούμαστε, το My Account δεν είναι διαθέσιμο για τον τύπο υπηρεσίας που διαθέτετε."
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

greekgreek; said:
Τελικά με μήνυμα μου ήρθε προσωρινός κωδικός ,με τον οποίο στο Chrome δεν μπόρεσα να συνδεθώ με τίποτα ,συνδέθηκα με Mozilla και Opera και άλλαξα κατευθείαν τον κωδικό .
Μετά την αλλαγή μου βγάζει συνέχεια το μήνυμα "Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη . Λυπούμαστε, το My Account δεν είναι διαθέσιμο για τον τύπο υπηρεσίας που διαθέτετε."

Καλησπέρα greekgreek

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλημέρα !
Τελικά ήταν θέμα ενεργοποίησης της κάρτας ,σήμερα συνδέθηκα .
Δεν μπορώ να συνδεθώ με Chrome ,συνδέθηκα με Opera και Mozilla .Το αναφέρω μήπως τύχει και σε άλλους .Ευχαριστώ !
 
Καλησπέρα greekgreek,

Θα προτείναμε να κάνεις μία εκκαθάριση ιστορικού και κωδικών πρόσβασης και να δοκιμάσεις εκ νέου.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, πού μπορώ να βρω τον αριθμό βρόγχου στον λογαριασμό μου? Χρειάζομαι τον αριθμό επειδή μου τον ζητάνε. Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, πού μπορώ να βρω τον αριθμό βρόγχου στον λογαριασμό μου? Χρειάζομαι τον αριθμό επειδή μου τον ζητάνε. Ευχαριστώ πολύ.

Καλησπέρα Kevin10,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, σας έχω αποστείλει προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, σας έχω αποστείλει προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα Kevin10

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Kαλησπέρα, θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να ανανεώσω το συμβόλαιο 3play που έχω.

Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Kαλησπέρα, θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να ανανεώσω το συμβόλαιο 3play που έχω.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα lamprost και καλή εβδομάδα,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Παιδιά καλησπέρα σας θέλω να βάλω 3play Nova full pack ή έστω sports pack πού το έχετε βάλει σε τόσο κόσμο στα 39ε/μήνα.Μπορειτε να μου το δώσετε και εμένα ή νά βάλω wind vision με36/μήνα ευχαριστώ και περιμένω απάντηση
 
Καλησπέρα panaxas και καλή εβδομάδα,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
ADSL σε VDSL χρόνος ενεργοποίησης?
Καλησπέρα σας.

Έκανα αναβάθμιση του προγράμματός μου με VDSL από adsl και είχα sms από εσάς για ενεργοποίηση σήμερα 11/7.

Παρατήρησα πως το router είναι με κόκκινη ένδειξη. Φαντάζομαι λόγω της μετατροπής από adsl σε vdsl.

Ήθελα να ρωτήσω πόσο χρόνο (λεπτά, ώρες) μπορεί να διαρκέσει ή γίνεται άμεσα οπότε μάλλον κάποιο πρόβλημα υπάρχει στην σύνδεση και πρέπει να σας καλέσω να το δείτε?

Να σημειώσω πως το έκλεισα και το ξανάνοιξα το ρούτερ αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση,
 
Καλησπέρα pavlosice,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα,


Εδω και μία εβδομαδα ταλαιπωρούμε με τν χρεωση μου (πιστωτική κάρτα) χωρίς να εχω καταφέρει να μιλήσω με την εξ. και το λογιστήριο.
Εχουν γίνει προσπάθειες με το τηλέφωνο και την μεγάλη αναμονη (ειμαι απο αλλο δίκτυο και η χρώεση είναι 0,08 / 5" = 0.96 /λεπτό)
Αφού περίμενα πάνω απο 40 λεπτά αναμονή η κοπελα μου ειπε ότι εχουν πρόβλημα τα συστήματα τους και δεν μπορεί να δει τιποτα.
κράτησε το τηλέφωνο μου και ΠΟΤΕ δεν με κάλεσαν>

πηγα σε κατάστημα και ειδαν ότι δεν υπαρχει προβλημα που να καταλαβαινουν. Στείλαμε αίτημα για νέα προσπάθεια χρέωσης (και παράτασης φραγής) αφού ξαναβάλαμε την κάρτα αλλα´δεν εχω δει ούτε στην κάρτα ούτε στο MyAccount την χρεώση αυτή.

Κανείς δεν μας έχει καλέσει ή κάνει κάτι.
με κληση στο νουμερο του τεχνικού ενας συνάδελφος με συνέδεσε μήπως βρούμε άκρη αλλα απο το επόμενο CC μου έκλεισαν την γραμμή.

Από την τράπεζα δεν έχουν δει κάτι στραβο´με την κάρτα και δεν ξέρουν αν εχει γινει ή όχι προσπάθεια.
Δυστυχώς το πρόβλημα όλος τυχαίως έγινε με την 12 χρέωση της κάρτας, μία πριν την δωρεάν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλησπέρα beastie.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα,
έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία double 2play [ADSL] εδώ κι ένα μήνα, το θέμα είναι ότι η ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλή περίπου 3,3Mbps με αποτέλεσμα να μη μπορώ ουσιαστικά να αξιοποιήσω την γραμμή. Σας επισυνάπτω και την εικόνα από το Router .
ce8c9d71838bf07c452c0d4d545a25d8-full.jpg

Μπορείτε να κάνετε κάτι;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία double 2play [ADSL] εδώ κι ένα μήνα, το θέμα είναι ότι η ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλή περίπου 3,3Mbps με αποτέλεσμα να μη μπορώ ουσιαστικά να αξιοποιήσω την γραμμή. Σας επισυνάπτω και την εικόνα από το Router .
ce8c9d71838bf07c452c0d4d545a25d8-full.jpg

Μπορείτε να κάνετε κάτι;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα elhal,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα

Ειδα στο site της νοβα οτι στο σπιτι μου υπαρχει δυνατοτητα για 100mbps. Μπορειτε να με βοηθησετε να προχωρησω την αιτηση και να μου πειτε ποσο θα κοστισει;

Σας στελνω τα στοιχεια μου
 
Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.