*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Υπαρχει δυνατοτητα εξοφλησης λογαριασμων NOVA τηλεορασης με Paypal;

edit: λαθος thread, αν υπαρχει η δυνατοτητα να μεταφερθει στο support thread της, ευχαριστω

Καλημέρα yan73,

Θα θέλαμε να σημειώσουμε πως δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών μέσω PayPal. Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Γνωρίζουμε άμα είναι στα άμεσα μελλοντικά σχέδια το να παίζει η εφαρμογή Nova Go (όχι Novaflix) σε Smart TV ή συγκεκριμένα tv box (Android Tv) όπως της Cosmote Tv; Πιστεύω πως θα κερδίσετε πολλούς συνδρομητές έτσι....
 
Καλησπέρα Joker19,

Δεν υπάρχει κάποια πληροφορία να σου μεταφέρουμε.
Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία Nova GΟ σχεδιάστηκε και διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Κώστας, Nova Support
 
Υπάρχει κάποια λύση για όσους μένουν σε πολυκατοικία και δεν επιτρέπεται να βάλουν δορυφορικό πιάτο;
Προς το παρόν υπάρχει το novaflix για smart τηλεοράσεις, αλλά εχει λίγα κανάλια. Στο μέλλον μήπως υπάρχει σκέψη να μπουν και άλλα;
 
Υπάρχει κάποια λύση για όσους μένουν σε πολυκατοικία και δεν επιτρέπεται να βάλουν δορυφορικό πιάτο;
Προς το παρόν υπάρχει το novaflix για smart τηλεοράσεις, αλλά εχει λίγα κανάλια. Στο μέλλον μήπως υπάρχει σκέψη να μπουν και άλλα;

Βασικά ρωτάς αν η ΝΟVA πρόκειται να φτιάξει Over the Top υπηρεσία, όπως κάνει πλέον η cosmote. Η απάντηση θα με ενδιέφερε και μένα και φαντάζομαι πρέπει να είναι θετική εφόσον πραγματικά θέλουν να περάσουν στη νέα εποχή.
 
Υπάρχει κάποια λύση για όσους μένουν σε πολυκατοικία και δεν επιτρέπεται να βάλουν δορυφορικό πιάτο;
Προς το παρόν υπάρχει το novaflix για smart τηλεοράσεις, αλλά εχει λίγα κανάλια. Στο μέλλον μήπως υπάρχει σκέψη να μπουν και άλλα;

Βασικά ρωτάς αν η ΝΟVA πρόκειται να φτιάξει Over the Top υπηρεσία, όπως κάνει πλέον η cosmote. Η απάντηση θα με ενδιέφερε και μένα και φαντάζομαι πρέπει να είναι θετική εφόσον πραγματικά θέλουν να περάσουν στη νέα εποχή.


Καλησπέρα σε όλους!

Θα θελαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει κάποια διαθέσιμη πληροφορία να μεταφέρουμε. H υπηρεσία Novaflix διατίθεται προς το παρόν με συγκεκριμένο, το υφιστάμενο περιεχόμενο.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας

Λιάνα, Nova Support
 
γεια σας, έχω 2 ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία τηλεόρασης Nova GO. Αυτή τη στιγμή έχω nova full tv μέσω δορυφόρου.

Ερώτηση 1) αν ενεργοποιήσω την υπηρεσία (μέσα απο το nova my account ή μέσω τηλεφώνου ή επίσκεψη σε κατάστημα) θα ανανεωθεί το συμβόλαιο μου με την nova? Μέχρι πριν λίγες ημέρες είχα συμβόλαιο nova full tv το οποίο τώρα έχει λήξει.
Ερώτηση 2) αν ενεργοποιήσω την υπηρεσία θα υπάρχει δυνατότητα να παρακολουθώ ταυτόχρονα στην τηλεόραση (μέσω δορυφόρου) και απο την συσκευή που θα έχει την εφαρμογή nova go; Κάπου διάβασα ότι υπάρχει περιορισμός στα αθλητικά κανάλια. Αν ισχύει ο περιορισμός αυτός δεν υπάρχει η δυνατότητα για ταυτόχρονη θέαση σε όλα τα αθλητικά κανάλια; για οποιοδήποτε περιεχόμενο (πχ πρωτάθλημα Ελλάδος); για ταυτόχρονη θέαση του ίδιου καναλιού (πχ μπορώ να βλέπω στην τηλεόραση novasports1 και στην εφαρμογή novasports2);

Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα tempo.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Έστειλα υπογεγραμμένη την αίτηση χτες μέσω μαιλ καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα (ταυτότητα, λογαριασμοί ΔΕΗ και ΚΟΣΜΟΤΕ) για νέο πακέτο Nova tv full pack. Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο; Μπορούμε να το προχωρήσουμε;
 
Καλησπέρα antonispgs,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της αίτησης σου ώστε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα είμαι 5+ χρόνια συνδρομητής και για πρώτη φορά φέτος δεν μου έγινε δώρο ο ένας μήνας (12+1 μήνας δώρο) αν πληρώνεις με πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα.
Κάθε χρόνο μου γίνόταν η πίστωση κάθε Ιούλιο αλλά φέτος με ενημέρωσαν από το chat support οτι θα γίνει δώρο ο λογαριασμός Αυγούστου κάτι που δεν έγινε. Όλοι οι λογαριασμοί πληρώνονται κανονικά και αν άλλαξα πιστωτική στο ενδιάμεσω δεν με ενημέρωσε κανείς οτι θα δεν θα πιστωθεί στην ώρα του.
Τι πρέπει να γίνει για να γίνει ο ένας μήνας δώρο γιατί αυτός είναι ένας από τους λόγους που είμαι συνδρομητής σας.
Αλλιώς να το ξανασκεφτώ μιας και είμαι ελεύθερος δέσμευσης.
Σας ευχαριστώ
Γιώργος
 
Καλησπέρα είμαι 5+ χρόνια συνδρομητής και για πρώτη φορά φέτος δεν μου έγινε δώρο ο ένας μήνας (12+1 μήνας δώρο) αν πληρώνεις με πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα.
Κάθε χρόνο μου γίνόταν η πίστωση κάθε Ιούλιο αλλά φέτος με ενημέρωσαν από το chat support οτι θα γίνει δώρο ο λογαριασμός Αυγούστου κάτι που δεν έγινε. Όλοι οι λογαριασμοί πληρώνονται κανονικά και αν άλλαξα πιστωτική στο ενδιάμεσω δεν με ενημέρωσε κανείς οτι θα δεν θα πιστωθεί στην ώρα του.
Τι πρέπει να γίνει για να γίνει ο ένας μήνας δώρο γιατί αυτός είναι ένας από τους λόγους που είμαι συνδρομητής σας.
Αλλιώς να το ξανασκεφτώ μιας και είμαι ελεύθερος δέσμευσης.
Σας ευχαριστώ
Γιώργος

Καλησπέρα gtlunatic,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας... είμαι συνδρομητής nova περίπου 10 χρόνια και σε 1 μήνα τελειώνει το συμβόλαιο μου (full pack 49 ευρώ + 10 το multiview )θα ήθελα να μεσολαβείσετε για να ανανεώσω την σύμβαση με την προσφορά στα 43.27 ...... που νομίζω ότι το δικαιούμαι....
Σας ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα KYRIAKOS1441,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε για τις δυνατότητες που υπάρχουν;

Κώστας, Nova Support
 
καλησπέρα σας,

είμαι συνδρομητής nova tv full pack και θα ήθελα να ρωτήσω:

Ερώτηση 1) αν ενεργοποιήσω ως τρόπο εξόφλησης λογαριασμού (μέσα απο το nova my account) την επιλογή "Πάγια χρέωση με πιστωτική κάρτα", ο τρόπος εξόφλησης ισχύει απο αυτόν τον μήνα ή κάποιον επόμενο; Δηλαδή ο λογαριασμός που έχω τώρα (με λήξη πληρωμής 29/09) θα εξοφληθεί απο την πιστωτική χωρίς πρόβλημα;

Ερώτηση 2) ο παραπάνω τρόπος εξόφλησης ισχύει μόνο για πιστωτική ή και για χρεωστική;

Ερώτηση 3) με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής η 13η πληρωμή (μήνας) είναι Δωρεάν;


Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Σας έστειλα μήνυμα για τη διακοπή στο κινητό μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.
 
Σας ευχαριστώ πολύ
Ωστόσο, επειδή δεν έχουν όλοι το δικό μας προνόμιο μέσω του support εδώ στο forum για άμεση ανταπόκριση, καλό θα ήταν να υπήρχε μια μαζική ενημέρωση μέσω sms, κατά την ταπεινή μου γνώμη
Να είστε καλά, και πάλι ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.