*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
kinezos69 said:
Έστειλα αυτό το μήνυμα 5/1.
Επικοινώνησε μαζί μου μια συνάδελφος σας από το τμήμα πωλήσεων και αφού συζητήσαμε το θέμα μου, μου είπε ότι θα με ξανά πάρει στις 7/1.
Δεν με πήρε ποτέ.
Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται αυτό. Αν δεν σας ενδιαφέρει η συνεργασία να μου το πείτε ξεκάθαρα.

Στάλθηκε από το M2002J9G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα kinezos69.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα

θα γίνει αντικατάσταση του καναλιού Discovery Showcase?

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα

θα γίνει αντικατάσταση του καναλιού Discovery Showcase?

Ευχαριστώ

Όντως κανάλια όπως το ID, tlc, HGTV, science λείπουν από το πακέτο
 
Καλησπέρα GAAA,

Στόχος μας είναι, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βαγγέλης, Novasupport
 
Το support, δεν είναι ούτε για συζήτηση ούτε και μπορεί να βοηθήσει για θέματα γενικότερης πολιτικής και αποφάσεων της εταιρίας.

Ένα πόστ μεταφέρθηκε στο κυτίο παραπόνων. Σας παρακαλώ συνεχίστε βάσει του πρώτου πόστ του θέματος.
 
Πως επιτρέπει μια εταιρεία σαν τη Nova να ξεκινάει ο αγώνας Αστέρας Τρίπολης-Παναιτωλικός και οι δύο ομάδες να φοράνε παρόμοιες εμφανίσεις;; Ντροπή... Στραβωθήκαμε... Δεν έχετε σκηνοθέτη στην Τρίπολη;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Πως επιτρέπει μια εταιρεία σαν τη Nova να ξεκινάει ο αγώνας Αστέρας Τρίπολης-Παναιτωλικός και οι δύο ομάδες να φοράνε παρόμοιες εμφανίσεις;; Ντροπή... Στραβωθήκαμε... Δεν έχετε σκηνοθέτη στην Τρίπολη;

Καλησπέρα Joker19,

σ´ ευχαριστούμε για το σχόλιο σου.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η Nova είναι ο τηλεοπτικός μεταδότης του πρωταθλήματος και όχι ο διοργανωτής, Το ίδιο ισχύει και για τις λοιπές αθλητικές διοργανώσεις που προβάλλουμε.

Ως εκ τούτου, δεν είναι στην αρμοδιότητα μας θέματα όπως το παραπάνω.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Ναι αλλά η Nova πληρώνει το προϊόν και το συντηρεί..... έπρεπε να είχε τεθεί το συγκεκριμένο θέμα στη διοργανώτρια αρχή.....να υπάρχουν εντελώς διαφορετικές εμφανίσεις των ομάδων....και έχει επαναληφθεί το συγκεκριμένο γεγονός κι σε άλλα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος στο παρελθόν... όπως θυμάμαι σε ένα ματς Ολυμπιακός-ΟΦΗ που φορούσαν και οι δύο ομάδες σκούρες εντελώς εμφανίσεις με παρόμοια γράμματα.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ναι αλλά η Nova πληρώνει το προϊόν και το συντηρεί..... έπρεπε να είχε τεθεί το συγκεκριμένο θέμα στη διοργανώτρια αρχή.....να υπάρχουν εντελώς διαφορετικές εμφανίσεις των ομάδων....και έχει επαναληφθεί το συγκεκριμένο γεγονός κι σε άλλα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος στο παρελθόν... όπως θυμάμαι σε ένα ματς Ολυμπιακός-ΟΦΗ που φορούσαν και οι δύο ομάδες σκούρες εντελώς εμφανίσεις με παρόμοια γράμματα.

Καλησπέρα Joker19,

σ' ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
εχετε σταματήσει το nova go να παίζει σε άλλα δίκτυα παρόχου; δεν παίζει σε καμία συσκευή, μου γράφει playback error.σε ιντερνετ ΟΤΕ.καμια συσκευή δεν είναι root και μέχρι οριν λίγο καιρό δεν είχα προβλημα
 
εχετε σταματήσει το nova go να παίζει σε άλλα δίκτυα παρόχου; δεν παίζει σε καμία συσκευή, μου γράφει playback error.σε ιντερνετ ΟΤΕ.καμια συσκευή δεν είναι root και μέχρι οριν λίγο καιρό δεν είχα προβλημα

Καλησπέρα adok13,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Να σημειώσουμε πως η υπηρεσία Nova GO διατίθεται μέσω οποιασδήποτε broadband σύνδεσης (ενσύρματης ή ασύρματης) ή δίκτυο 3G/4G στην Ελλάδα.

Γιώργος, Nova Support
 
παρακαλω επειδη μου εγινε προταση ανανεωσης για την συνδρομη μου θα ηθελα να επικοινωνησει μαζι μου
καποιος απο το τμημα ανανεωσεων η προσφορων για αναβαθμιση του υπαρχοντος εξοπλισμου ευχαριστω
στελνω τα στοιχεια μου με πμ
 
παρακαλω επειδη μου εγινε προταση ανανεωσης για την συνδρομη μου θα ηθελα να επικοινωνησει μαζι μου
καποιος απο το τμημα ανανεωσεων η προσφορων για αναβαθμιση του υπαρχοντος εξοπλισμου ευχαριστω
στελνω τα στοιχεια μου με πμ

Καλησπέρα kataras,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Για τρίτη φορά περιμένω επικοινωνία αλλά τίποτα. Το μήνυμα σας ήρθε στις 14/1 αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

"Καλημέρα kinezos69.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως είναι ήδη δρομολογημένο αίτημα επικοινωνίας από το αρμόδιο τμήμα μας.

Λιάνα, Nova Support"

Στάλθηκε από το M2002J9G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα kinezos69,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα υπάρξει ανάλογη επικοινωνία και ενημέρωση από τους αρμόδιους συναδέλφους το συντομότερο δυνατό.

Κώστας. Nova Support
 
Τρείς μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση για αναβάθμιση σε vdsl και περιμένω με τις ώρες στην αναμονή και δεν απαντάει κανείς.

Τι πρέπει να κάνω?

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk
 
Καλημερα.
Μετα απο επικοινωνια σας για προσφορα για νεα συνδεση Nova triple play εχω μερικες αποριες τεχνικης φυσης που δεν μπορουσε να μου απαντησει η πωλητρια? Πως μπορω να επικοινωνησω με καποιον απο το τεχνικο τμημα?
Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα σας,

Τρείς μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση για αναβάθμιση σε vdsl και περιμένω με τις ώρες στην αναμονή και δεν απαντάει κανείς.

Τι πρέπει να κάνω?

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

Έχομε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει αντίσοτιχα.

Καλημερα.
Μετα απο επικοινωνια σας για προσφορα για νεα συνδεση Nova triple play εχω μερικες αποριες τεχνικης φυσης που δεν μπορουσε να μου απαντησει η πωλητρια? Πως μπορω να επικοινωνησω με καποιον απο το τεχνικο τμημα?
Ευχαριστω.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με τις απορίες σου ώστε να μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κώvστας, Nova Support
 
Σήμερα εκδόθηκε ο νέος λογαριασμός μου 3play και είδα ότι δεν υπάρχει η έκπτωση 4% λόγω πάγιας πληρωμής μέσω τραπεζικού λογαριασμού! Έχει γίνει κάποιο λάθος ή καταργήθηκε η έκπτωση αυτή? Αν καταργήθηκε είναι απαράδεκτο διότι αυτή η έκπτωση ισχύει εδώ και τουλάχιστον 11 χρόνια που είμαι συνδρομητής!
 
Καλησπέρα costantinos2007,

Η Έκπτωση 4% συνεχίζει και υφίσταστε εφόσον και η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω της πάγιας εντολής στον τραπεζικό λογαριασμό.
Θα μπορούσες ωστόσο να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.